صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۵
کد خبر: 6339
گزارشگر: 2
۸۴۵
۰
۰
۱
سفر با هواپیما در ایام کرونا

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران کیش در دوران کرونا

راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران کیش در دوران کرونا
برای اطلاع از نحوه خرید بلیط هواپیما تهران کیش در ایام کرونا بهتر است با قوانین آن آشنا شوید تا بتوانید با خیالی راحت و بدون دردسر سفر را آغاز کنید.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ دوران پربحبوحه کرونا، بسیاری از افراد را از سفر دور کرده است و بیشتر سفرهایی که در این دوران انجام می‌گیرند، سفر کاری و تجاری هستند و میزان سفرهای تفریحی تا حد زیادی پایین آمده است. هر چند سلامت افراد مهم‌ترین اصل در یک جامعه درگیر کروناست؛ ولی می‌توانید در زمان‌هایی که کرونا فروکش می‌کند و درصد شهرهای آبی و زرد بیشتر می‌شود، روح خود را جلایی دهید و به یک سفر تفریحی هم بروید. با خرید بلیط هواپیما تهران کیش در دوران کرونا، سفری امن و به دور از کرونا را تجربه کنید و از جاذبه‌های دیدنی کیش نهایت بهره را ببرید. شما می‌توانید در این دوران بلیط هواپیمای مقصدتان را هم به روش حضوری خریداری کنید و هم غیرحضوری که مسلماً با توجه به شرایط کنونی، خرید غیرحضوری به نفع شماست.


قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

 

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

 

فاکتورهای مهمی وجود دارند که قیمت بلیط هواپیما تهران کیش را تعیین می‌کنند. کلاس پرواز و نوع بلیطی که مسافران انتخاب می‌کنند، اصلی‌ترین عامل تعیین قیمت هستند. علاوه بر این‌ها زمان سفر و میزان متقاضیان سفر به مقصدی که مدنظر شماست، نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت‌گذاری بلیط دارند. به یاد داشته باشید که در ایام کرونا، برخی از ایرلاین ها یا آژانس‌های مسافرتی، بلیط هواپیما را به قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کنند تا مسافران را برای خرید بلیط از خود تشویق کنند.


بلیط رفت و برگشت کیش


اگر می‌خواهید روزهای راحت و بدون دغدغه‌ای را در کیش بگذرانید، از همین ابتدا بلیط رفت ‌و برگشت کیش را خریداری کنید. با این کار هم در هزینه بلیطتان صرفه‌جویی می‌کنید و هم در طول سفر دیگر نگران گیرآوردن بلیط برگشت نیستید.


جاهای دیدنی کیش


اگر به کیش سفر کردید حتماً سری به جاهای دیدنی و اماکن تاریخی آن هم بزنید و وقت خود را فقط صرف تفریحات کیش نکنید. شهر زیرزمینی کاریز یکی از جالب‌ترین نقاط دیدنی کیش است که دیدن آن خالی از لطف نیست. شهر باستانی حریره هم شما را به دورانی دیگر می‌برد و شکوه دوران باستانی را می‌توانید در آن‌جا نظاره کنید. کشتی یونانی هم یادآور تاریخ پرفرازونشیب کشورمان است. مشاهده این کشتی هنگام غروب خورشید، منظره‌ای زیبا و دلنشین ایجاد می‌کند که سوژه عکاسی بسیاری از گردشگران است. ساحل درختان نارگیل، اکواریوم کیش و قلعه وحشت هم بسیار زیباست و شما می‌توانید اوقات خوشی را در این مکان‌ها بگذرانید.


تفریحات کیش


کیش یک از مهم‌ترین جزایر ایران است و بسیاری از افراد این جزیره را برای تفریح انتخاب می‌کنند. با سفر به کیش می‌توانید انواع تفریحات را تجربه کنید. با خرید در مراکز بزرگ می‌توانید بهترین برندهای خارجی و داخلی را بخرید و با گشت‌وگذار در پارک‌ها و مجتمع‌های تفریحی می‌توانید لحظات خود را به بهترین لحظات عمرتان تبدیل کنید؛ اما مهم‌ترین تفریح در جزیره کیش، تفریحات آبی است. شما می‌توانید در این جزیره زیبا لذت غواصی را نصیب خودتان کنید، قایق‌سواری کنید یا سوار بر کشتی‌های تفریحی شوید. از دیگر تفریحات آبی کیش به جت اسکی، اسکی روی آب، اسکوتر غواصی، پاراسل، شاتل، کایت بردینگ، پدل برد، فلای برد، بنانا و. ... اشاره کرد که تجربه هر کدام از آن‌ها لطف خاص خودش را دارد.


انواع بلیط هواپیما تهران کیش


بلیط هواپیما تهران کیش در سه نوع سیستمی، چارتری و لحظه آخری به مسافران عرضه می شود و شما می‌توانید متناسب با شرایطتان و همچنین با توجه به اوضاع مالیتان، یکی از این بلیط‌ها را خریداری کنید و به کیش بروید.
بلیط سیستمی هواپیما تهران کیش
اگر برایتان مهم است که در بازه زمانی مشخصی در کیش حضور داشته باشید، حتماً به سراغ بلیط سیستمی تهران کیش بروید. ایرلاین‌ها وظیفه دارند که از یکی دو ماه قبل از پرواز، قیمت و برنامه پرواز این بلیط‌ها را تعیین کنند؛ از این رو خیلی کم پیش می‌آید که پروازهایی با این نوع بلیط، به تأخیر بیافتند و یا کنسل شوند. کلاس نرخی در بلیط‌های سیستمی یکی از نکات قابل توجه است؛ به این صورت که هر چه بلیط خود را در ساعات اولیه فروش خریداری کنید، امکان خرید ارزان برای شما بیشتر است.
بلیط چارتری هواپیما تهران کیش
چارترکنندگان افراد یا شرکت‌هایی هستند که چند صندلی یا تمام صندلی‌های هواپیما را اجاره می‌گیرند و طبق نظارت «سازمان هواپیمایی کشور» و همچنین عواملی مانند رقابت با چارترکنندگان دیگر یا میزان متقاضی سفر، بلیط‌های خود را قیمت‌گذاری می‌کنند. بلیط‌های چارتری در زمان‌هایی که متقاضی سفر کم است و به اصطلاح بلیط روی دست چارترکنندگان مانده است، به قیمت بسیار مناسبی فروخته می‌شوند؛ پس شاید بتوان با خرید بلیط چارتری هواپیما تهران کیش در ایام کرونا، سفری ارزان‌تر را تجربه کرد.
بلیط لحظه آخری هواپیما تهران کیش
وقتی ساعت پرواز یک بلیط نزدیک شده باشد و هنوز آن بلیط از هز نوعی که باشد، فروخته نشده باشد، بلیط تبدیل به یک بلیط لحظه آخری می‌شود. اگر میزان متقاضی هم کم باشد، بلیط لحظه آخری به قیمت بسیار پایین‌تری حتی تا نصف قیمت قیمت اصلی فروخته می‌شود. برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما تهران کیش حتما هر روز سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما را چک کنید تا چنین فرصتی از دستتان نرود.


روش های خرید بلیط هواپیما تهران کیش

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما

 


روش حضوری

در این روش شما باید خطر ابتلا به کرونا را با قرارگرفتن در جمع و رفت‌وآمد به مکان‌های سربسته و شلوغ به جان بخرید تا بتوانید بلیط هواپیما تهران کیش را به روش حضوری خریداری کنید.
روش غیرحضوری یا آنلاین
خریدهای آنلاین در دوران کرونا بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است و اکثر مردم خریدهای خود را به روش غیرحضوری انجام می‌دهند. روش خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران کیش بسیار راحت است. شما می‌توانید در هر موقعیتی که هستید با گوشی هوشمند خود یا یک لپ تاپ یا رایانه شخصی به اینترنت متصل شوید و سامانه‌های جامع فروش آنلاین بلیط هواپیما را در مرورگر خود جستجو کنید. وارد یکی از سایت‌های معتبری شود که نامش به گوشتان آشناست. یکی از معتبر ترین سایت های فروش بلیط هواپیما، ره بال آسمان است که اگر اهل سفر به کیش باشید، حتما نام آن را در داخل هواپیما دیده اید. پس از ورد به سایت ره بال آسمان باید اطلاعاتی از قبیل مبدأ، مقصد، تاریخ رفت، تعداد نفرات و گاهی یک‌طرفه یا دوطرفه بودن بلیط را پر کنید؛ پس از واردکردن اطلاعات روی دکمه جستجو کلیک کنید. اکنون لیستی از سفرهای مدنظرتان جلوی چشم شماست. جزئیات هر سفر در کنار آن ذکر شده و امکان مرتب‌سازی سفرها بر اساس فیلترهایی مانند قیمت، نوع بلیط، کلاس پرواز و. ... وجود دارد.
یکی از سفرها را انتخاب کنید و بعد از تکمیل فرم خرید، هزینه بلیط را به روش اینترنتی بپردازید و روی دکمه تأیید نهایی کلیک کنید تا خریدتان قطعی شود و بلیط‌ها به آدرس ایمیل شما فرستاده شوند. خرید آنلاین علاوه بر این که کار را آسان می‌کند، مزایایی را نیز در اختیار ما می‌گذارد که یکی از آن‌ها شانس استفاده از کد تخفیف است.

 

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/415
اخبار مرتبط
جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است که سالانه میزبان بیش از پنج میلیون مسافر می‌شود. قشم در چند سال اخیر ظرفیت و زیرساخت گردشگری خود را به‌خوبی ارتقا داده و کنار جزیره کیش رقابتی جذاب را در گردشگری به وجود آورده‌ است. ازاین‌رو سالیانه تورهای زیادی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید