صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۲
کد خبر: 6584
گزارشگر: 213
۲۵۸۳
۰
۰
۵
هنرمندان برای بازیگر سریال تابوشکن «در پناه تو» نمایش می خوانند

چه بر «رامین پرچمی» گذشت؟/حضور میترا حجار و حامد کمیلی در دورهمی نمایشنامه خوانی هنرپیشه جوان

چه بر «رامین پرچمی» گذشت؟/حضور میترا حجار و حامد کمیلی در دورهمی نمایشنامه خوانی هنرپیشه جوان
رامین پرچمی، بازیگر سریال تابوشکن «در پناه تو»، در سال های اخیر مانند بسیاری از همکاران خود با بی‌رحمی فضای هنری مواجه و مدتی حضورش کمرنگ شد و احوال بازیگر جوان به ناخوشی گرایید؛ در این حال برخی از دوستان و همکارانش برای وی آستین بالا زده اند.

به گزارش آسیانیوز، بعضی از هنرمندان تئاتر و سینما تصمیم گرفته‌اند به رامین پرچمی، بازیگری که مدتی است حضورش کمرنگ شده، زندگی دوباره‌ای ببخشند.

وی همراه با زنده یاد حسن جوهرچی نقش به یاد ماندنی در سریال «تابو شکن و اثرگذار« «در پناه تو» در سال های دهه 1360 ایفا کرد. به گفته بسیاری از کارشناسان این سریال با تیزهوشی بسیاری در جهت آگاه سازی ذهن جامعه نسبت به روابط زن و شوهر و  شکستن تابوهای غیر انسانی به خصوص درباره زنان و باز کردن ذهن مردانه نسبت به رنج های دنیای زنانه تولید و ساخته شده بود.(آسیانیوز)

هنرمندان به یاری بازیگر جوان سریال تابوشکن «در پناه تو» شتافتند/19 آبان 1400 asianews

به رامین پرچمی زندگی دوباره‌ای ببخشیم

 
 بسیاری از متولدان دهه ۵۰ و ۶۰ بازی رامین پرچمی را در چندین اثر خاطره‌ساز به یاد دارند اما او هم مانند بسیاری از همکاران خود، کم‌توجهی و بی‌رحمی فضای هنری را تجربه کرده و این چنین است که چند سالی است حضورش کمرنگ بوده و گاهی هم به دلیل بعضی مشکلات از جمله مشکلات مالی، طعم زندان را هم چشیده است.

 ایسنا نوشت؛ چنین وضعیتی طبیعتا حال خوشی برای آن بازیگر باقی نمی‌گذارد و همین احوال ناخوشایندِ رامین پرچمی سبب شد بعضی از دوستان و همکارانش آستین بالا بزنند و برای همراهی با دوست‌شان، یک جلسه نمایشنامه‌خوانی ترتیب بدهند.

هنرمندان با بازیگر سریال تابوشکن «در پناه تو» نمایش می خوانند /19 آبان 1400

 

آنها نمایشنامه مشهور «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی را انتخاب کردند که قرار است روز ۲۲ آبان ماه نمایشنامه‌خوانی شود.


مهتا محدث کارگردان این جلسه نمایشنامه‌خوانی در این باره می‌گوید: ما برای بهتر شدن حال رامین پرچمی عزیز ، این جلسه نمایشنامه‌خوانی را برگزار می‌کنیم. این نمایشنامه با دقت و وسواس زیادی انتخاب شد و قرار است به همت هنرمندان و به صورت همت عالی روخوانی شود.

او ادامه می‌دهد: برای برگزاری این برنامه با دوستان بسیاری تماس گرفتیم که در این کار همراه ما باشند ولی خیلی از آنان از کار و گرفتاری‌های خود سخن گفتند و دعوت ما را نپذیرفتند اما دوستانی مانند خانم‌ها میترا حجار و خاطره اسدی و آقای حامد کمیلی به گرمی هر چه تمام‌تر پیشنهاد همکاری با این برنامه را پذیرفتند و نقش‌خوانی این جلسه نمایشنامه‌خوانی را بر عهده گرفتند.

محدث تاکید می‌کند: بزرگ‌ترین هدف ما بازگشت دوباره رامین پرچمی عزیز به فضای کار هنری است. به همین دلیل تعداد زیادی از دوستان کارگردان را هم دعوت کرده‌ایم تا بار دیگر شاهد بازی او باشند. ایشان در این نمایشنامه‌خوانی نقش «نیک» را می‌خواند و بسیار مسلط است. حیف است از کنار چنین استعدادی بی‌تفاوت بگذریم.

او که امیدوار است این برنامه زندگی دوباره‌ای به رامین پرچمی بدهد، اضافه می‌کند: هرچند بسیاری از همکاران برای همکاری با این نمایشنامه‌خوانی به ما پاسخ منفی دادند اما دوستانی که پیشنهاد ما را پذیرفتند، بسیار همدلانه و بدون کوچک‌ترین چشمداشتی آمدند و حالا همه چیز به شکل گروهی اتفاق می‌افتد که تجربه بسیار شیرینی است.

محدث می‌گوید: فضای کار هنری سختی‌های زیادی دارد و گاهی هنرمندان در این سختی‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند ولی چه خوب است که همیشه برای کمک به یکدیگر پیشقدم شویم و کنار هم بایستیم و حال بد یکدیگر را به احوالی خوش تبدیل کنیم، همچنانکه رامین پرچمی هم بعد از حضور در تمرین‌های این نمایشنامه‌خوانی، حالش خیلی بهتر شده است.

نمایشنامه‌ «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی با ترجمه سیامک گلشیری و کارگردانی مهتا محدث روز ۲۲ آبان ماه در دو نوبت ۱۸ و ۲۰ با همکاری سالن شهرزاد و در این سالن روخوانی می‌شود.

میترا حجار، خاطره اسدی، حامد کمیلی در کنار رامین پرچمی، خوانش نقش‌های این نمایشنامه را بر عهده دارند./


آسیانیوز و ایسنا
https://www.asianews.ir/u/47n
اخبار مرتبط
خانم رهنما در یک جامعه کاریکاتوری که آدم‌های غیرواقعی تبدیل به نخبه می‌شوند، باید این چنین اظهار نظرهایی را بشنویم؛ ما بلد نیستیم پای‌مان را روی شانه دیگران بگذاریم! و پز بدهیم؛ آن هم در جامعه ای با تورم و گرانی!
وقتی ورود به دنیای بازیگری از کف کوچه و بازارهای هر حومه شهر و روستا ممکن است آغاز شود و جلوی دوربین رفتن و به اصطلاح معروف شدن در هر طبقه اجتماعی و با هر پیشینه روانی، قبل از وارد شدن به یک به اصطلاح حرفه، تایید نمی شود، اشخاصی با انواع نقص ها و روحیات متناقض و بیمارگونه ممکن است مدتی ذهن بخشی از افکار عمومی و گروه های ناآگاه و بعضا ساده لوح اجتماعی را به خود مشغول و انرژی فکری آنان را تخلیه کنند.
حضور بازیگر مردمی در ترکیه/پرستو صالحی بازیگر مردمی ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرد، سالروز تولدش را علنی کرد و جشن گرفت.وی چندی پیش در صفحه فیسبوکش نوشته است اگه نگم دق می کنم! همش می گن چرا کم کاری؟ کدوم بازیگری هست که دلش نخواد دیده بشه؟
عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته شانزدهم مهر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت؛ این در حالی است که وی پس از تزریق دو دوز واکسن به این بیماری مبتلا شد و بارها گفته بود در شرایط کرونایی به اجبار و با وحشت کار می کند.
فتحعلی اویسی، بازیگر و کارگردان تلویزیونی، صبح سه‌شنبه، ۱۳ مهر، در ۷۶ سالگی درگذشت و رییس بیمارستان لاله درباره علت مرگ این هنرپیشه کشورمان توضیحاتی داد.
روزنامه کیهان به اظهارات یک بازیگر زن در یک برنامه تلویزیونی درباره حجاب و مسایل دیگر انتقاد کرد.
امین تارخ از سانسور چهره میهمان زن برنامه «پیشگو» به شدت انتقاد کرد.
سکانسی از سریال خاتون با حضور نگار جواهریان حذف شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید