صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۵
کد خبر: 6158
گزارشگر: 213
۹۰۲۹
۰
۰
۵
اعلام شرایط پرداخت وام بانک ملت

جزییات و «آموزش» دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری

جزییات و «آموزش» دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی غیرحضوری
بانک ملت سقف تسهیلات غیرحضوری فرابانک خود را از مبلغ ۳۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده و به شعب زیر مجموعه ابلاغ کرده است.
به گزارش آسیانیوز، بانک ملت سقف تسهیلات غیرحضوری فرابانک خود را از مبلغ ۳۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده و بخشنامه آن را به شعب خود ابلاغ کرد.

 بانک ملت به منظور رفع نیازهای شخصی مشتریان، سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک را ارائه نموده است تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه بتوانند ضمن دسترسی به امکان بررسی شرایط خود- در صورت احراز شرایط درخواست تسهیلات مورد نظر را ثبت و پیگیری نمایند. این تسهیلات که تا پیش از این تا سقف ۳۰ میلیون تومان بود حالا قرار است به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

نحوه درخواست وام
– مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی

– ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و انتخاب گزینه «تسهیلات فرابانک ملت» از منوی خدمات پیشنهادی یا قسمت خدمات در منوی تسهیلات

– مطالعه شرایط و مقررات


 – انجام استعلام‌های لازم به صورت برخط

– چنانچه بر اساس محاسبات سامانه شرایط لازم احراز شود، تسهیلات مناسب با شرایط مشتری پیشنهاد می‌شود.

– در مرحله بعد متناسب با نوع تسهیلات انتخاب شده توسط مشتری، سایر اقلام اطلاعاتی و مدارک درخواست می شود.

به منظور ثبت درخواست، مطالعه و دقت در نکات و پیام های سامانه به ویژه مطالعه راهنمای مستند درآمدی هنگام بارگذاری مدارک بسیار حائز اهمیت است.

– در صورت پذیرش اقلام اطلاعاتی و مدارک بارگذاری شده، مشتری به مرحله تأیید درخواست می رسد و با تأیید آن، رسید ثبت درخواست ارائه می شود.

امکانات و ویژگی های تسهیلات فرابانک چیست؟
– تمامی مراحل از جمله ثبت درخواست، مراجعه به شعبه جهت دریافت تسهیلات و … از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی می شود.

– مشتریان دارای رتبه اعتباری A در صورت احراز سایر شرایط می توانند تا سقف مبلغ ۲۰۰۰ میلیون ریال در قبال ضمانت خود (بدون معرفی شخص دیگری به عنوان ضامن)، از تسهیلات بهره مند شوند.

– تسهیلات با مبالغ بیشتر، در قبال ضمانت سایر اشخاص حائز شرایط یا سایر وثائق نظیر سپرده سرمایه گذاری بانک ملت قابل اعطا می باشد.

– تسهیلات فرابانک متناسب با رتبه اعتباری مشتری و ضامن (A، B، C و فاقد رتبه) توسط سامانه پیشنهاد می شود.

مراقبت از رتبه اعتباری که توسط شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران محاسبه می شود، بسیار حائز اهمیت است در این خصوص در شرایط و مقررات فرابانک توضیح کافی ارائه شده است.

– مستندات درآمدی و اقلام اطلاعاتی که در سامانه فرابانک توسط مشتری بارگذاری و وارد می شود، توسط کارشناسان بانک بررسی و راستی آزمایی می شوند

سقف وام هر رتبه اعتباری
مشتریانی که در تعهدات قبلی خود در شبکه بانکی خوش حساب بوده اند و اقساط وام های خود را به موقع پرداخت کرده اند و اگر ضمانت افراد دیگری را نموده اند آنها نیز اقساط خود را به موقع پرداخت کرده باشند و همچنین نسبت درآمد به بدهی آنها مطلوب باشد در رتبه A (ریسک خیلی کم) طبقه بندی می شوند و بقیه به ترتیب در رتبه B (ریسک کم) و C (ریسک متوسط) و افرادی که در سوابق قبلی خود بدحسابی کرده اند و خود یا لفرادی که ضمانت آنها را کرده اند دارای اقساط سررسید گذشته ٬ معوق یا مشکوک الوصول بوده اند در رتبه D (ریسک زیاد) و E (ریسک خیلی زیاد) طبقه بندی می شوند.

اشخاصی هم که قبلا زیاد از تسهیلات بانک ها استفاده نکرده اند و اطلاعات کافی در سیستم رتبه بندی ایرانیان ندارد در گروه (فاقد رتبه )قرار می گیرند. افراد فاقد رتبه شانس بیشتری نسبت به افراد گروه D و E جهت دریافت تسهیلات از بانک ها دارند.

بر این اساس در اجرای فاز دوم طرح فرابانک ملت مشتریان گروه A تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با اقساط ۴۸ ماهه و سود ۱۸ درصد در قالب کارت اعتباری و عقد مرابحه دریافت می کنند. مشتریان گروه B تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام و با اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصدی در قالب کارت اعتباری و عقد مرابحه دریافت می کنند. مشتریان گروه C و فاقد رتبه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصدی در قالب کارت اعتباری و عقد مرابحه دریافت می کنند./
https://www.asianews.ir/u/3wa
اخبار مرتبط
اعتبار جدید بانک مبلغ ۵۰ میلیون تومان است و در قالب کارت اعتباری و با بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌شود.
افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن به اجرا درآمده است و هدف آن اثربخشی سبد تسهیلات بانک در تحرک و رونق زایی بخش مسکن و ساختمان و همچنین کمک به خانه دار شدن تمامی افراد از جمله خانوارهای فاقد مسکن است.
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن جزئیات افزایش تسهیلات بانکی را از محل اوراق برای حساب‌های انفرادی و زوجین اعلام کرد.
در حالی که در دولت ابراهیم رئیسی وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام شده، به تازگی خبری مبنی بر مسکن رایگان برای برخی اقشار، از مسوولان شنیده شده است.
بازارها در رکود عمیقی به سر می‌برند و اعلام طرح‌های جدید از سوی برخی شرکت‌ها برای جذب مشتری هم بیش از گذشته این مساله را تایید می‌کند و با احتمال آزادسازی واردات خودرو خارجی به نظر می‌رسد این موضوع نیز گزینه جذابی باشد.
مجلس شورای اسلامی در قالب تبصره 18 قانون بودجه سال 1400، نظام بانکی کشور را مکلف به پرداخت 1.2 میلیون تسهیلات ساخت مسکن ۳۰۰ میلیونی برای متقاضیان فاقد مسکن کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید