صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۹
کد خبر: 6526
گزارشگر: 213
۱۴۹۶
۰
۰
۲
جزییات اعطای وام به مستمری بگیران

واریز «وام ۷ میلیونی» برای همه بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز «وام ۷ میلیونی» برای همه بازنشستگان تامین اجتماعی
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه، برای بازنشستگان استان در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته و تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.
به گزارش آسیانیوز، سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح گسترده بیمه همگانی سازمان تامین اجتماعی با عنوان "بیمه خانواده ایرانی" به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی افزود: خدمت به خانواده ایرانی جزو افتخارات ماست و ما امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم باعث آرامش همه خانواده‌های ایرانی باشیم.

وی در ادامه افزود: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه علاوه بر میزان وام مصوب سال جاری، برای بازنشستگان استان در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته، تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و این سازمان در سه حوزه بیمه‌ای درمانی و اقتصادی حضور موثر و فعالی در جامعه دارد.

موسوی با اشاره به خدمات ارزشمندی که در حوزه بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت این سازمان در حوزه اقتصادی که از محل منابع متعلق به کارگران و بازنشستگان ارایه می‌شود، سهم بالایی از اقتصاد ملی و تولید را به خود اختصاص داده است که علیرغم شرایط سخت حاکم بر اوضاع اقتصادی، امیدواریم بتوانیم در بخش‌هایی که ماموریت داریم وضعیت مردم را بهتر از قبل کنیم.

وی در پایان افزود: بنا داریم همانند رییس جمهور محترم که به صورت عملیاتی در صحنه حضور دارند، به استان‌ها سفر کنیم و مسائل را در هر استان بررسی و برطرف کنیم. در سفر به استان‌ها پس از احصاء مشکلات در شورای اداری استان تصمیمات خوبی برای برطرف شدن مشکلات اتخاذ شده است./
https://www.asianews.ir/u/463
اخبار مرتبط
جلسه شورایعالی کار در حالی فردا پانزدهم آبان، برگزار می شود که قرار است به طور مشخص بررسی تقاضای نمایندگان گروه کارگری در رابطه با راهکارهای افزایش قدرت خرید کارگران بپردازد.
عضو هیئت مدیره کانون‌های شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با تاکید بر اینکه ۹۸درصد سهام بانک رفاه برای کارگران و کارفرمایان است، گفت: دولت نباید هیچ دخل و تصرفی در این بانک داشته باشد و این مساله پرداخت حقوق بازنشستگان را با مخاطرات مواجه می کند.
بازنشستگان مستقل استان‌ها نامه ای جنجالی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نوشتند که از بندهای آن همسان سازی دائمی، حضور نمایندگان بازنشستگان در هیات امنای سازمان و شستا و پرداخت بدهی دولت به سازمان با ذکر در بند بودجه است.
براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کسری بودجه و منابع داریم، اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.
رییس روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:علت مشکلاتی که برای ثبت نام وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در چند روز اخیر رخ داده، تعداد مراجعه زیاد به سایت مذکور برای ثبت نام است.
براساس گزارش ها امضای نمایندگان مجلس برای در دستور قرار گرفتن لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی منجر شد که این لایحه از آبان ماه در دستور کار قرار بگیرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید