صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۲
کد خبر: 6367
گزارشگر: 2
۹۵۳
۰
۰
۵
خواب کافی ؛

راهنما انتخاب بهترین تشک در بازار

راهنما انتخاب بهترین تشک در بازار
همه انسان‌ها برای حفظ شادابی و سلامتی، نیازمند خواب کافی هستند. یکی از مهم‌ترین عواملی که در خواب هر فرد تاثیرگذار است، تخت خواب و تشک است.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ از آنجا که خرید تشک بدون تحقیق، نتیجه‌ای جز بیخوابی ندارد، ما در فروشگاه تشک خوابکو تصمیم گرفتیم این مطلب را با عنوان راهنمای خرید بهترین تشک بازار به شما ارائه کنیم. همچنین می توانید جهت اطلاع از تشک های طبی خوابکو به این سایت مراجعه فرمایید.

 

نکات انتخاب بهترین تشک


. در صورت امکان از پد ضدآب استفاده کنید.
از تشک های یونولیتی و پلی فوم به هیچ وجه استفاده ننمایید.
از خرید تشک های بی نام و نشان و بدون گارانتی خودداری کنید.
برای تمیز کردن تشک از دستمال خیس و سشوار استفاده نمایید.
با خوابیدن و دست زدن چند دقیقه ای بر روی تشک نمی توان به کیفیت آن پی برد.
هرقدر وزن شما بیشتر باشد به تشکی با تراکم فنربندی بالاتر و همچنین ضخیم تر نیاز دارید.
اگر قرار است تشک دو نفره بخرید حتما به اندازه آن توجه کنید و هرگز از دو عدد تشک یک نفره به جای تشک دو نفره استفاده نکنید.


راهنما خرید تشک ویستر


تشک ویستر از زیر مجموعه های گروه سرمایه گذاری تات است. از سال ۱۳۸۵ حدود ۱۴ سال از زمان تاسیس آن می گذرد.و با استفاده از مهندسان فنی و دانش آموخته به همراه استفاده از دستگاه هاو ماشین آلات تمام اتوماتیک گامی مطلوب در جهت تولید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب بردارد و سهمی بسزا در ایجاد اشتغال جوانان با انگیزه ایفا کرده است. هدف نهایی شرکت ویستر جلب منافع مشتریان و ایجاد رابطه ای برد برد با مشتریان است. توجه به نیاز بازار و جلوگیری از تولید مازاد، سهم قابل توجه دربازار فروش بدست آورد.
خرید تشک ویستر به شرط ثبت گارانتی
برند ویستر یکی از مطرح ترین برند های ایرانی در زمینه تولید تشک می باشد که با سالها سابقه خدمت رسانی در زمینه تولید کالای خواب، محصول با کیفیت و با طول عمر بالا را با بهره گیری از دانش روز دنیا به بازار عرضه نموده است. تشک ویستر به علت مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در مدل های مختلف تشک اقدام به گارانتی طولانی مدت محصولات خود نموده است که این امر خیال کاربران را از خرید تشک ویستر مطمئن خواهد نمود لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی خوابکو ضمن سهولت در ثبت سفارش مدل های مختلف تشک ویستر ( تشک فنر منفصل ویستر ، تشک فنر متصل ویستر، تشک طبی ویستر) اصل بودن محصول را تضمین می نماید.

 

تشک زست

 


راهنما خرید تشک زست


تشک زست از سال ۱۳۹۴ به عنوان نمایندگی فعال در ایران فعالیت خود را در زمینه فروش و تولید کالای خواب آغاز نموده است. استفاده از دانش روز دنیا به همراه خط تولید مکانیزه و پیشرفته از ویژگیهای منحصر به فرد برند زست می باشد. و اکنون با دفاتر نمایندگی در سراسر ایران به فعالیت خود ادامه می دهد. تشک زست درایران اقدام به تولید تشک هایی متناسب با شرایط آب و هوایی ایران و شرایط جسمانی هموطنان ایرانی نموده است. هدف نهایی برند زست تجربه خوابی راحت و توام با آرامش برای تمام کاربران خود می باشد.
خرید اینترنتی تشک
مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | پرداخت درب منزل نمایندگی رسمی تشک رویا ، تشک داتیس ، تشک خوشخواب ، تشک نفیس ، تشک ویستر ، تشک پارمیس ، تشک زست ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور
021-28422926 | ۰۹۱۲-۰۶۹۶۵۲۹.
با توسعه اینترنت و زندگی شهری امروزه اغلب افراد جهت جلوگیری از اتلاف وقت خود به خرید های اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی روی آورده اند. باید به شما این نوید را بدهیم که فروشگاه اینترنتی تشک خوابکو این امکان را در اختیار شما قرار داده است که بتوانید بدون هیچ هزینه و صرف وقتی جهت خرید اینترنتی خود اقدام فرمایید. جهت انتخاب تشک مناسب خود می توانید به بخش محصولات وب سایت فروشگاهی تشک خوابکو مراجعه کنید و تشک مورد نظر خود را انتخاب کرده برای اطلاع دقیق از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. خرید آنلاین تشک تخت خواب را با فروشگاه آنلاین تشک خوابکو تجربه کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/41v
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید