صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۱
کد خبر: 6406
گزارشگر: 213
۹۶۸
۰
۰
۵
آخرین وضعیت جایگاه های سوخت و سهمیه هوشمند

اسامی و «لیست» جایگاه‌های فعال بنزین سهمیه‌ای در تهران+لینک و آدرس

اسامی و «لیست» جایگاه‌های فعال بنزین سهمیه‌ای در تهران+لینک و آدرس
در ادامه اختلال ها در ارایه بنزین هوشمند در کشور، براساس آخرین گزارش‌ها امروز ۶ آبان، ۱۸ جایگاه در تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند و مردم می‌توانند با استفاده از کارت و سهمیه سوخت خود، بنزین ۱۵۰۰ تومانی بزنند. اما در بقیه جایگا‌ه‌ها همچنان سوخت آزاد موجود است.

به گزارش آسیانیوز ، با گذشت دو روز از ایجاد اختلال در سامانه هوشمند سوخت، هنوز بنزین سهمیه‌ای در بسیاری از پمپ بنزین‌ها عرضه نمی‌شود و مردم فقط می‌توانند بنزین آزاد تهیه کنند اما جایگاه‌های سوخت دارای بنزین سهمیه‌ای محدود است. اما کدام جایگاه‌ها بنزین سهمیه‌ای دارند؟

------------------

بیشتر بخوانید:

براساس آخرین گزارش‌ها امروز ۶ آبان، ۱۸ جایگاه در تهران بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند و مردم می‌توانند با استفاده از کارت و سهمیه سوخت خود، بنزین ۱۵۰۰ تومانی بزنند. اما در بقیه جایگا‌ه‌ها همچنان سوخت آزاد موجود است و افراد باید بنزین ۳۰۰۰ تومانی بزنند.

---------------------------------

بیشتر بخوانید:

حمله سایبری به همه جایگاه های سوخت ایران؛ شعار نویسی اعتراض آمیز شهروندان+ویدیو

-------------------------------------------------------------------------


لیست جایگاه‌های دارای بنزین ۱۵۰۰ تومانی در ادامه آمده است:

لیست و آخرین وضعیت جایگاه های سوخت 6 آبان 1400

در مرکز تهران پنج جایگاه بنزین سهمیه‌ای عرضه می‌کنند که عبارتند از جایگاه ۱۴۵ یوسف آباد در خیابان ولیعصر/ جایگاه ۲۵۶ خیابان شهید بهشتی_ نبش پاکستان/ جایگاه ۱۰۸ میرزای شیرازی_ نبش شاهین/ جایگاه ۱۱۹ خیابان شریعتی_ بالاتر از مطهری/ جایگاه ۱۱۵ میدان فردوسی

-----------------------------

بیشتر بخوانید:

وضعیت «جاماندگان یارانه» در دولت رئیسی
---------------------------------------------------------

در جنوب شرق و غرب تهران هم در جایگاه ۱۰۹ میدان خراسان، جایگاه ۱۷۰ ترمینال غرب، جایگاه ۲۳۰ همت غرب_ بعد از جنب آباد، جایگاه ۲۳۶ میدان آزادی_ ابتدای خیابان آزادی، جایگاه ۲۴۸ خیابان آزادی_ نبش خوش و جایگاه ۱۷۵ جاده خاوران_ کیلومتر ۸ بنزین یارانه ای عرضه می شود.

----------------------------

بیشتر بخوانید:

ادامه اختلال در جایگاه سوخت؛چقدر بنزین «جبرانی» به مردم می رسد؟

-----------------------------------------------------
 در جایگاه ۲۱۶ کمربندی سیمان تهران- فیروزآباد، در جایگاه ۲۴۴ جاده خاوران- شهرک کاروان- انتهای ۲۰ متری پایانه و در جایگاه مهستان ناحیه رباط کریم، جایگاه امام رضا ناحیه ورامین، جایگاه کوروش و انقلاب ناحیه پاکدشت و همچنین در جایگاه فیروزان در ناحیه دماوند بنزین یارانه‌ای عرضه می‌شود./

تجارت نیوز
https://www.asianews.ir/u/42y
اخبار مرتبط
همچنانکه دبیر شورای عالی فضای مجازی روز گذشته گفت جایگاه‌های سوخت تا روز پنج‌شنبه به وضعیت عادی برمی گردد، اختلال در جایگاه سوخت همچنان ادامه دارد و امروز وزیر نفت از اهدای سهمیه بنزین ویژه‌ به منظور جبران این مدت برای مردم خبر داد.
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران، اختلال بنزین را ناشی از یک حمله سایبری گسترده اعلام کرد که همه چهار هزار و ۳۰۰ جایگاه سوختی در ایران را دچار وقفه در عرضه سوخت کرده است؛ این در حالی است که تصاویر شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که روی بیلبوردها پرسش های اعتراض آمیز نوشته شده است.
در حالی که گفت و شنودهای مجازی کاربران از هک شدن سامانه بنزین یارانه ای حکایت دارد، استاندار تهران اعلام کرده است مردم بابت اختلال در کارت های سوخت نگرانی نداشته باشند؛ وزارت نفت نیز در این باره برای مشترکین پیامک ارسال کرده است.
با دو نرخی شدن بنزین در آبان ماه ۹۸ و همچنین سهمیه‌بندی آن، برای برخی از مردم درباره مراحل صدور کارت سوخت ابهاماتی وجود دارد.
در حالی که از تبعات غیر استاندارد بودن خودروهای ایرانی، افرایش روز افزودن آلودگی در شهرهای ایران و تلفات بسیار زیاد زانندگی و جان باختن هموطنان است که می توان گفت این مساله مهم ترین موضوعات زندگی شهروندی و انسانی را در کشورمان نشانه رفته است؛ خبرها حاکی از آن است که عراق استانداردهای تولید خودروی ایران را رد کرده است و کیفیت خودرو ایرانی را قبول ندارد!
همچنانکه زمزمه حذف یارانه های پنهان به گوش می رسد؛ خبرها حاکی از افزایش ناگهانی بهای بنزین هستند؛ در حالی که افزایش قیمت بنزین حتی با دادن یارانه نقدی، بر اغلب اقشار اجتماعی فشار معیشتی فراوانی وارد خواهد کرد.
در حالی که آلودگی تهران و شهرهای ایران در اثر مصرف بنزین های آلوده تقریبا دیگر در همه فصول سال رخ می دهد، سازمان بهداشت جهانی (دبلیو اچ او) اخطار داده است که آلودگی هوا حتی از آنچه تصور می شد خطرناک‌تر است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید