صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۸
کد خبر: 6400
گزارشگر: 2
۱۰۷۶
۰
۰
۲
رزرو اینترنتی محل اقامت

راهنمای رزرو اقامتگاه با بهترین کیفیت از سایت جاباما

راهنمای رزرو اقامتگاه با بهترین کیفیت از سایت جاباما
سفر یکی از راه‌های خوب ارتقای کیفیت زندگی است. با فاصله گرفتن از روزمرگی و کسب تجربه‌های تازه، در هر شرایطی که باشیم برای ادامه مسیر زندگی انرژی تازه به دست می‌آوریم. یکی از گزینه‌هایی که باعث آرامش ما در طول سفر است، اقامت در محل مناسب با کیفیت خوب خدمات است.

رزرو اینترنتی محل اقامت از سایت جاباما

 

 به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ یکی از ویژگی‌های مفید اینترنت این است که به کمک آن می‌توان برنامه دقیق‌تری را برای سفر طراحی کرد. امروزه می‌توانیم با اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارند، به راحتی مقصدی را برای سفر در نظر بگیریم. با توجه به جاذبه‌های گردشگری که در شهر مقصد وجود دارند و قصد داریم آنها را در سفر خود بگنجانیم، تصمیم بگیریم در کدام منطقه شهری و یا روستایی اقامت کنیم. در بعضی مواقع اقامتگاه‌ها و هتل‌های جذاب به یکی از جادبه‌های گردشگری بدل می‌شوند و ما به قصد اقامت در آنها به شهر یا روستایی سفر می‌کنیم. محل اقامت در سفر فقط جایی برای خواب نیست. محل اقامت می‌تواند گرم و صمیمی باشد طوری که در شهر غریب، احساس غربت را تجربه نکنیم و آرامش و امنیت خاطر در تمام طول سفر با ما همراه باشد.

مرجع رسمی رزرو ویلا، اقامتگاه، هتل و ...


سایت جاباما سایتی تخصصی برای رزرو اقامتگاه، رزرو هتل، اجاره روزانه خانه و ... است. است. اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، ویلاها، مسافرخانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای، سوییت‌ها و حتی کلبه‌های روستایی در سایت جاباما به تفکیک شهر دسته بندی شده‌اند. این دسته بندی امکان انتخاب بهترین قیمت و کمترین فاصله محل اقامت با جاذبه‌های گردشگری مورد نظرمان را به ما می‌دهد. اغلب شهرهایی که دارای جاذبه‌های گردشگری هستند در لیستی که جاباما آنها را طبقه بندی کرده، گنجانده شده‌اند. کافی است وارد سایت جاباما شویم و در قسمت مقصد، نام شهر مورد نظر را وارد کنیم. لیستی برای ما باز می‌شود که امکان فیلتر کردن گزینه‌ها را به ما می‌دهد. به عنوان مثال وقتی نام مشهد را در قسمت مقصد وارد می‌کنیم، تمام گزینه‌های موجود برای اقامت در شهر مشهد به ما نشان داده می‌شوند. حالا می‌توانیم نوع اقامتگاه که شامل هتل، مجتمع اقامتی، سوییت، مسافرخانه، آپارتمان و ویلا است را انتخاب کنیم. در قسمت فیلتر نیز می‌توانیم گزینه‌هایی مانند خانه روستایی را به گزینه‌های موجود اضافه کنیم.

 

رزرو هتل

 

نکته قابل توجه دیگر جاباما این است که خیلی راحت می‌توانیم بازه قیمتی مورد نظر خودمان را به سایت بدهیم تا برای ما گزینه‌ها را محدود به قیمتی کند که ما در نظر داریم. به این صورت از اتلاف وقت برای پرسه زدن میان گزینه‌های مختلف جلوگیری می‌کنیم. می‌توان گفت ارزان‌ترین تا لوکس‌ترین محل‌های اقامت در اغلب شهرها در فهرست جاباما به ما ارائه می‌شوند. این تنوع بالا به ما امکان انتخاب هر نوعی از سفر را می‌دهد و نگرانی ما را نیز از بابت کیفیت خدمات، بهداشت محل اقامت، قیمت مناسب و به تبع آن مدیریت هزینه سفر از بین می‌برد.
در میان فیلترهایی که می‌توانیم اعمال کنیم، گزینه‌ای به نام اقامتگاه‌های آنی و قطعی نیز به چشم می‌خورد. این گزینه کار را برای گردشگرهایی که در لحظه تصمیم به سفر می‌گیرند بسیار آسان کرده است. با این شیوه در هر لحظه‌ای که قصد سفر کنیم، خیال ما از بابت محل اقامت در مقصد راحت است.
علاوه بر تمام توضیحاتی که جاباما در مورد هر کدام از هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، ویلاها و ... در اختیار کاربران قرار داده، عکسی نیز از اتاق یا خانه نشان داده می‌شود تا ذهنیت مخاطب را به عینیت تبدیل کرده باشد. از مزایای دیگر این سایت این است که می‌توان فیلترهایی مانند قوانین استرداد هتل، قوانین اقامتگاه، امکانات اولیه، امکانات خاص، وسایل و تجهیزات و از همه مهم‌تر امتیازهایی که کاربران دیگر به گزینه‌ها داده‌اند را هنگام جستجوی محل اقامت اعمال کرد. گزینه امتیازها خواه ناخواه مدیران هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و یا صاحبان ویلاها و خانه‌ها را بر آن داشته است که بهترین خدمات خود را به مسافر ارائه دهند. از طرفی همین گزینه به کاربر امکان اعمال نظرش را در سایت جاباما می‌دهد و به این شیوه به سایت کمک می‌شود که گزینه‌های موجود را در ارائه خدمات و میزان رضایت مسافران به دقت بررسی کند.

 

خانه روستایی

 

جاباما مسائل مهم به خصوص در روزهای شیوع بیماری کرونا را به خوبی در نظر گرفته است. کاربر نه تنها می‌تواند از جزییات تجهیزات و خدمات محل اقامت با خبر باشد، بلکه می‌تواند از بهداشت و حتی سیستم تهویه هوا در محل اقامتش اطلاع داشته باشد. این مورد برای افرادی که دغدغه وضعیت فعلی باعث شده کمتر سفر کنند، نوعی امنیت خاطر محسوب می‌شود.
نکته دیگری که در مورد جاباما می‌توان مطرح کرد این است که اگر کاربر تصمیم نهایی خود را برای انتخاب مقصد سفر نگرفته است، به او کمک می‌کند تا گزینه‌های پیش روی خود را بررسی کند. اعمال فیلتری مانند محل کوهستانی یا ساحلی و شهری یا روستایی، گزینه‌های پر طرفدار را برای کاربر فهرست می‌کند و با این شیوه به تصمیم گیری او برای انتخاب شهر یا روستای مقصد کمک می‌کند.
برای آنها که اهل سفر هستند، جاباما دوست خوبی است که بهترین راهنمایی را برای انتخاب محل اقامتی امن، زیبا و با کیفیت در اختیار می‌گذارد. با استفاده از امکانات این سایت می‌توانیم به سادگی سفر خود را برنامه ریزی و هزینه‌ها را به نحو احسن مدیریت کنیم. هر کجا که می‌روید، سفر خوش!

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/42r
اخبار مرتبط
جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس است که سالانه میزبان بیش از پنج میلیون مسافر می‌شود. قشم در چند سال اخیر ظرفیت و زیرساخت گردشگری خود را به‌خوبی ارتقا داده و کنار جزیره کیش رقابتی جذاب را در گردشگری به وجود آورده‌ است. ازاین‌رو سالیانه تورهای زیادی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید