صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۸:۵۰
کد خبر: 6170
گزارشگر: 306
۳۶۲
۰
۰
۰
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد خبر داد

الگو شدن صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در کشور

الگو شدن صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در کشور
یزد -حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد باعث شده تا صندوق‌های متعدد با الگو از صندوق استان یزد در کشور شکل بگیرد

 

آسیا نیوز / یزد ؛ « محمدرضا خلف باغی » رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزدبه عنوان یکی از سهامداران صندوق  پژوهش و فناوری استان یزد، گفت: حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد باعث شده تا صندوق‌های متعدد با الگو از صندوق استان یزد در کشور شکل بگیرد.

وی افزود: افزایش سرمایه در این صندوق عملاً با جذب سرمایه‌گذاران و فناوران جدید صورت گرفته و آورده اعتمادی است که سرمایه گذار به صندوق پیدا کرده است.

خلف باغی درباره تأثیرگذاری صندوق پژوهش و فناوری یزد در اکوسیستم فناوری، گفت: یکی از مراکزی که در تمام جوامع در حال رشد به ویژه کشورهایی که سطح سواد دانشگاهی بالایی دارند نیاز است، صندوق هایی است که بتواند از ایده ها و فناوری حمایت و پشتیبانی کند.

وی بیان کرد: یکی از انتظاراتی که از این صندوق داریم این است که بتواند برای طرح هایی که در شروع، خطرپذیری بالا دارند بیمه قرار دهد.

وی درباره آینده این صندوق اظهار داشت: عملاً صندوق پژوهش و فناوری استان یزد که محل استقرار آن نیز داخل پارک علم و فناوری یزد است، فرصت ویژه ای فراهم کرده و با توجه به  تعداد زیاد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد، یک قطب فناوری در استان ایجاد شده است.

 وی توضیح داد: حضور افراد تحصیل کرده و متفکر در کنار هم، فرصتی برای رشد و بالندگی ایجاد کرده؛ همچنان که در طی چند سال اخیر نیز پارک علم و فناوری یزد رشد خوبی داشته است.

خلف باغی بیان کرد:  ما امیدواریم صندوق پژوهش و فناوری استان به ویژه با مدیرعامل جوان و توانمندی که دارد بتواند به عنوان اولین صندوق کشور با حجم فعالیت بالا، طیف وسیعی از فناوران و ایده پردازان را پوشش دهد

سید محمد جواد عرفانفر

الگو شدن صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در کشور  , محمدرضا خلف باغی  رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد  , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3wm
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید