صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
کد خبر: 6368
گزارشگر: 213
۷۷۷
۰
۰
۸
دخترانی که با چاقو پسران را تهدید می کنند

سرقت از مردان تهرانی توسط باند دخترانه

سرقت از مردان تهرانی توسط باند دخترانه
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره خبر داد که پس از طرح دوستی با مال باختگان تلفن همراهشان را با تهدید سرقت می کردند.

به گزارش آسیانیوز، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از اعضای باند 3 نفره خبر داد که پس از طرح دوستی با مال باختگان تلفن همراهشان را با تهدید سرقت می کردند.

--------------------------------

بیشتر بخوانید:

بلاگر معروف اینستاگرام زنان را فریب داد؟!

-----------------------------------------------------------
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان در توضیح این خبر گفت: چند روز قبل مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی رفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط راکبین موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

 

--------------------------

بیشتر بخوانید:

خواب و خیال برای خواهرزن!
---------------------------------------------

وی عنوان کرد: شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم. دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخ حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که 2 پسر موتور سوار به سمت ما آمدند و با تهدید گوشی تلفن مرا سرقت کرده و با ویدا از محل متواری شدند.

دوستی در فضای مجازی به قیمت جان سوژه ها تمام شد
معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران افزود: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری ویدا و همدستانش از سوی کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند.

---------------------------

بیشتر بخوانید:

کدام شاخ اینستاگرام دستگیر شد؟+فیلم
-----------------------------------------------------------

این مقام انتظامی تصریح کرد: شکایت هایی مشابه همه نشان از این داشت، دختری به نام ویدا با آنها در فضای مجازی آشنا شده و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخ حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقتشان را اجرا می کرد.


سرهنگ کنجوریان اشاره کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند. با شناسایی هویت متهمان، ماموران وارد عمل شده و دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کردند.

بازداشت دختر سارق چاقوکش تهران
این مقام پلیسی ادامه داد: ویدا در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: در فضای مجازی سوژه ها را شناسایی کرده و پس از طرح دوستی آنها را به محل قرار می کشاندم. اوایل این کار را به تنهایی انجام می دادم و پس از دوستی با پدرام به همراه او و یکی از دوستانش سرقت ها را ادامه دادم. سوژه ها را به منطقه سرخ حصار کشانده و با تهدید چاقو گوشی ها را سرقت می کردیم./


رکنا
https://www.asianews.ir/u/41y
اخبار مرتبط
بسیاری از خانواده‌ها دختران و پسران خود را در کابل به خاطر فقر و بدبختی به فروش می‌گذارند.
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در بازدید از از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی کنار خانم ها قالیبافی کرده است.
در حالی که خانواده‌های زنان جوانی که در اصفهان هدف تیراندازی پنهانی یک مرد قرار گرفته بودند، به روند رسیدگی به خصوص «آزاد شدن متهم به قید وثیقه» اعتراض کرده اند و گفته شده که این زنان در ایام اخیر با آسیب‌های روانی نیز مواجه شده اند.
به دنبال مرگ زن جوان بعد از عمل لیزرتراپی، بازپرس جنایی از کمیسیون پزشکی خواست تا علت این حادثه را مشخص و اعلام کند.
براساس برخی اخبار بلاگر معروف اینستاگرام که چند وقتی با کلام انگیزشی بر سر زبان ها افتاده، طبق برخی اسناد یک کلاهبردار از آب درآمده و زنی را فریب داده است.
کانال خبری ارومیه که یک کانال تلگرامی برای پوشش خبرهای این شهر است، از دو بار زیر گرفته شدن یک زن در ارومیه توسط یک راننده پس از «تذکر حجاب» خبر داد.
زن جوانی به دلیل خیانت های مکرر شوهرش و ارتباط او با زنان در شبکه های اجتماعی به کلانتری مراجعه و تقاضای طلاق کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید