صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۹
کد خبر: 6475
گزارشگر: 306
۵۴۸
۰
۰
۰

دیدار مدیر مخابرات منطقه یزد با شهردار جدید

دیدار مدیر مخابرات منطقه یزد با شهردار جدید
یزد - به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل های متقابل، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد با محی الدینی شهردار یزد در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند
 
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، در این دیدار زارع انتصاب محی الدینی به سمت جدید را تبریک گفت و گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه یزد و وضعیت شاخص های ارتباطی استان را ارائه کرد و در مورد پروژه های که توسط مخابرات برای توسعه زیرساختهای ارتباطی استان در دست اقدام است توضیحات کاملی بیان نمود.
 
زارع در ادامه سخنانش ضمن اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در سالیان متمادی اظهار داشت: امیدواریم با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان فراهم شود.
 
شهردار ضمن خوش آمد و تشکر از حضور مدیر مخابرات منطقه یزد از زحمات مجموعه مخابرات در خصوص تعامل با شهرداری در اجرای طرح های عمرانی و نیز جابجایی تاسیسات در طرح ها و همچنین مرمت و پاکسازی مسیر های حفاری شده  تقدیر و تشکر کرد.
 
گفتنی است در این نشست در زمینه تهاتر و تسویه مطالبات شهرداری و مخابرات و همچنین عدم دریافت خسارت حفاری های مخابرات در پیاده رو ها بحث و تبادل نظر شد.

سید محمد جواد عرفانفر

دیدار مدیر مخابرات منطقه یزد با شهردار جدید   , محمد رضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد  ,  محی الدینی  شهردار یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/44r
اخبار مرتبط
یزد - مخابرات منطقه یزد در آخرین ارزیابی شرکت ارتباطات سیار ایران در تابستان سال جاری موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد
یزد - مخابرات منطقه یزد در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 شرکت مخابرات ایران حایز رتبه نخست کشور شد
یزد - سایت جدید طرح (USO) تلفن همراه در روستای زربند شهرستان اشکذر راه اندازی شد
یزد - در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است
یزد - با توجه به شرایط فعلی جامعه در خصوص انتشار ویروس کرونا، مخابرات منطقه یزد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود، تمامی مدارس شهری استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل نمودند
به منظور تسهیل در امر واکسیناسیون و مشارکت و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی یزد،باشگاه فرهنگی،ورزشی مخابرات منطقه یزد پایگاه واکسیناسیون مردمی شد.
یزد - مخابرات منطقه در ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال 1400 حایز رتبه سوم کشور شد/ظرفیت شبکه دیتای دو روستای استان افزایش یافت.
یزد ، شبکه دسترسی به اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی(wireless) در مناطق ییلاقی ده بالا و طزرجان از توابع شهرستان تفت نصب و راه اندازی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید