صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۳
کد خبر: 6550
گزارشگر: 213
۸۰۹
۰
۰
۲
افشای انگیزه تیراندازی و شلیک در غرب تهران

علت تیراندازی جوانان ۳۰ و ۳۵ ساله در غرب تهران

علت تیراندازی جوانان ۳۰ و ۳۵ ساله در غرب تهران
رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری دو جوان که در حال تیراندازی بودند خبر داد.
به گزارش آسیانیوز،  سرهنگ  بهمن ساکی اظهار داشت: پانزدهم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 118 ستارخان در حال گشت زنی بودند که 2 سرنشین پژو 405 را هنگام سرقت از یک دستگاه خودروی پراید مشاهده کردند.

 وی افزود: متهمان پس از مشاهده پلیس با خودرو مذکور متواری شدند که ماموران کلانتری در یک تعقیقب و گریز طولانی با شلیک چند تیر هوایی متهمان را دستگیر و به کلانتری 118 ستارخان انتقال دادند .

 این مقام پلیسی ادامه داد: متهمان 30 و 35 ساله که سابقه سرقت هم دارند در بازجویی های پلیسی به چندین فقره سرقت محتویات از داخل خودرو های شهروندان در غرب تهران اعترف کردند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد خودرو متهمان سرقتی بوده و به همین دلیل سارقان پلاک خودرو را مخدوش کردند تا راحت تر سرقت کنند اما با تیزبینی ماموران کلانتری ناکام ماندند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان در پایان خاطرشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./
رکنا
https://www.asianews.ir/u/46q
اخبار مرتبط
مشتری آرایشگاه مردانه هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت.
براساس گزارش ها، امروز، 22 مهر، به محل تجمع طرفداران گروه حزب‌الله لبنان در بیروت تیراندازی شد و چندین نفر کشته و زخمی شدند.
در حالی که خانواده‌های زنان جوانی که در اصفهان هدف تیراندازی پنهانی یک مرد قرار گرفته بودند، به روند رسیدگی به خصوص «آزاد شدن متهم به قید وثیقه» اعتراض کرده اند و گفته شده که این زنان در ایام اخیر با آسیب‌های روانی نیز مواجه شده اند.
خبرها از بروز درگیری و تیر اندازی در کاخ ریاست جمهوری کابل حکایت دارند.
چهار مامور نیروی انتظامی در پی تیراندازی افراد مسلح مامور مجروح شدند.
بیانیه ۸۰۰ شخصیت سینمایی در واکنش به اعتراضات خوزستان با انتقاد به تیراندازی به معترضان و بی آبی و نبود امکانات در این استان منتشر شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید