صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۶
کد خبر: 6506
گزارشگر: 213
۹۹۱
۰
۰
۲
دریافت بنزین جبرانی تا پایان آبان

سهمیه سوخت جبرانی در ماه جاری تعیین شد/افرایش سهمیه موتورسیکلت ها+ویدیو

سهمیه سوخت جبرانی در ماه جاری تعیین شد/افرایش سهمیه موتورسیکلت ها+ویدیو
وزیر نفت گفت: در پایان آبان ماه بنزین جبرانی به کارت سوخت خودروهای شخصی واریز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، وزیر نفت گفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر بنزین به کارت سوخت خودروهای شخصی واریز می‌شود.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از شبکه خبر: جواد اوجی، وزیر نفت گفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر بنزین به کارت سوخت خودروهای شخصی واریز می‌شود.

سهمیه موتورسیکلت ها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می یابد./

 





https://www.asianews.ir/u/45j
اخبار مرتبط
گفته شده که روز گذشته برخی در شبکه‌های اجتماعی این گونه بیان کرده اند که در نتیجه حمله سایبری هفته گذشته به جایگاه‌های سوخت، سهمیه بنزین کارت‌های سوخت مردم حذف شده است.
در حالی که تا روز گذشته نارضایتی مردم از اغلب پایگاهای سوخت و نبود عرضه بنزین سهمیه ای مطرح می شد، امروز سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: عرضه سوخت در کشور به روال عادی بازگشت!
پس از گذشت هشت روز از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در ایران، مسئولان بار دیگر زمانی جدید را برای رفع اختلال همه جایگاه‌ها به سامانه سوخت اعلام کرده اند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفته است براساس تحلیل‌های اطلاعاتی٬ حمله سایبری به سامانه‌های سوخت در ایران کار آمریکا، اسرائیل و یک کشور خارجی دیگر بوده است، اما او تا پایان تحقیقات در این زمینه نمی‌تواند به صورت قطعی ابراز نظر کند.
پنج روز پس از بروز اختلال در شبکه توزیع سوخت ایران به دلیل حمله سایبری، کماکان ۲۲۰۰ پمپ بنزین به سامانه هوشمند وصل نشده‌اند و در بسیاری از جایگاه‌ها خبری از بنزین ۱۵۰۰ تومانی هم نیست؛ این در حالی است که بسیاری از مردم به دلیل عدم توان خرید بنزین آزاد نگران هستند.
سیستم توزیع بنزین در کشور شامل سه بخش است؛ بخش اول پالایشگاه که بنزین را تولید می کند، قسمت دوم جایگاه ها و قسمت سوم نیز نازل ها هستند و همه این موارد توسط یک مغز متفکر برنامه ریزی می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید