صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۴
کد خبر: 6305
گزارشگر: 213
۹۵۵
۰
۰
۵
کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن

انتشار «اطلاعیه» طرح جهش مسکن/خانه دار شدن خانه اولی ها

انتشار «اطلاعیه» طرح جهش مسکن/خانه دار شدن خانه اولی ها
نخستین اطلاعیه طرح جهش مسکن که در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن است توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شد.

به گزارش آسیانیوز، نخستین اطلاعیه برای طرح جهش مسکن که در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن است از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر شد.

اولین اطلاعیه برای طرح جهش مسکن که در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن است توسط وزارت راه و شهرسازی صادر شد. متن اطلاعیه در ادامه آمده است:

در راستای کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در اجرای برنامه نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۰ و به منظور کمک به تامین مسکن فاقدین مسکن از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ نسبت به ثبت نام متقاضیان واجد شرایط اقدام کنند.

در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان بر اساس ظرفیت‌های احصاءشده در تعدادی از شهرهای واقع در کلیه استان‌های کشور برنامه‌ریزی شده است. متقاضیان این شهرها می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه (از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۸) تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ با مراجعه به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس: saman.mrud.irhttps:// نسبت به ثبت‌نام (بر اساس شرایط اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی که در سامانه مذکور درج می شود) اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، متقاضیان تایید نهایی پس از پالایش و احراز شرایط از طریق سامانه ساماندهی خواهند شد./

https://www.asianews.ir/u/408
اخبار مرتبط
ثبت‌ نام مسکن حمایتی از ظهر روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و سامانه آن به آدرس http://saman.mrud.ir از فردا در دسترس متقاضیان خواهد بود.
همچنانکه رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرده از فردا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ سامانه ثبت‌نام مسکن رئیسی آغاز می‌شود و در این طرح قرار است دولت واحدهای مسکونی ارزان در اختیار افراد فاقد مسکن قرار دهد.
در حالی که طبق اعلام نمایندگان مجلس، سقف وام در حال حاضر ۴۵۰ میلیون تومان است، تسهیلات ساخت واحدهای قانون جهش تولید و تامین مسکن ۲۰ ساله است که به سازندگان پرداخت می‌شود.
بانک‌ها و موسسات اعتباری موظفند حداکثر تا پایان بهمن ۱۴۰۰ تسهیلات وام اجاره بها را پرداخت کنند.
وزیر راه و شهرسازی گفت پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی و ارایه خدمات رایگان در دستور قانون جهش تولید مسکن قرار دارد.
افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن به اجرا درآمده است و هدف آن اثربخشی سبد تسهیلات بانک در تحرک و رونق زایی بخش مسکن و ساختمان و همچنین کمک به خانه دار شدن تمامی افراد از جمله خانوارهای فاقد مسکن است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید