صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
کد خبر: 6379
گزارشگر: 213
۵۰۵
۰
۰
۳
نتیجه حذف ارز ۴٢٠٠ فاجعه اقتصادی است

حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی و پراید ۵۰۰ میلیون تومانی!

حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی و پراید ۵۰۰ میلیون تومانی!
نتیجه حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی که از اظهارات وزیر اقتصاد است، این خواهد شد که مافیای اقتصادی مترصد باشد و به اهدافی مانند پراید ۵۰۰ میلیون تومانی و برنج به ۱۰۰ هزار تومان برسد.
به گزارش آسیانیوز، اگر قرار باشد همه‌ی کالاها و خدمات را با همان ارز رایج بازار که همچنان حوالی ۲۷ هزار تومان پرسه می‌زند تهیه و تامین کرد آن وقت پرایدِ ۵۰۰ میلیون تومانی و برنج ۱۰۰هزارتومانی و دلار ۸۰ هزارتومانی؛ دمِ دست‌ترین رخدادهایی است که می‌توان به چشم دید.

روزنامه آفتاب یزد در شمار امروز خود با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد که خواستار حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شده است، نوشت: نباید خود را به غفلت زد، اقتصادی که وابسته به نفت است و زیر فشار سنگین تحریم، اگر قرار باشد همه‌ی کالاها و خدمات را با همان ارز رایج بازار که همچنان حوالی ۲۷ هزار تومان پرسه می‌زند تهیه و تامین کرد آن وقت پرایدِ ۵۰۰ میلیون تومانی و برنج ۱۰۰هزارتومانی و دلار ۸۰ هزارتومانی؛ دمِ دست‌ترین رخدادهایی است که می‌توان به چشم دید.

پس لطفاً به گونه‌ای سخن نگویید که دولت‌های قبل می‌توانسته‌اند و انجام نداده‌اند و شما این امر بر زمین مانده را می‌خواهید به انجام برسانید، عالم‌تر از شما معتقد است نه می‌توانید نه دست به چنین اقدامی بزنید اصلا بگذارید خیال‌تان را راحت کنم مافیای اقتصادی به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است. حالا به قول آن کشاورز طبسی: خود دانید و مملکت‌تان!/
https://www.asianews.ir/u/427
اخبار مرتبط
در گزارش هایی در هفته گذشته درباره پیش بینی افزایش نرخ دلار تا ۲۸۰ هزار تومان ادعاهایی مطرح شده بود که در این باره یک مقام دولتی اظهار نظرهایی کرده است.
قیمت دلار پس از صحبت‌های شب گذشته رئیس جمهور افزایش یافت و به کانال ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و نرخ ارز در بازار آزاد امروز ۲۷ هزار و ۳۸۰ تومان قیمت خورد.
در حالی که به نتیجه رسیدن مذاکرات وین چشم انداز مبهمی و نامعلومی دارد، از ابتدای این هفته هم وزیر اقتصاد دستور کاهش قیمت ارز را داده و هم ابراهیم رئیسی گفته باید با دلالان فضای مجازی برخورد شود.
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: در دولت جدید، وضعیت بیمه شدگان و بازنشستگان به مراتب بدتر شده است و یکی از مسائل رنج آور این قشر، بی‌ارزش شدن پول ملی است و با گران شدن دلار ارزش پول کاهش می‌یابد و آسیب واقعی به مزدبگیرانی موارد می شود که حقوق ثابت می‌گیرند.
گزارش منسوب به سازمان برنامه و بودجه که در اواخر دوران حسن روحانی تنظیم شده و روز شنبه در برخی رسانه‌ها بازتاب یافت، نشان می‌دهد که در صورت ادامه تحریم‌ها، دولت در سال ۱۴۰۳ در آستانه ورشکستگی قرار می‌گیرد.
درپی ادامه کاهش ارزش لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا، روز سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه، قیمت معامله هر دلار در بازارهای خرید و فروش ارز به ۹.۰۳ لیر رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید