صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۰ / ۲۳:۵۱
کد خبر: 6324
گزارشگر: 213
۱۳۵۶
۰
۰
۲
در دیدار مسوولان ورزشی به بهانه هفته تربیت بدنی مطرح شد

تلاش برای کشف استعداد در رشته های اسکواش، پدل و راکتبال

تلاش برای کشف استعداد در رشته های اسکواش، پدل و راکتبال
رئیس هیات اسکواش جنوب شرق تهران در دیدار با رئیس اداره ورزش جنوب شرق، مهم ترین برنامه های هیئت را معرفی استعداد در رشته های اسکواش، پدل و راکتبال به جامعه بیان کرد.

به گزارش آسیانیوز، مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق با حضور در اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با رئیس و معاون این اداره به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار کردند.

به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) با همراهی امیر صارمی (دبیر هیئت) با حضور در اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران ، فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به سید محمد موسوی زاده (رئیس اداره) و محسن حیاتی (معاون اداره) تبریک گفتند.

همچنین در این حضور و دیدار حسین شیرازی مقدم با قدردانی از حمایت های مسئولین اداره ورزش و جوانان جنوب شرق، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته هیئت اسکواش را تشریح نمود و از همه عوامل این هیئت به پاس تلاش های ارزنده در پیش برد اهداف عالی تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه موسوی زاده(رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران) با قدردانی از روند رو به رشد هیئت اسکواش، از اقدامات صورت گرفته در این هیئت ابراز رضایت کرد و بر قهرمان پروری و جذب نفرات علاقه مند به اسکواش در حوزه جنوب شرق را تاکید کرد.

حیاتی (معاون اداره ) نیز از فعالیت های صورت گرفته در هیئت اسکواش قدردانی کرد و بیان داشت اداره جنوب شرق در کنار هیئت های ورزشی است.

در پایان نیز شیرازی مقدم یکی از مهم ترین برنامه های هیئت را کشف استعداد در رشته های اسکواش، پدل و راکتبال عنوان داشت و گفت با حمایت هیئت استان تهران و اداره ورزش جنوب شرق به دنبال کشف استعدادهای برتر در سطح حوزه و معرفی به جامعه ورزش خواهیم بود./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/40r
اخبار مرتبط
تمرینات رشته اسکواش بانوان هیئت جنوب شرق تهران رسماً آغاز به کار کرد.
هیئت اسکواش جنوب شرق تهران به بهانه روز آتش نشان با حضور در سازمان آتش نشانی تهران با علیرضا زینی وند، از مسئولان ارشد سازمان آتش نشانی تهران دیدار کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید