صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۳
کد خبر: 6598
گزارشگر: 213
۷۶۰
۰
۰
۱
ستاد تنظیم بازار جدول قیمت کالاهای اساسی را منتشر کرد

لیست قیمت کالاهای اساسی اعلام شد+جدول

لیست قیمت کالاهای اساسی اعلام شد+جدول
وزارت کشاورزی قیمت رسمی ۲۵ کالای اساسی را اعلام کرد.

به گزارش آسیانیوز، وزارت کشاورزی قیمت رسمی 25 کالای اساسی را اعلام کرد.

وزارت کشاورزی قیمت رسمی ۲۵ کالای اساسی را اعلام کرد/21 آبان 1400 asianews

 پیرو مصوبه جلسه روز گذشته ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس جمهور، قیمت ۲۵ کالای اساسی اعلام شد./(جماران)

https://www.asianews.ir/u/481
اخبار مرتبط
پنج روز پس از بروز اختلال در شبکه توزیع سوخت ایران به دلیل حمله سایبری، کماکان ۲۲۰۰ پمپ بنزین به سامانه هوشمند وصل نشده‌اند و در بسیاری از جایگاه‌ها خبری از بنزین ۱۵۰۰ تومانی هم نیست؛ این در حالی است که بسیاری از مردم به دلیل عدم توان خرید بنزین آزاد نگران هستند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت که حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری و آنی دارند.
این روزها چالش بزرگ کشورهای جهان تامین غذای سالم است؛ در حالی که استفاده از کودهای شیمیایی که در کارخانجات به منظور افزایش بهره وری کمی استفاده می شود، تبدیل به یکی از نگرانی های مدیران غذایی کشورهای جهان شده است.
در حالی که برخی مسوولان دولت به ساز و کار کم و زیاد کردن یارانه ها مشغولند، گزارش وزارت تعاون اعلام کرد که قیمت برخی اقلام خوراکی در شهریور امسال نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است؛ گزارش اتاق بازرگانی تهران نیز حاکی از آن بود که مردم ایران در دهه ۱۳۹۰ بیشتر از دهه ۱۳۸۰ خرج کردند؛ اما غذای کمتری خوردند.
همچنانکه زمزمه حذف یارانه های پنهان به گوش می رسد؛ خبرها حاکی از افزایش ناگهانی بهای بنزین هستند؛ در حالی که افزایش قیمت بنزین حتی با دادن یارانه نقدی، بر اغلب اقشار اجتماعی فشار معیشتی فراوانی وارد خواهد کرد.
در حالی که مقام‌های ایرانی امیدوار بودند با کمک طالبان بازار هرات به‌عنوان یکی از مراکز اصلی تأمین ارز ایران در دوران تحریم بازگشایی شود، خبرهایی منتشر شد که بر اساس آن طالبان جلو معاملات ارز را گرفته است. این موضوع سبب شد تا قیمت دلار در تهران مجدداً روند افزایشی را پیش بگیرد.
مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش فصلی خود می‌گوید افزایش قیمت کالاهای وارداتی بر اساس ریال، در بهار امسال نسبت به فصل مشابه سال ۹۹، حدود ۵۰۶ درصد رشد داشته است؛ به عبارتی بیش از شش برابر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید