صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۱
کد خبر: 6434
گزارشگر: 213
۶۰۱
۰
۰
۲
جزییات اجرای همسان سازی از زبان سرپرست تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان «هر ماه» براساس متناسب سازی واریز خواهد شد

حقوق بازنشستگان «هر ماه» براساس متناسب سازی واریز خواهد شد
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کسری بودجه و منابع داریم، اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.

به گزارش آسیانیوز، موسوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا در صورت جدی شدن تحقق مناسب سازی حقوق بازنشستگان، تامین بار مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه نخواهد شد؟ گفت: متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا می کنیم و ماه به ماه حقوق را بر اساس متناسب سازی می پردازیم.

---------------------

بیشتر بخوانید:

اجرای دائمی شدن همسان‌سازی از آبان ماه ۱۴۰۰

-----------------------------------------

خبر سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت سود شستا

---------------------------------------------------------------------------------------------------

سرپرست سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه موضوع «بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تامین اجتماعی»، یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد گفت: حتما کسری بودجه و منابع داریم اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.

-----------------------

بیشتر بخوانید:

تورم؛ نمی گذارد حقوق ها تا نصف ماه هم برسد!/ضرورت «بهبودی پایدار» معیشت بازنشستگان و بیمه شدگان

-----------------------------------------------------------

میرهاشم موسوی در واکنش به مباحث مطرح شده اخیر پیرامون احتمال بازپس‌گیری سهام واگذارشده دولت به سازمان تامین اجتماعی جهت تهاتر مطالبات بیمه‌‎ای سازمان مزبور از دولت و همچنین اجرای طرح متناسب سازی مستمری‎ها که در دولت قبل انجام شده بود گفت: این یک مشکل قانونی میان ما، مجلس و دولت است که حل خواهد شد و مشکل خاصی در رابطه با این ۶۹ هزار میلیارد تومان نداریم.

------------------------

بیشتر بخوانید:

خبر خوب مدیرعامل شستا درباره افزایش سود سهام

--------------------------------------------------------------

وی در پاسخ به اینکه آیا در صورت جدی شدن این موضوع، تامین بار مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان با مشکل مواجه نخواهد شد؟ گفت: متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا می کنیم و ماه به ماه حقوق را بر اساس متناسب سازی می پردازیم.


سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود: طبق روال ماه های گذشته حقوق بازنشستگان را پرداخت کردیم.

 کسری بودجه و منابع داریم

موسوی درباره روبه رو شدن این سازمان با کمبودهای بودجه ای نیز گفت: حتما کسری بودجه و منابع داریم. متناسب سازی یک باری بود که بر اساس شرایط اقتصادی کشور به صندوق بیمه ای ما تحمیل شد، اما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که پرداخت های ما به روز باشد. طی دوماهی که بنده مسئولیت سازمان را برعهده گرفتم حقوق ها سرموعد مقرر پرداخت شده و مشکل خاصی نبوده است؛ اما خب کسری منابع داریم و راهکارهایی را برای جبران منابع پیش بینی کرده ایم. ان شاءالله تا پایان سال مشکلی نخواهیم داشت.(ایسنا)

https://www.asianews.ir/u/43o
اخبار مرتبط
رییس روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:علت مشکلاتی که برای ثبت نام وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در چند روز اخیر رخ داده، تعداد مراجعه زیاد به سایت مذکور برای ثبت نام است.
سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد و افرادی که سجام ندارند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: در دولت جدید، وضعیت بیمه شدگان و بازنشستگان به مراتب بدتر شده است و یکی از مسائل رنج آور این قشر، بی‌ارزش شدن پول ملی است و با گران شدن دلار ارزش پول کاهش می‌یابد و آسیب واقعی به مزدبگیرانی موارد می شود که حقوق ثابت می‌گیرند.
براساس گزارش ها امضای نمایندگان مجلس برای در دستور قرار گرفتن لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی منجر شد که این لایحه از آبان ماه در دستور کار قرار بگیرد.
در نشست کمیته بیمه و درمان استان قزوین بخشنامه عیدی پایان سال ۱۴۰۱ در بودجه پیشنهادی معادل ۱۶,۵۰۰,۰۰ ریال به طور على الحساب پیش‌بینی می‌شود و مبلغ قطعی پاداش، پایان سال به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.
همچنانکه چندی پیش طرح «لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» از دو فوریت خارج شد،به تازگی ۱۰۰ نماینده مجلس برای تبدیل مجدد آن به لایحه دو فوریتی، امضا جمع کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید