صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۲
کد خبر: 6418
گزارشگر: 213
۷۹۷
۰
۰
۳
اظهارات پلیس درباره متهمان

انگیزه مزاحمت برای زنان تنها

انگیزه مزاحمت برای زنان تنها
رئیس پلیس فتای استان کرمان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت برای زنان تنها خبر داده است.
به گزارش آسیانیوز، رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ از شهروندان خبر داد.

سرهنگ یادگارنژاد، در تشریح اظهار داشت: خانم میانسالی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد وعنوان داشت شخصی در شبکه اجتماعی واتساپ، موجب سلب آسایش وی شده است؛ لذا پرونده‌ در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات موجود، کارشناسان پلیس فتا طی یک عملیات پلیسی عاملان ایجاد مزاحمت را مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی‌های مراجع قضائی وی را به این پلیس منتقل کردند.

سرهنگ یادگارنژاد ادامه داد: متهمان که یک زن و مرد جوان بودند در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه جرم انتسابی شدند؛ لکن با مشاهده مستندات و ادله دیجیتال لب به سخن گشودند و به بزه ارتکابی خود اقرار و هدف از این اقدام مجرمانه، تفریح عنوان کردند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به اینکه فضای مجازی همانند فضای واقعی قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد، گفت: برابر قانون، هرگونه مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم بوده و مجازاتی مانند حبس را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت کنند./
رکنا
https://www.asianews.ir/u/438
اخبار مرتبط
یافته‌های یک کار مطالعاتی در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد زنان این مناطق در ایام اخیر حداقل با یک نوع خشونت مواجه شده‌اند.
بسیاری از خانواده‌ها دختران و پسران خود را در کابل به خاطر فقر و بدبختی به فروش می‌گذارند.
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در بازدید از از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی کنار خانم ها قالیبافی کرده است.
در حالی که خانواده‌های زنان جوانی که در اصفهان هدف تیراندازی پنهانی یک مرد قرار گرفته بودند، به روند رسیدگی به خصوص «آزاد شدن متهم به قید وثیقه» اعتراض کرده اند و گفته شده که این زنان در ایام اخیر با آسیب‌های روانی نیز مواجه شده اند.
زنان فوتبالیست ایرانی در حالی تاریخ‌ساز شدند که فعالیت‌های این تیم طی دو سال گذشته تعطیل بود و حتی از رنکینگ فیفا خارج شده بودند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید