صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۴
کد خبر: 6295
گزارشگر: 2
۶۶۱
۰
۰
۳
سفر به جزیره ای زیبا

راهنمایی سفر با تور قشم

راهنمایی سفر با تور قشم
جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است که سالانه میزبان بیش از پنج میلیون مسافر می‌شود. قشم در چند سال اخیر ظرفیت و زیرساخت گردشگری خود را به‌خوبی ارتقا داده و کنار جزیره کیش رقابتی جذاب را در گردشگری به وجود آورده‌ است. ازاین‌رو سالیانه تورهای زیادی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این جزیره پاساژها و مراکز خرید فوق‌العاده آن است؛ با قیمت‌های موجود می‌توانید بهترین اجناس را با کم‌ترین هزینه بخرید. تور قشم یکی از پرطرفدارترین تورهای آژانس‌های مسافرتی است. حال شاید با خود بگوید رزرو هتل قشم چگونه خواهد بود؟ باید گفت هتل‌های قشم به خوبی از مسافران این جزیره استقبال می‌کنند.

رزرو هتل قشم

هر شخص برای تور خود خدمات خاص و ایده‌ال‌هایی درنظر گرفته است؛ ولی به‌طورمعمول همه تا حدودی تعریف یکسانی از بهترین تور را در ذهن دارند. اولین انتخاب برای شرایط خوب و عالی تور اقامت در هتلی پنج ستاره و داشتن پرواز با کیفیت بالاست. ابته این نکته را فراموش نکنید که در جزیره قشم هتل پنج ستاره ساخته نشده؛ ولی هتل‌های چهار ستاره خوب و با کیفیتی دارد که امکانات زیادی به مسافران ارائه می‌دهند. اگر برای محل اقامت خود زیاد سخت‌گیر نباشید، هتل های قشم علی بابا می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

جاهای دیدنی قشم
تنگه چاه‌کوه

تنگه چاه‌کوه یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در بزرگ‌ترین جزیره ایران یعنی قشم است. علت نام گذاری این تنگه این است که با بارش باران، آب در حفرهای این تنگه جمع می‌شود. مردم برای استفاده از این آب حفره‌های را ایجاد می‌کردند تا بتوانند از آب باران استفاده کنند. اگر در فصل زمستان به این جزیره بروید و کمی خوش‌شانس باشید، می‌توانید حوضچه‌های آبی را ببنید که بعد از بارش باران درست می‌شود. جریان آب دیوارهای این تنگه زیبا را تراش داده تا بتوانید قدرت و عظمت خدا را بیشتر درک کنید.

 

رزرو هتل

 

دره ستارگان قشم

دره شگفت‌انگیز ستارگان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی قشم است. نام این دره در میان محلی‌ها به ستاره افتاده شهرت دارد. آن‌ها باور دارند این دره توسط یک شهاب سنگ به این شکل درآمده و خیلی برای آن‌ها ارزش دارد. واقعیت از این قرار است که این ژئوسایت کم‌نظیر در اثر عملکرد ناهمگن عوامل فرسایشی مانند آب، باد و فشارهای وزنی بر طبقه‌های مختلف زمین به‌وجود آمده است.
دیواره‌های این دره ستارگان از دو جنس کاملا متفاوت تشکیل شده‌ که شامل یک لایه ضخیم و تقریبا نرم به رنگ کرم تا خاکستری روشن در زیر می‌شود. لایه نازک و سختی به رنگ سفید تا خاکستری تیره روی آن قرار دارد و وجود این رنگ‌ها جذابیت خاصی به این دره بخشیده است. در رزرو هتل قشم دقت کنید که نزدیک به مکان‌های دیدنی جزیره باشد و بتوانید هرچه زودتر خودتان را به جاذبه‌های گردشگری آن برسانید.

چه کارهای می‌توان در تور قشم انجام داد

یکی از ویژگی‌های بارز جزیره قشم قیمت پایین لباس و لوازم برقی است. خیلی‌ها از این ویژگی قشم استفاده کرده و کسب‌وکار خود را رونق می‌دهند. این جزیره به‌دلیل داشتن مراکز خرید لوکس و ارزان توجه خیلی از مردم را به خود جلب کرده؛ از جمله مراکز خرید جزیره می‌توان به بازار قدیم قشم، سیتی‌سنتر ۱ و ۲، منطقه درگهان و... اشاره کرد.

 

جاهای دیدنی قشم

 

جزایر و مناطق جنوبی کشور به غذاهای دریایی بسیار معروف است. قشم هم از این موضوع مستثنا نبوده و غذاهای لذیذی مثل کوسه، قلیه ماهی، خرچنگ و انواع غذاهای دریایی را می‌توان در این جزیره پیدا کرد.

برای تور لحظه آخری قشم چه کنیم

برای تهیه تور لحظه آخری جزیره قشم باید ابتدا با چک کردن وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش بلیت، تور قشم بهترین تاریخ را پیدا کنید. با تور قشم علی بابا کم‌ترین هزینه را بپردازید و بیشترین لذت را ببرید. پیشنهاد ما این است که بلیت رفت‌وبرگشت را به‌صورت جداگانه بخرید. شما می‌توانید با این کار هزینه مسافرت خود را کاهش دهید. اخذ تور لحظه آخری جزیره قشم توسط آژانس انتخاب هوشمندانه‌ای است؛ زیرا علاوه‌بر کم هزینه در آمدن تور با کارمزدی ناچیز می‌توانید از تجربه کارشناسان فروش و ارتباطات آن‌ها استفاده کنید تا بهترین تور لحظه آخری را برای شما رزرو کنند. بهترین زمان‌ها برای گرفتن تور لحظه آخری از اواسط بهار است تا اواسط تابستان؛ توجه داشته باشید که در این مدت آب‌وهوای قشم در طول روز به شدت گرم بوده و برای گشت‌وگذار مناسب نیست؛ البته برای خرید، استراحت و گشت‌های شبانه بسیار عالی است.

آب‌وهوای قشم

آب‌وهوای قشم به‌طورمعمول گرم وخشک است. در فصل‌ تابستان و اواخر بهار این گرما به قدری زیاد می‌شود که نمی‌توان در روز از خانه بیرون آمد. به همین دلیل مسئولان جزیره در این فصل جشنواره تابستانی برپا می‌کنند که بتوانند مسافر بیشتری را به کیش بکشانند. اگر دوست دارید به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کنید، بهترین فصل سفر در این جزیره فصل زمستان و اواخر پاییز است. در این فصل می‌توانید با کم‌ترین لباس ممکن در خیابان‌های جزیره تردد کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/3zx
اخبار مرتبط
هتل ارم کیش، هتل پارمیس کیش، هتل سورینت مریم و... تنها بخشی از هتل هایی ست که در دوران کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید