صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۱
کد خبر: 6341
گزارشگر: 2
۷۰۹
۰
۰
۲
انتشارات آمه منتشر کرد ؛

در حاشیه کتاب با محمود آموزگار

در حاشیه کتاب با محمود آموزگار
کتاب «در حواشی کتاب» نوشته محمود آموزگار در ۱۷۴ صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان توسط انتشارات آمه منتشر شده است.

امروز برای پروازی تا اوج در آسمان آبی کتاب با نوشته‌هایی سرشار از امید و ایده‌های نو با یک فعال خستگی‌ناپذیر عرصه کتاب و نشر و فرهنگ همراه می‌شویم.
محمود آموزگار در این کتاب می‌کوشد با تکیه بر تجربه چندین ساله فعالیت از طریق بررسی مسائل مربوط به صنعت نشر و تجزیه و تحلیل آنها و استفاده از تجارب بین‌المللی و تطبیق آنها با مقتضیات بومی راههایی برای پویاتر صنعت نشر و رونق کتاب و کتابخوانی ارائه دهد.
یادداشتهایی درباره اتحادیه ناشران، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه‌های کتاب فرانکفورت، پکن و لندن، پایتخت کتاب در ایران و جهان، اقتصاد نشر، قیمت ثابت کتاب و کتاب‌فروشان، حضور نشر ایران در بازار جهانی، یارانه‌های نشر و حقوق مالکیت فکری به ویژه چالش‌های آن در عصر دیجیتال و گرامی‌داشت از دست‌رفتگان صنعت از جمله مطالبی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
در یکی از جالبترین نوشتارهای کتاب گزارشی خواندنی و انگیزه‌بخش از حضور محمود آموزگار در روستای «رمین» چابهار که به عنوان روستای دوست‌دار کتاب برگزیده شده است را خواهید خواند.
محمود آموزگار از حضور خود در آغاز سال نو در میان کودکان و کتابخانه روستای رمین چابهار می‌گوید و مردمی دوستدار کتاب مطالعه که روزگار بهتری برای کتاب را نوید می‌دهند.
کتاب «در حواشی کتاب» نوشته محمود آموزگار در ۱۷۴ صفحه، شمارگان یک هزار نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان توسط انتشارات آمه منتشر شده است.

جواد لگزیان
https://www.asianews.ir/u/417
اخبار مرتبط
فیلم «آت» به کارگردانی محسن دین محمد و تهیه کنندگی مریم بابایی به بخش مسابقه بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی دلالسینیا (della Lessinia) ایتالیا راه یافت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید