صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۱
کد خبر: 6484
گزارشگر: 213
۷۷۳
۰
۰
۲
سناتور آمریکایی گفت مخالفان عقیده در آمریکا کشته نمی شوند

رییس‌جمهوری ما آیت‌الله نیست!

رییس‌جمهوری ما آیت‌الله نیست!
تد‌ کروز در پاسخ به درخواست ایران از جو بایدن برای ارائه ضمانت گفت رییس‌جمهوری ما آیت‌الله نیست!

به گزارش آسیانیوز، تد کروز، عضو جمهوری‌خواه سنای آمریکا، در واکنش به توییت و شرط سخنگوی وزارت خارجه ایران مبنی بر اینکه جو بایدن باید جامعه جهانی را قانع کند که امضایش ارزش دارد، ادعا کرد که در آینده هر رییس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا هرگونه توافق با ایران را که معاهده مورد تایید کنگره نباشد «پاره خواهد کرد.»

------------------------------

بیشتر بخوانید:

«جنایت هولناکی» که به نام «جو بایدن» تمام می شود

----------------------------------------------------------------------

کروز همچنین گفت: «رییس‌جمهوری ما آیت‌الله نیست. رییس جمهور در ایالات متحده نباید مخالفان سیاسی خود را بکشد یا زندانی کند.»

------------------------------

بیشتر بخوانید:

سناتورهای آمریکا خواهان استعفای بایدن و هریس شدند!/همدستی «داعش خراسان» با طالبان
-------------------------------------------------

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارات پیشین تد کروز درباره بی‌اختیار بودن جو بایدن در بحث برجام، گفته بود: «رییس جمهور آمریکا موظف است جامعه بین‌الملل را متقاعد کند که امضایش اعتبار دارد. برای این کار به ضمانت‌های عینی نیاز دارد و هیچ کس چیزی کمتر از این را نمی‌پذیرد.»/


https://www.asianews.ir/u/44z
اخبار مرتبط
نظرخواهی‌های شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داده است که حدود ۷۱ درصد آمریکایی معتقدند که کشور تحت ریاست‌جمهوری بایدن در جهت غلط پیش می‌رود و به بیراهه خواهد رفت.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، گفت که ایالات متحده در مقطع کنونی درباره گزینه‌های جایگزین برجام اظهارنظر علنی نمی‌کند
در حالی که امیرعبداللهیان چند روز گذشته گفت آمریکا پیش از بازگشت ایران به مذاکرات وین، ١٠ میلیارد دلار پول بلوکه‌شده ایران را آزاد کند، وزیر خارجه آمریکا امشب اذعان کرد که که احیای برجام بی‌فایده خواهد بود!
وزیر خارجه فرانسه، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به رسیدن برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی به مراحل خطرناک‌تر گفت: دیگر نباید به ایران اجازه داد فکر کند تا هر وقت که بخواهد برای مذاکره زمان دارد.
در حالی درخواست‌ جمهوری خواهان برای کناره گیری و استعفای جو بایدن و کامالا هریس، معاون او، قوت گرفته است که امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهوری پیشین افغانستان و از اعضای دره پنجشیر و مقاومت علیه طالبان گفته است همه شواهدی که در دست داریم نشان می‌دهد ریشه‌های گروه «داعش خراسان» در طالبان و شبکه حقانی است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید