صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۶ مهر ۱۴۰۰ / ۰۲:۰۲
کد خبر: 6152
گزارشگر: 213
۱۸۶۷
۰
۰
۳
علت پیروزی های پی درپی دراگان اسکوچیچ

چرا تیم ملی فوتبال ایران شکست ناپذیر شد؟+«ویدیوی عجیب» از بازی ایران و امارات

چرا تیم ملی فوتبال ایران شکست ناپذیر شد؟+«ویدیوی عجیب» از بازی ایران و امارات
در حالی که دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران به ۱۰ پیروزی متوالی رسیده است، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در امارات با یک گل بر میزبان خود غلبه کرد.

به گزارش آسیانیوز، گل ایران در دقیقه ۷۰ توسط مهدی طارمی به ثمر رسید.

 

مهدی طارمی /ایران و امارات asianews
در ادامه رقابت‌های مقدماتی جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در امارات با یک گل بر میزبان خود غلبه کرد.

علت پیروزی های پی درپی دراگان اسکوچیچ/asianews
ایران که پیشتر از سد سوریه و عراق گذشته بود، با این برد ۹ امتیازی شد و موقعیت خود را در صدر جدول گروه A حفظ کرد.

گل ایران در دقیقه ۷۰ توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. در حالی که علی خصیف از دروازه‌اش خارج شده بود، مهاجم پورتو ایران را با ضربه‌ای هوشمندانه پیش انداخت. این بیست‌وششمین گل ملی طارمی است.

مهم‌ترین اتفاق بازی، نقش VAR در پس گرفتن کارت قرمز خلیل‌زاده در دقیقه ۶۰ بازی بود. او علی مبخوت ستاره امارات را از پشت سر سرنگون کرد تا مانع از تک به تک شدنش با بیرانوند شود. جریمه‌اش کارت قرمز بود.

 

 



اما کمک داور ویدئویی متوجه شد که قبل از خطا، مهاجم امارات در وضعیت آفساید بوده. به این ترتیب مدافع میانی ایران که زمین را ترک کرده بود، دوباره به بازی برگشت.

در دقیقه ۸۸ طارمی ستاره ایران در محوطه جریمه با خطا متوقف شد. داور استرالیایی نقطه پنالتی را نشان داد. آزمون پشت توپ ایستاد اما دروازه‌بان امارات، شوت زمینی مهاجم زنیت روسیه را مهار کرد.

در ترکیب ایران علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن (علی قلیزاده) صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش (احسان حاج‌صفی) وحید امیری، سردار آزمون (کریم انصاری‌فرد) و مهدی طارمی بازی کردند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی ایران به ۱۰ پیروزی متوالی رسید تا رکورد ۹ پیروزی متوالی محمد مایلی‌کهن در سال ۱۹۹۶ را بشکند.

در سایر بازی‌های این گروه، دیدار تیم‌های عراق و لبنان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کره جنوبی ۲-۱ سوریه را شکست داد. بازی تا دقیقه ۸۸ با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد اما سون هیونگ مین ستاره تاتنهام با گلزنی‌اش توانست هر سه امتیاز بازی را نصیب شاگردان پائولو بنتو کند.

کره‌ جنوبی با هفت امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. امارات، لبنان و عراق با فقط دو امتیاز و سوریه نیز با یک امتیاز در رتبه‌های سوم تا ششم قرار گرفته‌اند.

در گروه ب ژاپن متحمل دومین شکست خود شد. ژاپنی‌ها پس از ناکامی مقابل عمان، این بار ۱-۰ مغلوب عربستان شدند تا علاوه بر به خطر افتادن موقعیت صعود به جام جهانی، فاصله‌شان با ایران در رنکینگ تیم‌های آسیایی بیشتر شود./

https://www.asianews.ir/u/3w4
اخبار مرتبط
محمدبن سلمان تا ساعات آینده رسما به عنوان مالک جدید باشگاه نیوکاسل معرفی می شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش بینی می‌کنم که یک بازی بزرگ برابر یک تیم بزرگ خواهیم داشت و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.
زنان فوتبالیست ایرانی در حالی تاریخ‌ساز شدند که فعالیت‌های این تیم طی دو سال گذشته تعطیل بود و حتی از رنکینگ فیفا خارج شده بودند.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
آسیانیوز/ پس از انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان حرف و حدیث‌ها در خصوص گزینه‌های احتمالی در معاونت‌های مختلف این وزارتخانه آغاز شد، اما تا امروز هیچ تغییری در معاونت‌های این وزارتخانه ایجاد نشده و گفته می‌شود احتمالا در نخستین روز‌های مهر ماه معاونان وزارت ورزش معرفی خواهند شد.
ملی‌پوشان ایران که در اولین بازی در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد سوریه گذشته بودند، این بار در دوحه با نتیجه ۳-۰ عراق را شکست دادند.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی معرفی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید