صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۰
کد خبر: 6458
گزارشگر: 213
۲۷۱۸
۰
۱
۴
شرایط دریافت وام بازنشستگان چیست

نحوه «ثبت نام وام ۱۲ میلیونی» بازنشستگان از طریق سامانه

نحوه «ثبت نام وام ۱۲ میلیونی» بازنشستگان از طریق سامانه
براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه‌ای، تاکید کرد که ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق صرفا از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.

-------------------

بیشتر بخوانید:

اجرای دائمی شدن همسان‌سازی از آبان ماه ۱۴۰۰

-----------------------------------------

خبر سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت سود شستا

---------------------------------------------------------------------------------------------------

به نقل از صندوق بازنشستگی، درپی آغاز ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری از اول آبان ماه، به اطلاع می رساند ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت یک ماهه (تا پایان آبان ماه۱۴۰۰) است،

------------------------

بیشتر بخوانید:

خبر خوب مدیرعامل شستا درباره افزایش سود سهام

--------------------------------------------------------------

بنابراین از بازنشستگان و وظیفه بگیران تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

 

-----------------------

بیشتر بخوانید:

تورم؛ نمی گذارد حقوق ها تا نصف ماه هم برسد!/ضرورت «بهبودی پایدار» معیشت بازنشستگان و بیمه شدگان

-----------------------------------------------------------

eبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد./

https://www.asianews.ir/u/44c
اخبار مرتبط
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کسری بودجه و منابع داریم، اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.
رییس روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:علت مشکلاتی که برای ثبت نام وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در چند روز اخیر رخ داده، تعداد مراجعه زیاد به سایت مذکور برای ثبت نام است.
سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت خواهد شد و افرادی که سجام ندارند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کرد ضمن سرعت بخشیدن به بازپرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، ‌اقدامات لازم برای بازپرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به بانک رفاه کارگران به عمل آید.
براساس گزارش ها امضای نمایندگان مجلس برای در دستور قرار گرفتن لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی منجر شد که این لایحه از آبان ماه در دستور کار قرار بگیرد.
همچنانکه چندی پیش طرح «لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» از دو فوریت خارج شد،به تازگی ۱۰۰ نماینده مجلس برای تبدیل مجدد آن به لایحه دو فوریتی، امضا جمع کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید