صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۰
کد خبر: 6537
گزارشگر: 213
۷۸۹
۰
۰
۲
فیلم آتش گرفتن موبایل ها در جایگاه سوخت

«انفجار موبایل» در پمپ بنزین و مرگ ۲ جوان+ویدیو

«انفجار موبایل» در پمپ بنزین و مرگ ۲ جوان+ویدیو
انفجار در پمپ بنزین جان ۲ جوان موتورسوار را گرفت.

به گزارش آسیانیوز، انفجار در پمپ بنزین جان ۲ جوان موتورسوار خوزستانی را گرفت.

 

 

 

رکنا
https://www.asianews.ir/u/46d
اخبار مرتبط
آرمان عبدالعالی که روز 28 مهر از طناب دار رهایی یافت و اشک شوق در چشم ها برانگیخته شد، حال برای چهارمین بار در یک ماه اخیر به سوییت انفرادی برای اجرای حکم اعدام منتقل شد و گفته شده قرار است این حکم در هفته جاری اجرا شود؛ این در حالی است که نهادهای حقوق بشری و بین المللی بارها خواستار توقف این حکم شده اند.
مشتری آرایشگاه مردانه هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت.
در حالی که وکلای آرمان عبدالعالی به دلایل مختلف از جمله کودک مجرم بودن و احتمال زنده بودن غزاله شاکر، خواستار توقف حکم اعدام وی شده اند، به پدر آرمان عبدالعالی روز اعدام فرزندش ابلاغ شده است.
دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان امروز اعلام کرد که یک زن جوان به دلیل ناموسی به دست به عمق چاه پرتاب و کشته شده است که به گفته افراد محلی به دلیل ارتباط او با یک پسر بوده است.
در حالی که تلاش های جهانی و حقوق بشری برای جلوگیری از اعدام آرمان عبدالعالی ادامه دارد، پرونده غزاله و آرمان به آخرین مرحله نزدیک شده است؛ پرونده آنها سال 92 با ناپدید شدن ناگهانی غزاله آغاز شد و آرمان به اتهام قتل غزاله به قصاص محکوم شد.
نتیجه نزاع و درگیری دو پسر جوان به خاطر دوستی و علاقه به یک دختر به قتل یکی از آنان انجامید.
جسد چهار شهروند مشهدی در حالت حلق آویز کشف شده است.
براساس شنیده ها وکیل محمد علی نجفی که مرتکب قتل همسر دومش شد، گفته است: مرخصی که به آقای نجفی داده شده حقی قانونی است و او چند روز قبل با مرخصی از زندان آزاد شد، اما ما همچنان پیگیر آزادی مشروط او هستیم تا برای همیشه آزاد شود!
مایکل مک‌کال، عضو ارشد جمهوری‌خواه کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دولت جو بایدن تمام امید خود را به «مذاکرات صلح» با طالبان بست؛ او شرکای افغان ما و زنان افغانستان را رها کرد تا قتل عام بشوند و این تصاویر هولناکی است که به نام او تمام می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید