صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۸
کد خبر: 6478
گزارشگر: 2
۸۶۶
۰
۰
۱
تولیدات دُرناب

پیدا کردن درب ضد سرقت ارزان در دوران کرونا چگونه است؟

پیدا کردن درب ضد سرقت ارزان در دوران کرونا چگونه است؟
خرید درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت مدرن و تمامی مدل های دیگر درب امنیتی در دوران همه گیری ویروس کرونا، یکی از موضوعاتی است که آسیانیوز به بررسی جامع و کامل آن پرداخته است.

خرید از فروشنده یا تولید کننده؟

 

برای خرید درب ضد سرقت از بازار ایران در این شرایط خاص و منحصر به فرد، دو روش و منبع فروش وجود دارد؛ فروشنده و تولید کننده.
فروشندگان درب ضد سرقت ارزان از آن جهت که به فروش انواع برند ها و مدل های درب امنیتی مشغول هستند و در فروشگاه خود قیمت های متنوعی را دارند، برای خرید از آن ها در دوران همه گیری ویروس کرونا، باید به صورت حضوری اقدام کرد. دلیل حضور پیدا کردن در فروشگاه این است که این فروشندگان عموما دارای سایت، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نیستند و به همین منظور خریداران محترم درب ضد سرقت مدرن و دیگر مدل ها می بایست همچون گذشته برای خرید درب اقدام کنند. اما روش دیگر خرید درب ضد سرقت ارزان که متداول ترین سوال خریداران محترم در دوران همه گیری ویروس کرونا است، خرید از تولید کنندگان است که تحریریه آسیانیوز در ادامه این محتوا به آن پرداخته است.
خرید مستقیم از تولید کننده!
اولین سوالی که در ذهن خریداران محترم ایجاد می شود، این است که چگونه می شود به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط بود و حتی ا به صورت مستقیم از آن خرید کرد؟ پاسخ این سوال را در مصاحبه با مدیر فروش گروه دُرناب که یکی از مطرح ترین تولید کنندگان درب ضد سرقت ارزان منحصر به فرد و اختصاصی در بازار ایران است، از ایشان گرفته ایم. آسیانیوز این مصاحبه را این گونه با دُرناب آغاز کرده است که چگونه می توان به صورت مستقیم با شما در ارتباط بود؟ خرید درب ضد سرقت ارزان و درب ضد سرقت مدرن گروه دُرناب ساده تر از آن چیزی است که در ذهن شماست.شروع خرید درب از ما به این صورت است که خریدار محترم می تواند با مراجعه به هریک از روش های اینترنتی مانند سایت، اینستاگرام، واتساپ و تلگرام می توانند از مدل های بیشمار دُرناب دیدن کنند و ثبت سفارش بپردازند.

تولید سفارشی با تولید کننده سفارشی؟

نکته ای که در ارتباط با تولیدات گروه دُرناب مهم و قابل توجه است، تولید سفارشی درب ضد سرقت مدرن است.منظور از کلمه تولید سفارشی به معنای واقعی کلمه بوده و هر یک از مشتریان خوش ذوق می توانند تمامی جزئیات درب را بر اساس سلیقه و خواسته خود تغییر داده و درب تمام سفارشی خود را به تولید برسانند. دسته بندی درب های ضد سرقت ارزان و مدرن گروه دُرناب به گونه ای است که بتواند نیاز تمامی خریداران را پاسخگو باشد و بر خلاف دیگر شرکت ها تنوع تمامی مدل های درب ضد سرقت در گروه دُرناب به گونه است که سخت پسند ترین افراد نیز می توانند از میان مدل های بیشمار و متنوع شرکت، محصول موردنظرشان را انتخاب کنند. سوال دیگری که در این گفت و گو مطرح شد، موضوع زیرسازی و ساختار داخلی منحصر به فرد گروه دُرناب است که مدیر فروش این شرکت به توضیحی مفصلی در ارتباط با این موضوع پرداخته است که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم.

 

دُرناب

 

پیش از اینکه بخواهیم در ارتباط با زیرسازی و استراکچر محصولات دُرناب توضیح دهیم می بایست در ارتباط با محصولات موجود در بازار ایران و ساختار آن ها توضیحاتی را در اختیار خوانندگان محترم قرار دهیم. مواردی که در زیرسازی تمامی درب های ضد سرقت مانند درب ضد سرقت ارزان و درب ضد سرقت مدرن به کار می رود همگی مشابه یکدیگرند؛ ورق زیرسازی، کلاف آهنی اطراف درب، پشم سنگ، دماغه درب از جمله مواردی است که در یک درب امنیتی وجود دارد.

اما برای مقایسه این زیرسازی با محصولات دُرناب می بایست ابتدا از شرایط بازار آگاه بود.ورق زیرسازی که در بیشتر درب های امنیتی کار می شود، ضخامتی ما بین ۰/۶ تا ۱ میلی متری دارند.کلاف آهنی اطراف درب که قوطی آهنی است که در اطراف درب می چرخد، ضخامتی تا حداکثر ۱/۵ میلی متر را دارد، پشم سنگ که ماده ای است که برای پر کردن فضای خالی میان ورق تا روکش استفاده می شود و عایق دما و صدا نیز می باشد.دماغه درب که به عنوان آخرین نکته زیرسازی در درب های ضد سرقت بازار است، دماغه ای است که در اطراف درب می چرخد و تاروی روکش درب(نمای داخلی و نمای خارجی) ادامه دارد.
تا به این جا توضیحات جامع و کاملی را در ارتباط با تولیدات عموم بازار ایران در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید ارتباط دقیق تر و بهتری را با محصولات گروه درب های ضد سرقت دُرناب برقرار کنید. ضخامت ورق زیرسازی تمامی مدل های دُرناب شامل درب ضد سرقت ارزان و درب ضد سرقت مدرن با ورق آهن ۲ میلی متری تولید می شوند که در مقایسه با دیگران، بالاترین ضخامت محسوب می شود. کلاف آهنی یا قوطی آهنی که اطراف درب می چرخد در تولیدات تمامی مدل های گروه دُرناب با ضخامت ۲ میلی متری تولید می شوند.نکته ای که در این قسمت از تولید به صورت کامل تغییر می کند، تغییر پشم سنگ به فوم قدرتمند پلی یورتان است. همان طور که می دانید فوم پلی یورتان مایعی است که داخل درب تزریق می شود و بعد از یک مدت کوتاه مانند یک سنگ، سخت و مقاوم می شود.تفاوتی که فوم پلی یورتان و پشم سنگ دارد موضوع امنیت و وزن است.

 

درب ضد سرقت مدرن

 

تفاوت پلی یورتان(پلی اورتان)و پشم سنگ

پشم سنگ تنها به عنوان یک عایق دما و صدا عمل می کند و توانایی ایجاد قدرت عجیبی در مقابل سرقت را ندارد، اما فوم پلی یورتان علاوه بر داشتن ویژگی عایق صدا و دما، درب ضد سرقت ارزان و درب ضد سرقت مدرن شما را، کاملا ضد سرقت می کند. تفاوت دیگری که بین این دو زیرسازی وجود دارد، وزن است.پشم سنگ در مقایسه با پلی یورتان، وزن به مراتب بالاتری را دارد که هنگام نصب و تعویض درب به صورت کامل مشهود و قابل توجه است. اگر همچنان این مصاحبه آسیانیوز و گروه دُرناب را دنبال می کنید، مدیر فروش دُرناب به توضیح جامعی در ارتباط با دماغه آلومینومی این شرکت و محافظ جای قفل با ورق آهن پرداخته است.
دماغه آلومینیومی
دماغه درب به نمای داخلی درب و اطراف چارچوب گفته می شود که تا روی درب نیز ادامه پیدا می کند.نکته ای که در ارتباط با محصولات دُرناب، خاص و منحصر به فرد است، آلومینیومی بودن دماغه این شرکت است. دماغه درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت مدرن و تمامی مدل های دیگر دُرناب بر خلاف دیگر شرکت ها که این دماغه ها با آهن تولید می شوند و زیبایی قابل توجهی ندارند، با آلومینیوم تولید می شود. نصب دماغه آلومینیومی بر خلاف دماغه آهنی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت درب ضد سرقت شما ایجاد خواهد کرد.
اما همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم، یکی از ویژگی هایی که محصولات دُرناب را از محصولات دیگر تولید کنندگان متمایز می کند، تعبیه محافظ یراق آلات در ساختار زیرسازی درب است.
محافظ یراق آلات(محافظ جای قفل)
در تمامی تولیدات گروه دُرناب اعم از درب ضد سرقت ارزان و درب ضد سرقت مدرن به منظور جلوگیری از شیوه های جدید و بروز سرقت یعنی توپی زنی و حمله به سیلندر قفل ها، شرکت ما تمامی قفل های خود را داخل یک باکس(جعبه)آهنی قرار می دهد.ضخامت این ورق آهنی ۲ میلی متر است که در کنار ورق آهن ۲ میلی متری و فوم پلی یورتان، هیچ راه نفوذی را برای سارقین باز نمی گذارد. نکته دیگری که در ارتباط با زیرسازی شرکت دُرناب قابل توجه است، ورق محافظ ۳ میلی متری است که اطراف توپی درب ضد سرقت نصب می شود.

 

پشم سنگ

 

این ورق محافظ ۳ میلی متری امکان ضربه زدن به توپی درب را از بین می برد و توانایی نفوذ را از این راه از سارقین سلب می کند. گروه درب های ضد سرقت دُرناب به عنوان تولید کننده درب ایرانی با کیفیت همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.این شرکت با همه گیری و پیشرفت ویروس کرونا در کشور تلاش کرده است تا خود را با این شرایط وفق داده است تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب کند.
در مصاحبه آسیانیوز و گروه دُرناب مطرح شد تا هریک از مشتریان محترمی که قصد دارند از روند تولیدات دُرناب و نحوه مونتاژ آن دیدن فرمایند، همه روزه می توانند با هماهنگی قبلی از کارخانه مرکزی دُرناب دیدن فرمایند. از طرف آسیانیوز و تیم دُرناب برای شما سلامتی و امنیت را که دو نعمت پنهان خداوند هستند را برای شما آرزومندیم.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/44x
اخبار مرتبط
اگر کمی در گوگل جستجو کنید خواهید دید که تعداد تولید کنندگان و برند های درب ضد سرقت بسیار زیاد است. اما کدام محصول می تواند از خانه ما محافظت کند؟ امنیت این محصول به چه فاکتور هایی بستگی دارد؟ کدام قطعات درب ضد سرقت از اهمیت بیشتری برخوردار است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید