صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۴
کد خبر: 6395
گزارشگر: 213
۸۲۳
۰
۰
۵
یادداشت/دکتر مهدی کریمی تفرشی؛ مدیرعامل صنایع غذایی گلها

میهمان بی بدیل سفره های ایرانی

میهمان بی بدیل سفره های ایرانی
صنایع غذایی گلها با دارا بودن بیش از ۳۵۰ نوع محصول دارای بالاترین تنوع محصول در سبد غذایی خانوار است و بیشترین گواهینامه های ملی و بین المللی و جوایز و افتخارات را در کشور کسب کرده است.

به گزارش واحد تبلیغات آسیانیوز، صنایع غذایی گلها با یک قرن حضور پرافتخار در صنعت غذای ایران و کسب انواع افتخارات، جوایز و گواهینامه های ملی و بین المللی و دارا بودن متنوع ترین سبد غذایی از دیرباز تا امروز میهمان بی بدیل سفرهای مردم ایران بوده است و افتخار این است که کودکان دیروز، مادران و پدران امروز و آینده سازان این مملکت و تمامی نسل های میهن عزیزمان با گلها رشد کرده اند و طعم آشنای آن را به خاطر می سپارند.

صنایع غذایی گلها asianews

بی تردید تا روزی که این مردم وفادار خاطرات شیرین خود را با عطر و طعم محصولات گلها رقم می زنند و همراه وفادار گلها هستند.

صنایع غذایی گلها asianews

صنایع غذایی گلها امروز با داشتن بیش از 350 نوع محصول دارای بالاترین تنوع محصول در سبد غذایی خانوار است و بیشترین گواهینامه های ملی و بین المللی و جوایز و افتخارات را در کشور کسب کرده است. همچنین این مجموعه یک اشتغال آفرینی بزرگ چند هزار نفره در سطح کشور ایجاد کرده است.

صنایع غذایی گلها asianews

صنایع غذایی گلها از جمله برندهایی است که دارای بالاترین گواهینامه ها و افتخارات ملی و بین المللی است. این مجموعه در چندین سال متوالی واحد نمونه استاندارد بوده است.

 

صنایع غذایی گلها asianews

همچنین افتخار این را داشته که در سال های متوالی عنوان برند محبوب مصرف کنندگان را کسب کند که حاکی از اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان فهیم گلها بوده است. اولین دارنده نشان استاندارد نمک طعام در ایران است. از اولین برندهایی هستیم که گواهی ثبت بین المللی تایید و نظارت بر غذا و دارو را از FDA آمریکا دریافت کردیم.

صنایع غذایی گلها اولین کارخانه ای است که موفق به دریافت گواهی قدمت بیش از صد سال از یونسکو شده است و این افتخار بزرگی برای برند گلها و کشور ماست.

این برند یکی از قدیمی ترین و نام آشناترین برندهایی است که از دیرباز بر سر سفره های مردم ایران جایگاه ویژه ای داشته و در حافظه تاریخی مردم ایران به عنوان یک برند نوستالژیک جای گرفته است.

صنایع غذایی گلها همواره از طریق ارتباط مستمر با مصرف کنندگان، نیازها و خواسته های آنها را در برهه های مختلف پایش می کند و با سنجش نیاز بازار محصولات جدید به سبد کالایی خود اضافه می کند.

با افتخار اعلام می کنیم که با توجه به نیاز امروز به محصولات سلامت محور، صنایع غذایی گلها بزودی محصولات ارگانیک را به سبد غذایی خود می افزاید؛ ضمن اینکه محصول چای سبز و سیاه را به عنوان محصول جدید به بازار عرضه کرده است. دمنوش های گیاهی و جوی دوسر نیز از جمله محصولات سلامت محوری هستند که به زودی وارد سبد کالایی گلها خواهند شد.

صنایع غذایی گلها asianews

چای سیاه و چای سبز، تخم گشنیز و سیاه دانه، پودر کیک با طعم های جدید ردولوت و براونی نیز از جمله محصولات جدیدی هستند که گلها به بازار عرضه کرده است.

ضمن اینکه به روز کردن بسته بندی ها بر اساس نیاز بازار و سلایق مصرف کنندگان و نیز همگام با آخرین دستاوردهای جهانی همواره از برنامه های اصلی گلها بوده و هست. بسیاری از محصولات گلها در بسته بندی های جدید و به روز به بازار عرضه شده اند.

صنایع غذایی گلها با هدف ارتباط مستمر و مستقیم با مصرف کنندگان و پایش دقیق خواسته ها و نظرات آنها در حال حاضر شبکه های مجازی متعددی را راه اندازی کرده است.

ضمن اینکه پایگاه فروش اینترنتی محصولات گلها در اختیار هموطنان عزیز می باشد. سامانه پیامکی گلها نیز همچون همیشه آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم عزیز است.

واحد CRM مجتمع صنایع غذایی گلها با یک تیم قوی و با تجربه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مصرف کنندگان عزیز را به دقت پایش و بررسی می کند و به واحد تولید و QC جهت اعمال کارشناسانه این نظرات و بررسی و رفع مشکلات اعلام می شود./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/42m
اخبار مرتبط
یکی از رسالت های مهم تشکل های صنایع غذایی در این شرایط، حمایت از تولیدکنندگان به عنوان تریبون فعال این صنایع باید باشد و تشکل ها نباید تماشاگر باشند؛ بلکه باید زبان تولیدکننده در دفاع از حیثیت و جایگاه او شود.
برنج قهوه ای رژیم غذایی کامل و معجزه آسایی است و در اکثر نقاط دنیا برنج جزو غذای روزانه افراد به شمار می رود.
نمایشگاه اگروفود همواره به عنوان یکی از بزرگترین و شاخص ترین نمایشگاههای کشور، پل قدرتمند ارتباطی بین تولیدکنندگان و تجار با مصرف کنندگان و نیز بازرگانان، صادرکنندگان و فعالان اقتصادی بوده است و تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصاد غیرنفتی ایفا می کند.
در حال حاضر فضای کسب و کار و بحث مجوزها با چالش‌های جدی مواجه هستند و بنگاه ها و صنایع کوچک و زودبازده نیاز به حمایت هر چه بیشتر وزارتخانه و دولت دارند.
در اثر شوک کرونا، مشاغل غیررسمی، بخش خدمات و بنگاه‌های کوچک بیشتر آسیب دیدند و در حالی که ۶۵ درصد اشتغال‌زایی مربوط به بنگاه های کوچک است، بنابراین همین درصد اشتغال ما در معرض آسیب است.
همچنانکه هزینه های تولید در صنعت شیرینی و شکلات در کشور افزایش یافته است و به طور طبیعی قدرت رقابت با برندهای خارجی موجود کاهش می یابد و بخش عمده ای از این محصولات به صورت قاچاق وارد می شود، محصولات قاچاق به طور سیستماتیک جایگزین مصرف کالاهای تولید داخل خواهد شد.
تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حالی ۲۰ درصد از اقتصاد کشور را در دست گرفته‌اند که بیشترین نارضایتی را از بابت مالیات‌ها و هزینه‌های جاری دارند؛ در حالی که معافیت‌های مالیاتی یکی از جاذبه‌های درنظر گرفته‌شده برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید