صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۷
کد خبر: 6376
گزارشگر: 213
۶۹۳
۰
۰
۲
چرایی آغاز دوباره گرانی خودرو برخلاف پیش بینی ها

افزایش قیمت خودرو و پژو ۲۰۷ اتوماتیک در صدر گرانترین!

افزایش قیمت خودرو و  پژو ۲۰۷ اتوماتیک در صدر گرانترین!
قیمت‌ها در دهه سوم مهرماه تا روز شنبه هفته جاری یکم آبان ماه) بدون تغییر مانده بود، اما طی چند روز اخیر و پس از تعطیلی یکشنبه، روند افزایشی قیمت آغاز شده است و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در صدر گرانترین قرار گرفت.

به گزارش آسیانیوز،  بررسی قیمت‌ انواع محصولات پرتیراژ خودروسازان طی یک هفته اخیر نشان می‌دهد که بازار طی ۱۰ روز آخر مهرماه تا روز شنبه (اول آبان ماه) در آرامش و ثبات نسبی قیمت‌ها پیش آمد، اما قیمت‌ دیروز افزایشی شد.

 

------------------------

بیشتر بخوانید:

خودرو ایرانی نخرید!

----------------------------------------------------

به نقل از ایسنا، در صدر این افزایش قیمت، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۱۲ میلیون تومانی قرار دارد. قیمت‌ها در دهه سوم مهرماه تا روز شنبه هفته جاری یکم آبان ماه) بدون تغییر مانده بود، اما طی چند روز اخیر و پس از تعطیلی یکشنبه، روند افزایشی قیمت آغاز شده است.

-------------------------------

بیشتر بخوانید:

عراق خودروهای ایران را به دلیل «بی کیفیت بودن» نخرید!

------------------------------------------------------------------

بیشترین افزایش قیمت در پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران‌خودرو ایجاد شده که با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۴۳۷ میلیون تومان رسیده است.

 

 -------------------------------

بیشتر بخوانید:

کارزار واردات خودرو و «ارزان شدن» آن

--------------------------------------------------------

در سایر خودروهای پرتیراژ و پرتقاضای بازار، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو افزایش یک تا پنج میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند و در محصولات گروه سایپا نیز افزایش یک میلیون تومانی قیمت دیده می‌شود./

https://www.asianews.ir/u/424
اخبار مرتبط
با دو نرخی شدن بنزین در آبان ماه ۹۸ و همچنین سهمیه‌بندی آن، برای برخی از مردم درباره مراحل صدور کارت سوخت ابهاماتی وجود دارد.
هر چند بخشی از دلالان خودرو هنوز منتظر تصمیم واضح دولت درباره واردات خودرو هستند، اما تحلیلگران می‌گویند موضع دولت مشخص است.
افرادی که در مراسم قرعه‌کشی خودرو برنده خواهند شد، می توانند از یارانه بلاعوض ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.
در حالی که از تبعات غیر استاندارد بودن خودروهای ایرانی، افرایش روز افزودن آلودگی در شهرهای ایران و تلفات بسیار زیاد زانندگی و جان باختن هموطنان است که می توان گفت این مساله مهم ترین موضوعات زندگی شهروندی و انسانی را در کشورمان نشانه رفته است؛ خبرها حاکی از آن است که عراق استانداردهای تولید خودروی ایران را رد کرده است و کیفیت خودرو ایرانی را قبول ندارد!
خودروهای گروه پژو همچون روزهای هفته گذشته که افزایش قیمت داشتند همچنان در مسیر صعودی قرار دارند.
رئیس شورای رقابت معتقد است تمرکز این شورا بر ورود خودروهایی خواهد بود که برای عامه مردم قابل استفاده باشد و نباید انتظار ورود خودروهای لوکس و گران‌قیمت را داشت. شیوا معتقد است که ورود خودروهای پرتقاضا به ایران می‌تواند سبب ایجاد رقابت در بازار خودروی کشور شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید