صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۹:۵۹
کد خبر: 649
گزارشگر: 49
۷۲۱
۰
۰
۰

نارضایتی مردم یک تهدید جدی است

این روزها بیشترین نگرانی مردم کشورمان از آینده وضعیت اقتصادی است و آنچه که بیشتر آنها را ناامیدتر می کند خبرهایی مبنی بر درگیری های نظامی در کشورهای همسایه و باز شدن پای ایران به شروع یک جنگ تمام عیار نظامی است، و ادامه این نارضایتی ها یک هشدار جدی است هم برای مردم و هم برای دولت!
اینکه بیش از دو سوم مردم ایران از وضعیت اقتصادی ناراضی‌اند و دلیل مشکلات اقتصادی خود را بیشتر سوء‌مدیریت دولت می دانند تا تحریم های خارجی و دولتمردان عزیز نیز هیچ واکنش جدی عملی نسبت به این نارضایتی ها و اوضاع نابسامان معیشتی و اقتصادی مردم از خود نشان نمی دهند اوضاع را بدتر کرده است!
 
اکثر مردم سخن از اتمام پس‌اندازهایشان می زنند و  افزایش عجیب قیمت مسکن و اجاره و اقلام ضروری حتی اولیات، زندگی را برای طبقه متوسط  سخت تر کرده است چه برسد به طبقه ضعیف و کارگران زحمت کش با درآمد کم !
 
سوال اصلی این است که واقعا انتظار مردم از دولت در این وضعیت آشفته چیست؟
 
غیر از این است که اصلی‌ترین عامل نارضایتی مردم مسائل و مشکلات اقتصادی و موضوع بیکاری است غیر از این است که مردم تنها به فکر برآورده شدن نیازهای اولیه خود هستند تا مجددا آرامش را به فکر و روح خود برگردانند تا بتوانند در برابر توطیه های دشمنان مقاومت نمایند؟
 
آیا غیر از این است که مردم نیازشان خرید مازراتی و تبلیغهای میلیاردی سازمانها و ارگانهای دولتی نیست؟ 
 
آیا غیر از این است که مردم نیازشان آسایش و خرید ارزان مواد غذایی برای مردم عراق و سایر کشورهای همسایه  نیست که هر روز بدلیل سوع مدیریت اخباری مبنی بر افزایش صادرات مواد اولیه غذایی به کشورهای همسایه ای را می شنویم که آن کشورها در سخت ترین شرایط نیز حتی کوچکترین دست یاری به سمت مردم ایران دراز نکرده اند!
 
سخن آخر اینکه بیشتر نارضایتی مردم ریشه داخلی دارد و نجابت و بزرگواری این مردم بقدری زیاد است که در سخت ترین شرایط نیز دست از مقاومت بر نخواهند داشت چرا که خون بسیاری از عزیزانشان را برای به ثمر رسدن این انقلاب هدیه نموده اند!
شیرین نوری
https://www.asianews.ir/u/1rr
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید