صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۳
کد خبر: 6523
گزارشگر: 2
۹۷۷
۰
۰
۱
کیش، جزیره‌ای زیبا

هزینه رزرو هتل شایگان کیش

هزینه رزرو هتل شایگان کیش
کیش جزیره‌ای زیبا در دل خلیج‌فارس بوده و به نوعی بهترین جزیره کشور برای گردش محسوب می‌شود. تعداد گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، بسیار زیاد است و به همین دلیل هتل‌های زیادی در آن ساخته‌اند. یکی از هتل‌های لوکس جزیره کیش، هتل شایگان است. اگر می‌خواهید با این هتل مجلل آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

هتل شایگان

چند سالی است که هتل شایگان افتتاح شده و توانسته به یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های کیش تبدیل شود. این هتل پنج ستاره در یکی از بهترین مناطق جزیره واقع شده است. هتل شایگان سیال ۱۳۸۲ افتتاح شده و برای این‌که سطح امکانات آن افزایش یابد، سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. ساختمان این هتل سه طبقه بوده و مجموعه ۱۶۲ واحد اقامتی لوکس در آن ساخته شده است. در این واحدها امکانات متعددی دراختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا بتوانند اقامتی خاطره‌انگیز در کیش داشته باشند.
این مجموعه نزدیکی تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری کیش واقع شده؛ شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه خودتان را به آن‌ها برسانید. همه این ویژگی‌ها باعث شده این هتل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در کیش تبدیل شود؛ به ‌همین ‌دلیل افراد زیادی تقاضای رزرو هتل شایگان کیش علی بابا را دارند. این هتل با به‌کارگیری پرسنل مجرب و دوره دیده اقامتی ایده‌آل را برای مهمانان خود به‌ارمغان خواهد آورد.
طبیعی است که هر هتلی برای نظافت بیشتر، اتاق‌ها را قبل از تحویل تمیز کند. برای این امر، مهمانانی که قصد تخلیه واحد را دارند، باید تا قبل از ۱۲ ظهر این کار را انجام دهند تا تیم خدماتی هتل، بعد از دو ساعت نظافت، ساعت ۱۴، واحد را به مهمانان جدید تحویل دهند. در ادامه امکانات این هتل لوکس را معرفی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

امکانات

در هر کدام از اتاق‌ها امکانات متعددی وجود دارد تا رفاه مهمانان را تامین کند. ازجمله امکانات موجود در واحدها می‌توان به آب معدنی رایگان، تلفن، روم سرویس، تلویزیون، صبحانه رایگان، یخچال، مبل، آباژور، آویز لباس، حمام، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، کمد لباس، اینترنت، صندوق امانات، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت و... اشاره کرد.
برای میل کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار باید هزینه آن را به هتل بپردازید. اینترنت هتل شایگان رایگان بوده و نیازی نیست که مهمانان برای آن هزینه‌ای پرداخت کنند.

 

رزرو هتل در کیش

 

برای این‌که امکانات هتل کامل باشد، فضاهای متعددی در آن ساخته شده است. از مکان‌های ساخته شده در هتل می‌توانیم پارک کودک، کتابخانه، رستوران بام، استخر، فروشگاه، کافی‌شاپ، پارکینگ، رستوران، سالن همایش، لابی و بیزینس روم را نام ببریم. با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی مانند کتابخانه، فتوکپی، خدمات تور، محل کرایه اتومبیل، سالن ماساژ، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، راه پله اضطراری، آسانسور، فکس، پرینتر، تلفن، دستگاه واکس کفش، اینترنت، تلویزیون، مبل، سرویس بهداشتی و... دسترسی داشته باشید.
بهترین پیشنهاد برای اقامت افرادی که قصد دارند سفری کاری به کیش داشته باشند، هتل شایگان است. سالن اجتماعات هتل در طبقه چهارم واقع شده است و ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد. با رزرو این سالن، میان‌وعده برای مهمانان تهیه می‌شود. بیزینس روم هم در طبقه چهارم قرار گرفته و ۲۰ نفر ظرفیت دارد که می‌توانید جلسات خود را در آن برگزار کنید.
رستوران اصلی هتل با 250 نفر ظرفیت در طبقه همکف قرار گفته و در آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی و فست‌فود به‌صورت منو انتخابی قابل سفارش است. البته رستوران بام، کافی‌شاپ و سفره‌خانه سنتی هتل هم فعالیت دارند که می‌توانید برای تنوع در آن‌ها میان‌وعده یا غذا میل کنید. کسانی که در هتل شایگان اقامت داشته باشند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه در استخر آن آب‌تنی کنند. وجود امکانات متعدد باعث شده که بسیاری از گردشگران برای اقامت لوکس در کیش، هتل شایگان کیش علی بابا را انتخاب کنند.

موقعیت مکانی

در ابتدا هم گفتیم که هتل شایگان در موقعیت مکانی خوبی واقع شده است. این هتل ابتدای بلوار رودکی قرار دارد و همین موضوع باعث شده فاصله کمی با رویال مال، بازار زیتون، مرکز همایش‌های بین‌المللی، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، کوه نور، توتی فروتی و... داشته باشد.

 

آژانس هواپیمایی علی بابا

 

اطلاع از هزینه رزرو هتل شایگان

عصر، عصر ارتباطات است و دیگر نیازی نیست برای اطلاع از قیمت رزرو یک هتل، چندین ساعت در ترافیک بمانید تا به یک آژانس مسافرتی برسید. می‌توانید در هر مکان یا هر ساعت به یک سایت سر زده و از همه امکانات و قیمت هتل‌ها مطلع شوید؛ فقط باید یک سایت معتبر را انتخاب کنید. یکی از بهترین سایت‌هایی که در حوزه گردشگری فعالیت دارد، علی بابا است. این شرکت سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و درحال‌حاضر بزرگ‌ترین سایت در این حوزه محسوب می‌شود.
در این وب‌سایت تعداد زیادی از هتل‌های ایرانی و خارجی قرار داده شده است. شما با مراجعه به آن می‌توانید امکانات و عکس‌ها را مشاهده کرده و نسبت به قیمت، محل اقامت موردنظرتان را رزرو کنید. علی بابا تضمین می‌کند که قیمت‌های آن، بهترین قیمت‌ها در بازار است. ما در این مطلب اطلاعاتی کامل درباره هتل شایگان به شما دادیم. اگر تجربه رزرو هتل شایگان کیش علی بابا را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/460
اخبار مرتبط
پویا دبیری مهر جزیره زیبای کیش در آستانه پوست اندازی است.برای اولین بار در جزیره کیش احساس کردم که آنچه ما از آن تعبیر #تحمل_حاکمیت در گردشگری می کنیم در حال محقق شدن است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید