صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۵
کد خبر: 6121
گزارشگر: 213
۷۸۷۶
۰
۰
۲
چگونه وام فوری بانک ملی را دریافت کنیم

«شرایط» و اقساط وام ۵۰ میلیونی بانک ملی

«شرایط» و اقساط وام ۵۰ میلیونی بانک ملی
اعتبار جدید بانک مبلغ ۵۰ میلیون تومان است و در قالب کارت اعتباری و با بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، آنگونه که اعلام شده این وام بدون محدودیت به همه افراد پرداخت می‌شود و برای دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک ملی فقط به مدرک شغلی و یا فیش حقوقی نیاز است.

سقف وام بانک ملی وامی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان است. این وام در قالب کارت اعتباری و با بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌شود و سود آن ۱۸ درصد است. اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملی حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که در ۳۶ ماه باید پرداخت شود.

شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی

تجارت نیوز نوشت هر فردی می‌تواند متقاضی دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک ملی باشد. اما متقاضی دریافت این وام باید شرایط زیر را رعایت کند:

-متقاضی دریافت وام باید مدرک شغلی مانند جواز کسب و یا فیش حقوقی داشته باشد.

-متقاضی دریافت وام باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد

-داشتن یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌ مدت در یکی از شعب بانک ملی ضروری است.

 -گیرنده وام نباید سابقه چک برگشتی و بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور داشته باشد.

-نکته مهم دیگر اینکه وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملی در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود و در دسته وام‌های خرید کالا قرار می‌گیرد.

تعداد ضامن وام بانک ملی
بر این اساس افراد برای گرفتن این وام، باید فاکتور خرید کالا ارائه کنند و مانند دیگر وام‌های خرید کالا، این وام تنها به کالاهای تولید داخل تعلق می‌گیرد.

پس از ارائه پیش‌فاکتور، چک در وجه فروشنده صادر می‌شود.

دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک ملی حداقل به سه ضامن نیاز دارد. چون گفته شده که برای این تسهیلات وام‌گیرنده باید به ازای هر ۱۵ میلیون تومان یک ضامن معتبر به شعبه معرفی کند.

همچنین گفته شده که مبلغ پنج میلیون تومان از کل مبلغ وام مسدود می‌شود و متقاضی تا زمان بازپرداخت کل اقساط امکان برداشت آن را ندارد./

https://www.asianews.ir/u/3vd
اخبار مرتبط
در حالی که در دولت ابراهیم رئیسی وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام شده، به تازگی خبری مبنی بر مسکن رایگان برای برخی اقشار، از مسوولان شنیده شده است.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره ثبت نام وام ودیعه قرادادهای اجاره سال ۹۹، گفت: برای ثبت نام مستاجران شش ماه دوم سال۹۹ نیز با نظام بانکی نامه نگاری شده و اکنون ابهام حوزه بانکی برطرف شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره روش تأمین اعتبارات احداث مسکن و فضاهای عمومی، آموزشی درمانی و خدماتی نواحی مسکونی در شهرهای جدید گفت که در مجموعه شهرهای جدید مدل مالی نوینی تحت عنوان مشارکت از طریق بخش خصوصی در مرکز محلات و نواحی شهر پیاده‌سازی و اجرا شد.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام برای وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه حتی برای کسانی که قراردادشان در نیمه دوم سال است، انجام می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرده است: وام ۲۵۰ میلیون تومان مسکن ملی شامل تمام متقاضیان حتی آنهایی که قبلا قرارداد منعقد کرده‌اند هم می‌شود و متقاضیانی که با وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرارداد بستند می‌توانند از وام ۲۵۰ میلیون تومانی استفاده کنند.
طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تسهیلات ودیعه مسکن امسال همانند سال گذشته بوده و هیچ تغییری نکرده است و نرخ سود این وام ۱۳ درصد و مدت بازپرداخت آن برای تهرانی‌ها ۵ ساله و برای سایر شهر‌ها ۳ ساله است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید