صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
کد خبر: 6578
گزارشگر: 213
۷۶۹
۰
۰
۴
سرمایه گذاری برای کدام ارز سودآور است

آینده بیت‌کوین را می دانیم؟

آینده بیت‌کوین را می دانیم؟
روند بازار برای بیت کوین صعودی است و بیت‌کوین بعد از اینکه سقف تاریخی خود را شکست می‌تواند تا محدوده ۷۳ هزار دلار رشد کند

به گزارش آسیانیوز، بیت‌کوین دیروز سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد و حالا در محدوده ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود. پیش‌بینی کارشناسان از بازار رمزارزها چیست؟

بیت‌کوین در ماه می تا محدوده ۲۷ هزار دلار ریزش کرد و از آن زمان تا به امروز بیش از ۱۰۰ درصد بازدهی مثبت داشته است. بیت‌کوین در ادامه به کدام سو می‌رود؟

-------------
بیشتر بخوانید:
«استخراج ارز دیجیتال» پایتخت را خاموش می کند؟!

 

--------------------------------

بیشتر بخوانید:

 ارزهای دیجیتال؛ در آستانه «تحولی بزرگ»

--------------------------------------------------

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی درباره بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: روند بازار صعودی است و بیت‌کوین بعد از اینکه سقف تاریخی خود را شکست می‌تواند تا محدوده ۷۳ هزار دلار رشد کند. به نظرم بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا یک سال دیگر محتمل باشد.

امیر بیات، کارشناس بازار رمزارزها نیز در گفتگو با تجارت‌نیوز گفته است: به نظرم بیت‌کوین نهایتا تا ۶۵ هزار دلار اصلاح می‌کند و بعد به سمت هدف بعدی خود در محدوده ۷۳ هزار دلار حرکت می‌کند. دامیننس بیت‌کوین از همین محدوده افزایش پیدا می‌کند و به نظرم تا ۴۷ یا حتی ۵۰ درصد هم رشد می‌کند و بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال به ۹۵ تا ۱۰۰ هزار دلار رشد کند.

حسین مرید سادات، کارشناس بازارهای مالی هم معتقد است: اتفاق مورد توجه در بازار این است که اصلاح بیت‌کوین بسیار سریع انجام می‌شود و خریداران به شدت قدرتمند عمل می‌کنند. بیت‌کوین در نمودار یک ساعته یک محدوده مقاومتی در ناحیه ۶۸ هزار و ۶۰۰ دلار و یک ناحیه حمایتی در محدوده ۶۶ هزار و ۳۰۰ دلار دارد. به نظرم اگر محدوده مقاومتی بیت‌کوین شکسته شود هدف بعدی این ارز محدوده ۸۰ هزار دلار است و عقیده دارم بیت‌کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود.

--------------------

بیشتر بخوانید:

جنگ «پول» و «ارز دیجیتال»

«تیراندازی» به ماموران شرکت توانیر

--------------------------------------------------------------------

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود دو درصد ریزش کرده و حالا در محدوده ۶۶ هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شود.

اکثر کارشناسان عقیده دارند برخی پروژه‌های بازار رمزارزها که با بازی‌ و فناوری متاورس ارتباط دارند ارزندگی زیادی برای بازار رمزارزها دارند و احتمالا رشد خوبی داشته باشند.(تجارت نیوز)


https://www.asianews.ir/u/47h
اخبار مرتبط
صرافی اکسکریپتویی با بهره گیری از دانش فنی متخصصین ایرانی اقدام به راه اندازی پلتفرم معاملاتی نموده است، تا کاربران ایرانی از معاملات ارزهای دیجیتال محروم نمانند.
همچنانکه افزایش روز افزون قیمت دلار در ایران ادامه دار است، قیمت طلا صبح امروز در بازار آسیا کاهش داشت؛ از سویی به اعتقاد برخی قطعی فیسبوک سبب گران شدن بیت کوین شد!
در میانه دشواری‌های تصویب قانون جدید السالوادور که بیت‌کوین را به‌عنوان پول رایج قانونی معرفی می‌کند، بهای این رمزارز ریزش شدیدی داشت.
در سال‌های اخیر اقدام نهادها و مسوولان در ایران به استخراج بیت‌کوین موضوعی بحث‌برانگیز بوده است؛ در حالی که صداوسیما که بخشی از توان خود را به استخراج بیت‌کوین و کسب درآمد از این راه اختصاص داد و تهاتر با شرکت‌های چینی برای استخراج بیت‌کوین نیز از جمله مواردی است که می‌توان نام برد و همه این ها مسئله انرژی در ایران را بحرانی‌تر کرد.
کریپتو کارنسی، شکل خاصی از ارز دیجیتال، پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است و استفاده از اصطلاحات بیت کوین، آلت کوین، توکن، اتریوم، دوج کوین، دستگاه ارز دیجیتال، ولت و صرافی آنلاین را رایج کرده است.
براساس گزارش‌هایی مبنی بر آنکه آمازون، غول تجارت الکترونیکی، در پی استخدام رئیس بخش ارز دیجیتالی و محصولات بلاک‌چین است، بهای بیت‌کوین الاترین جهش خود را در شش هفته اخبر تجربه کرد.
ظهور اینترنت به ایجاد پدیده جدیدی به نام پول دیجیتالی انجامید. دارایی‌هایی که مفاهیم رایج مربوط به پول را تغییر دادند، اما پول از چه زمانی به دنیای انسان‌ها وارد شد؟
ارزیابی داده های درون شبکه ای نشان می دهد شماری زیادی از سرمایه گذاران خرد بازار با ضرر در حال فروش دارایی های خود هستند چرا که نگران اند تمام دارایی خود را از دست بدهند؛ در حالی که گفته شده شرکت های پرداخت بزرگ جهان در اندیشه رونق خرید و فروش ارز دیجیتالی هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید