صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۰
کد خبر: 6365
گزارشگر: 306
۴۸۳
۰
۰
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد

کند شدن حرکت فوتبال در یزد باید آسیب شناسی شود

کند شدن حرکت فوتبال در یزد باید آسیب شناسی  شود
یزد - بررسی مسایل، مشکل و آسیب‌های این حوزه به صورت علمی که موجب کند شدن حرکت فوتبال یزد و ارتقای نیافتن آن در کشور شده از جمله ضرورت ها و اولویت هاست

 

آسیا نیوز / یزد ؛ رضا نارگانی  در نشستی با رییس و اعضای هیات فوتبال شهرستان افزود: بررسی مسایل، مشکل و آسیب‌های این حوزه به صورت علمی که موجب کند شدن حرکت فوتبال یزد و ارتقای نیافتن آن در کشور شده از جمله ضرورت ها و اولویت هاست.

وی با بیان اینکه در یزد ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی فراوانی برای توسعه فوتبال، موفقیت و رسیدن به جایگاه واقعی آن در سطح کشور وجود دارد یادآور شد: اگر تمامی اقدام‌ها به صورت علمی، تشکیلاتی و ساختارمند بر اساس شرایط تعریف و اجرا شود به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

این مسئول ورزش مرکز استان اظهارکرد: داشتن طرح و برنامه مشخص علمی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و جلب مشارکت کارشناسان و نخگبان ورزشی به خصوص فوتبال با همراهی و پیشکسوتان تعالی این رشته را به همراه دارد.

نارگانی اظهارکرد: باید علت اینکه فوتبال یزد در سطح ملی هنوز به رشد و جایگاه واقعی خود نرسیده است مورد بازشناسایی دقیق و فراگیر قرار گیرد  و در این راه به همکاری دلسوزان، علاقه‌مندان و رسانه‌ها نیاز است.

همچنین رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: توسعه کمی و کیفی این رشته بر مدار واقعیت‌ها و بهره‌گیری از کارشناسان و همکاری تمامی دلسوزان و پیشکسوتان جزو برنامه اصلی و اولویت‌دار است .

محمدصادق شاکری در این نشست به ضرورت همکاری سایر مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی با این هیات برای رسیدن به اهداف و تحقق برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت اشاره کرد و ادامه داد: برای موفقیت بیش از گذشته به همکاری همگان نیاز است .

وی توجه به فوتبال پایه و استعدادیابی، برگزاری مسابقه در محله ها، دوره‌های آموزشی و امور فرهنگی در کنار توجه به مسایل فنی و پیگیری ایجاد زیرساخت‌ها را در اولویت ذکر کرد.

این مسئول اظهارکرد: کار علمی و کارشناسی، بهره‌گیری از تجربه، دیدگاه و نظر استادان و نخبگان مرتبط و جلب همکاری پیشکسوتان و علاقه‌مندان برای توسعه این رشته امری حیاتی است .

شاکری به ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تولیدی شهر یزد به عنوان مرکز استان اشاره کرد که در این خصوص باید صاحبان واحدهای مرتبط بیش از گذشته مسئولیت خطیر اجتماعی خود را برای توسعه و فرهنگ‌سازی فوتبال انجام دهند.

وی با بیان اینکه برای جلب مشارکت صنایع و معادن در فوتبال و حمایت از تیم‌ها و باشگاه‌ها به اعتمادسازی نیاز است،  همکاری رسانه‌های گروهی را برای فراهم‌کردن زمینه لازم خواستار شد

سید محمد جواد عرفانفر

کند شدن حرکت فوتبال در یزد باید آسیب شناسی  شود , رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد , محمدصادق شاکری  رییس هیات فوتبال شهرستان یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/41t
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید