صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۷:۵۳
کد خبر: 6275
گزارشگر: 306
۵۷۵
۰
۰
۰
استاندار یزد

بخش خصوصی آماده اجرای طرح انتقال آب دریای عمان به استان است

بخش خصوصی آماده اجرای طرح انتقال آب دریای عمان به استان است
یزد - استاندار از آمادگی بخش خصوصی در اجرای طرح انتقال آب دریای عمان به استان خبرداد
  
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد"مهران فاطمی، در نشست ویژه با متولیان بخش خصوصی صنعت و معدن استان یزد که به منظور مشارکت و تامین سرمایه پروژه شیرین سازی و انتقال آب دریای عمان به استان با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار،مدیرعامل و مدیران شرکت آب منطقه ای یزد و جمعی ازصاحبان صنایع و معادن استان تشکیل گردید بر اهمیت نقش بخش خصوصی در توسعه استان یزد تاکید کرد.

وی عزم دولت را در حمایت از بخش خصوصی در اجرای این پروژه جدی دانست و اعلام نمود تمام سرمایه گذاری، مدیریت و اختیارات این پروژه با بخش خصوصی است و دولت هم نقش تسهیل گری خود را به طور کامل انجام خواهد داد.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد این پروژه در پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

نماینده مردم یزد و اشکذر هم با اشاره به نقش آب در توسعه استان، مشارکت بخش صنعت و معدن استان در تامین منابع مالی پروژه را فرصت مغتنمی شمرد که در اختیار صاحبان صنایع قرار می گیرد تا در آینده مدیریت تامین آب صنایع استان در دستان خودشان باشد و از بیرون مورد تهدید و تطمیع قرار نگیرد.

معاون امورعمرانی استانداری در این نشست خلاصه ای از اقدامات انجام شده تاکنون بویژه در خصوص مطالعات پروژه و تملیک محل آبگیری ارائه نمود.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد نیز ضمن ارائه گزارش آماری از وضعیت صنعت و معدن استان و چشم انداز توسعه استان در این بخش و همچنین نیازهای آبی پیش بینی شده تا سال 1430، اقدامات انجام شده در خصوص فرایند انتخاب سرمایه گذار پروژه را تشریح نمود.

"محمدمهدی جوادیان زاده" اظهار داشت: تا کنون بیش از 70درصد سرمایه مورد نیاز پروژه که برآورد اولیه آن بیش از 55 هزار میلیارد تومان می باشد توسط سرمایه گذاران، مورد تعهد قرار گرفته است.

در ادامه این نشست مدیران بخش های مختلف صنعت و معدن استان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را بیان و بر ضرورت رفع ابهامات پروژه در خصوص قیمت تمام شده، بازار مصرف و تعیین میزان حمایت و تسهیل گری دولت تاکید نمودند.

لازم به ذکر است تشکیل نشست فوق در راستای تصمیمات متخذه درجلسه مورخ 4.7.1400 با موضوع "بررسی اقدامات و تصمیم گیری در خصوص انتخاب سرمایه گذار پروژه انتقال آب دریای عمان به استان یزد" بود که مقرر گردیده بود به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت بخش خصوصی در داخل استان؛ نشستی با مجموعه بخش خصوصی استان برگزار گردد.
 سید محمد جواد عرفانفر

بخش خصوصی آماده اجرای طرح انتقال آب دریای عمان به استان است ,  مهران فاطمی استاندار یزد  ,سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/3zg
اخبار مرتبط
یزد - نخستین نشست از سلسله نشست های بین المللی اندیشه های آبی با محوریت آب، صلح و توسع پایدار با مشارکت وزارت نیرو، دفتر منطقه ای یونسکو در تهران و مرکز بین المللی قنات و سازه های آبی یزد برای اولین بار در یزد برگزار شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید