صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۶
کد خبر: 6174
گزارشگر: 213
۸۵۵
۰
۰
۴
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مطرح کرد:

میادین غرب کارون؛ عرصه جذاب توسعه و سرمایه گذاری است

میادین غرب کارون؛ عرصه جذاب توسعه و سرمایه گذاری است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و سرپرست جدید شرکت نفت و گاز اروندان گفت: میادین غرب کارون جذاب ترین عرصه برای سرمایه گذاری و توسعه است که باید با ایجاد طرح مدیریت یکپارچه و ارائه توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری، توسعه این میادین را سرعت داد.

به گزارش آسیانیوز، مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و سرپرست جدید شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با ذکر این جمله از رهبری که «خرمشهرها در پیش است»، اظهار کرد: توسعه همه جانبه میدان عظیم مشترک آزادگان فتح خرمشهری دیگر است و ضرورت دارد از دارایی های مردم در پشت خاکریزهای اقتصادی صیانت شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، محسن خجسته جمعه، ۱۶ مهرماه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان که در این شرکت در خرمشهر برگزار شد، با اشاره به جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» از امام خمینی(ره) گفت: اگر تاخیر ۷ ساله نبود، می توانستیم با تولید روزانه ۳۲۰ هزار بشکه در میدان آزادگان جنوبی، از ۶ میلیارد دلار عدم النفع اقتصادی آن جلوگیری کنیم که اکنون با اتخاذ تدابیر لازم، این مهم را محقق و خرمشهری دیگر را از آزاد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی انسان های وارسته ای را در خرمشهر از دست دادیم و این مسئولیت ما را در ارائه خدمت به مردم شریف این منطقه دوچندان می کند، گفت: چشم انداز تولید از میادین غرب کارون، یک میلیون بشکه در روز است و با ترسیم طرح آمایش سرزمین منطقه، توسعه اقتصادی و سیاسی را محقق و علاوه بر تولید، توان سیاسی انقلابی خود را نمایش خواهیم داد که همه این ها باید به رفاه مردم منطقه ختم شود.

خجسته مهر افزود: میادین غرب کارون جذابترین عرصه برای سرمایه گذاری و توسعه است که باید با ایجاد طرح مدیریت یکپارچه و ارائه توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری، توسعه این میادین را سرعت بخشید.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به تشریح اولویت های این شرکت در حوزه غرب کارون پرداخت و اظهار کرد: اتمام طرح نیمه تمام آزادگان جنوبی علاوه بر توسعه فاز دوم میدان های یادآوران و آزادگان شمالی و نگهداشت توان تولید دارخوین را می توان از اهم برنامه های ما برای این حوزه برشمرد.

خجسته مهر ضمن تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید در شرکت اروندان برای آمادگی هر چه بیشتر این شرکت جهت راهبری تولید روزانه یک میلیون بشکه نفت، گفت: هم افزایی با توسعه دهنده برای مدیریت بهتر پروژه ها و تعامل با شرکت ملی مناطق تفتخیز جنوب برای استفاده ار توان فنی و عملیاتی باید مدنظر قرار گیرد و شرکت ملی نفت ایران اعتبارات و اختیارات مورد نظر را برای چابک سازی سازمان در راستای ارتقاء بهره وری و تحقق اهداف بزرگ، در اختیارشرکت نفت و گاز اروندان قرار خواهد داد.

جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل سابق شرکت نفت و گاز اروندان نیز ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه کارکنان این شرکت، بر پیگیری پروژه های در دست اقدام و مسائلی چون استقرار شرکت اروندان و خدمات رفاهی به کارکنان تاکید کرد.

عبدالله عذاری اهوازی، سرپرست شرکت نفت و گاز اروندان نیز با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، گفت: مبنای کار شایسته سالاری است و با این تفکر و تمرکز بر ارائه آموزش های لازم از طریق یک برنامه جامع آموزشی، اهداف شرکت و در راس امور، تثبیت تولید و توسعه را در دستور کار قرار می دهیم.

وی افزود: انجام وظایف و تعهدات نسبت به زیست بوم پیرامونی به ویژه تالاب، رعایت دستورالعمل های ایمنی، مطالعات مخازن، حمایت از ساخت داخل و همکاری با شرکت های دانش بنیان را به عنوان رویکردهای اصلی سازمان مدنظر قرار خواهیم داد.

در پایان این نشست مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از زحمات و تلاش های جهانگیر پورهنگ تقدیر و با اعطای حکم سرپرستی به عبدالله عذاری اهوازی، برای وی آرزوی موفقیت کرد./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/3wq
اخبار مرتبط
نمایشگاه اگروفود همواره به عنوان یکی از بزرگترین و شاخص ترین نمایشگاههای کشور، پل قدرتمند ارتباطی بین تولیدکنندگان و تجار با مصرف کنندگان و نیز بازرگانان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی بوده است و تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصاد غیرنفتی ایفا می کند.
یزد - همزمان با هفته دفاع مقدس مدیر منطقه یزد طی نشستی از ایثارگران شاغل در شرکت نفت تقدیر و تشکر کرد
در حالی که اختلاف جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی طی یک سال گذشته بر سر «پول‌های بلوکه‌شده حاصل فروش نفت» و با توقیف یک نفتکش کره جنوبی در سال گذشته اوج گرفته است، حال دستور آمده که واردات لوازم خانگی به ویژه از کره جنوبی به ایران ممنوع شود.
مقامات آمریکایی و اروپایی با اعلام به خبرگزاری رویترز گفتند که آمریکا مذاکراتی با چین جهت کاهش خرید نفت خام از ایران انجام داده است.
چین ثابت کرده که در مناسبات کلان بین‌المللی علاقه ندارد تا رو در روی ایالات متحده بایستد؛ از این رو کاهش فشار تحریم‌ها با توجه به نامشخص بودن نتیجه مذاکرات وین، مسیری نیست که چین بخواهد در پیش بگیرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید