صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۹
کد خبر: 6439
گزارشگر: 213
۷۲۳
۰
۰
۳
برخی از مردم دلایلی برای واکسن نزدن دارند

«افراد مخالف» واکسیناسیون کرونا از چه می ترسند؟+ویدیو

«افراد مخالف» واکسیناسیون کرونا از چه می ترسند؟+ویدیو
برخی از مردم دلایلی برای واکسن نزدن دارند و در این باره موضوعات بسیاری را توجیه می کنند.

به گزارش آسیانیوز، یکی از مخالفان واکسیناسیون در مناظره با یک پزشک مسایل و توجیهات عجیبی را مطرح کرده است. 

موج ششم کرونا آغاز شده باشد یا خیر، بهرحال صدای پای کرونا بلندتر شده است و بار دیگر باید به هموطنان یادآوری کرد که کرونا هنوز تمام نشده است .(صداوسیما)

 

 


https://www.asianews.ir/u/43t
اخبار مرتبط
براساس اعلام در سایت رسمی فایزر داروی پی‌اف-۰۷۳۲۱۳۳۲ یک داروی تحقیقاتی ضدویروسیِ مهارکننده آنزیم پروتئاز ویروس کرونای عامل کووید-۱۹ است که به‌ طور خاص برای تجویز خوراکی طراحی شده است و در صورت بروز اولین علائم عفونت و بدون نیاز به بستری شدن برای بیماران تجویز شود.
«شایعات» و اشتباهات درباره واکسن کرونا+فیلم: این روزها درباره واکسن کرونا شایعات و نوعی باورهای غلط به وجود آمده است که گفته شده از نظر پزشکی و علمی فاقد اعتبار است.
با گذشت شش ماه از دریافت نوبت دوم واکسن، افراد می‌توانند به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند؛ دُز سوم را دریافت و در سامانه به ثبت برسانند.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: افرادی که دوز اول و دوم واکسن‌های بهارات، برکت یا سینوفارم را دریافت کرده‌اند، در دوز سوم یا مشابه دوزهای اول و دوم و یا دو واکسن دیگر را دریافت می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه برای واکسیناسیون دوازده سال به پایین، نظرات علمی مختلفی وجود دارد، لذا تا زمانی که به قطعیت علمی نرسیم، نباید اقدامی در این زمینه انجام شود.
یک مرکز پزشکی و تحقیقاتی در آمریکا اعلام کرده است ۷۴ درصد افراده پس از تزریق دُز سوم، علاوه بر سایر واکنش های «سیستمیک» دچار خستگی، درد عضلانی یا سردرد نیز شده اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید