صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۲
کد خبر: 6539
گزارشگر: 213
۶۸۸
۰
۰
۲
مهلت ثبت نام وام بازنشستگی تمدید شده است

«ثبت نام» وام ضروری بازنشستگان به صورت نوبت بندی

«ثبت نام» وام ضروری بازنشستگان به صورت نوبت بندی
در حالی که پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان کشوری به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی در سایت پرداخت می شود، به تازگی مهلت ثبت نام آن تمدید شده است.

به گزارش آسیانیوز، بازنشستگان کشوری تا ۲ هفته دیگر مهلت دارند تا برای دریافت وام ضروری ثبت نام کنند.

-------------------

بیشتر بخوانید:

اجرای دائمی شدن همسان‌سازی از آبان ماه ۱۴۰۰

-----------------------------------------

خبر سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت سود شستا

---------------------------------------------------------------------------------------------------

به منظور ثبت نام این وام یک بازه زمانی ۳۰روزه (آبان ماه) اعلام شده است و تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام و پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می شود.


پس از آن با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک عامل، تعداد تسهیلات که ۳۰۰هزار فقره است به واجدین شرایط تعلق می گیرد.

این در حالی است که چندی پیش اعلام شد پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی که در سایت اعلام می شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع رسانی می شود.

صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه‌ای، تاکید کرد که ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق صرفا از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.

بنابراین از بازنشستگان و وظیفه بگیران تقاضا می شود ضمن مراجعه تدریجی در بازه زمانی یک ماهه، از ارائه اطلاعات بازنشستگی خود به افراد ناشناس جدا خودداری کنند./

https://www.asianews.ir/u/46f
اخبار مرتبط
در حالی که شنیده ها حاکی از وصول بدهی دولت به تامین اجتماعی است، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تهران از ثبت‌نام برای دریافت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تا پایان آبان ماه خبر داد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه، برای بازنشستگان استان در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته و تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.
عضو هیئت مدیره کانون‌های شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با تاکید بر اینکه ۹۸درصد سهام بانک رفاه برای کارگران و کارفرمایان است، گفت: دولت نباید هیچ دخل و تصرفی در این بانک داشته باشد و این مساله پرداخت حقوق بازنشستگان را با مخاطرات مواجه می کند.
بازنشستگان مستقل استان‌ها نامه ای جنجالی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نوشتند که از بندهای آن همسان سازی دائمی، حضور نمایندگان بازنشستگان در هیات امنای سازمان و شستا و پرداخت بدهی دولت به سازمان با ذکر در بند بودجه است.
براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری ثبت‌نام وام ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از طریق سایت sabasrm.ir انجام می‌شود.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: کسری بودجه و منابع داریم، اما متناسب سازی را با همه فشارهایی که به ما وارد می شود اجرا و ماه به ماه حقوق را بر اساس آن می پردازیم.
رییس روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:علت مشکلاتی که برای ثبت نام وام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در چند روز اخیر رخ داده، تعداد مراجعه زیاد به سایت مذکور برای ثبت نام است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید