صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۰ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۹
کد خبر: 6204
گزارشگر: 306
۷۶۴
۰
۰
۰

برگزاری نکوداشت استاد کاظم احرامیان پور در یزد

برگزاری نکوداشت استاد کاظم احرامیان پور در یزد
ِیزد - آیین نکوداشت استاد «کاظم احرامیان پور» متخلص به «شاهد» از پیشکسوتان شعر آیینی یزد برگزار می شود

 

آسیا نیوز/ یزد ؛ آیین نکوداشت استاد «کاظم احرامیان پور» متخلص به «شاهد» از پیشکسوتان شعر آیینی یزد به همت  انجمن ادبی جیحون وبا همکاری و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز یزد،  خانه فرهنگ صدوقی و دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران برگزار می‌شود.

در مراسم بزرگداشت احرامیان‌پور که چهارشنبه ۲۱ مهرماه در تالار فرهنگ یزد برگزار خواهد شد کتاب «دلنوشته های شاعری که عاشق است»  شامل ۱۶۰ غزل از این شاعر رونمایی می‌شود.

انتشارات جیحون نامه تدوین و انتشار دو کتاب دیگر از جمله مجموعه رباعیات و گزیده شعرهای آیینی این شاعر مردمی و متهعد را در دستور کار دارد.

استاد احرامیان پور متولد ۱۵ اسفند سال ۱۳۲۵ شمسی است و بیش از نیم قرن است که در حوزه شعر ایینی و ادبیات عاشورایی قلم می زند. وی بیش از ۱۲۰۰ نوحه، مرثیه، مولودی و نغمه‌های آیینی برای اهل بیت (ع)سروده و بسیاری از نوحه‌های بیاد ماندنی و نغمات آیِینی او را هیات های عزاداری و مادحین و ستایشگران اهل بیت بر منابر و مجالس خوانده اند.برگزاری نكوداشت استاد کاظم احرامیان پور در یزد , سید محمد جواد عرفانفر

برگزاری نکوداشت استاد کاظم احرامیان پور در یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3xj
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید