صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۷
کد خبر: 6571
گزارشگر: 300
۴۹۲
۰
۰
۲
گلاره ناظمی داور زن ایرانی در گفت و گو با آسیا مطرح کرد؛

خیلی خوشحالم که امروز در کنار داوران بزرگ دنیا قرار گرفتم و قرار گرفتن در کنار این جمع برای من افتخار بزرگی است / از آینده پرسیدید من واقعاً نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد اما تا زمانی که در داوری باشم، سعی می کنم از قضاوت لذت ببرم

خیلی خوشحالم که امروز در کنار داوران بزرگ دنیا قرار گرفتم و قرار گرفتن در کنار این جمع برای من افتخار بزرگی است / از آینده پرسیدید من واقعاً نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد اما تا زمانی که در داوری باشم، سعی می کنم از قضاوت لذت ببرم
گلاره ناظمی در گفت و گویی اختصاصی و کوتاه با روزنامه و سایت آسیا اظهار کرد: اینکه برای اولین بار من از طریق سایت فدراسیون جهانی آمار و تاریخ جزء ۱۶ داور برتر جهان قرار گرفتم خیلی خیلی خوشحالم.

داور زن ایرانی نامزد انتخاب به عنوان بهترین داور زن جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

به گزارش آسیانیوز، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار در آستانه نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱ میلادی نامزدهای بهترین‌های فوتبال و فوتسال جهان را در سال جاری میلادی انتخاب می‌کند و بر این اساس در بخش بهترین داوران زن، گلاره ناظمی، داور زن ایرانی به عنوان نامزد بهترین داور زن جهان انتخاب شد.

 

در همین رابطه گلاره ناظمی در گفت و گویی اختصاصی و کوتاه با روزنامه و سایت آسیا اظهار کرد: اینکه برای اولین بار من از طریق سایت فدراسیون جهانی آمار و تاریخ جزء ۱۶ داور برتر جهان قرار گرفتم خیلی خیلی خوشحالم.

 

ناظمی تصریح کرد: طی سه سال گذشته از طریق سایت فوتسال پلنت جزء ده داور برتر، داور چهارم و داور پنجم بین داورهای آقا و خانم قرار گرفتم؛ اما این که بین همه داوران فوتبال و فوتسال و همه داوران زن جهان رقابت کنم، برای اولین بار بوده است.

 

داور بین المللی کشورمان ادامه داد: خیلی خوشحالم که امروز در کنار داوران بزرگ دنیا قرار گرفتم و قرار گرفتن در کنار این جمع برای من افتخار بزرگی است.

 

وی افزود: امیدوارم این مسیر که رسیدن بهش بسیار سخت و دشوار بوده و اکنون فکر می‌کنم که کمی شرایط بهتر هم شده باشد چراکه به قول شما با این پوشش متفاوت، امروز در جایگاهی هستیم که فیفا به درستی شرایط و توانایی ها را درک کرده و مشکلی با نوع پوشش ما ندارد.

 

ناظمی گفت: فکر می‌کنم از اینجا به بعد مسیر خیلی خیلی هموار تر باشد برای کسانی که بعد از من خواهند آمد و امیدوارم این راه همچنان ادامه داشته باشد.

 

این داور سرشناس ایرانی در پایان خاطرنشان کرد: از آینده پرسیدید من واقعاً نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد؛ اما تا زمانی که در داوری باشم ، سعی می کنم از داوری و قضاوت لذت ببرم و زمانی هم که داوری را کنار بگذارم به عنوان یک حامی در کناره داوران جوانتر خواهم بود که شاید دلیلش این باشد که مسئولیت خودم را سنگین تر و بیشتر از گذشته میدانم و این مسیری که به خاطرش زحمات زیادی کشیدم و شاید تاوان هم داده باشم بی ثمر و بی نتیجه رها نشود و ادامه دار باشد.

 

گفت و گو: سیدرحمان موسوی/

 

https://www.asianews.ir/u/47b
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید