صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۸
کد خبر: 6533
گزارشگر: 2
۷۲۸
۰
۰
۴
معاملات ارزهای دیجیتال

معامله سریع، آسان و امن ارزهای دیجیتال در صرافی اکسکریپتویی

معامله سریع، آسان و امن ارزهای دیجیتال در صرافی اکسکریپتویی
صرافی اکسکریپتویی با بهره گیری از دانش فنی متخصصین ایرانی اقدام به راه اندازی پلتفرم معاملاتی نموده است، تا کاربران ایرانی از معاملات ارزهای دیجیتال محروم نمانند.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ صرافی اکسکریپتویی با بهره گیری از دانش فنی متخصصین ایرانی اقدام به راه اندازی پلتفرم معاملاتی نموده است تا کیفیت صرافی های معتبر خارجی را در ایران اراعه دهد. پشتیبانی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته با چت آنلاین، تیکت، تماس تلفنی و ایمیل (کارشناسان پشتیبانی در انتظار شما برای پاسخ دهی به سوالاتتان هستند.)
امنیت در صرافی اکسکریپتویی از اولویت های اصلی ما بوده و کارشناسان تست و نفوذ همیشه در حال افزایش امنیت وبسایت هستند. دسترسی به دارایی های شما بدون رمز عبور و دسترسی به تلفن شما امکان پذیر نخواهد بود، و دارایی های شما در کیف پول سرد ذخیره می‌شوند تا بیشترین امنیت را برای دارایی های شما به ارمغان بیاورد.
سیستم کسب درآمد به شما کمک می‌کند بدون داشتن تجربه، دانش و ثروت به راحتی با دعوت از دوستانتان به صرافی اکسکریپتویی از معاملات آن ها به صورت مادام العمر سود کسب کنید. صرافی اکسکریپتویی از ۱۰ رمز ارز معتبر بازار پشتیبانی می‌کند، که در آینده با تلاش متخصصین این حوزه بر تعداد این رمز ارز ها افزوده خواهد شد.
ارز های پشتیبانی شده شامل : بیت کوین ، اتریوم ، تتر، بیت کوین کش ، لایت کوین ، کاردانو ، پولکادات ، دوج کوین ، بایننس کوین
صرافی اکسکریپتویی برای حمایت از کاربران خود تا ۱ ماه آینده کارمزد معاملات را صفر نموده است تا کاربران خود از سود بیشتری بهره مند شوند. برای ورود به سایت اکسکریپتو به آدرس اینترنتی https://excryptoi.com مراجعه نمایید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/469
اخبار مرتبط
معروف ترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین با ذهنیت و هدفی خاص ایجاد شد و آن هم به وجود آمدن یک واحد پول جهانی و کنار رفتن شخص ثالث و واسطه‌ها میان معامله گران در سرتاسر دنیا ارزهای دیجیتال تحولی در دنیای مالی به حساب می‌آید، از این رو افراد بسیار زیادی را از نقاط مختلف جهان به سمت خود کشانید و اکنون سرمایه گذاران بزرگ و کوچک این بازار مالی را برای سرمایه گذاری کردن انتخاب کرده‌اند. در این مطلب قصد د اریم با ارزهای دیجیتال به صورت خلاصه آشنا شویم و نحوه خرید و فروش آن را فرا بگیریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید