صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۲
کد خبر: 6600
گزارشگر: 213
۷۱۲
۰
۰
۱۱
نرخ جدید قیمت های خودروهای داخلی

جدیدترین لیست قیمت خودروها اعلام شد+جدول

جدیدترین لیست قیمت خودروها اعلام شد+جدول
براساس جدیدترین لیست قیمت خودروها در بین خودروهای گروه پژو نیز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در هفته سوم آبان ماه ۴ میلیون تومان گران شده است و هم اکنون ۲۴۳ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان گران شده است.

به گزارش آسیانیوز، سمند LX ساده مدل ۱۳۹۹ در هفته سوم آبان ماه ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.


جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار

جدیدترین لیست قیمت خودروها اعلام شد+جدول asianews

بررسی قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که پراید ۱۱۱ در سومین هفته آبان ماه ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۴۴ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۳۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ نیز در سومین هفته آبان ماه ۴ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است.


به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهای گروه پژو نیز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در هفته سوم آبان ماه ۴ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۴۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۷ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۵۸ میلیون تومان قیمت خورده است و تیپ ۵ این خودرو نیز از ۲۹۶ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۰۳ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس سال نیز در هفته سوم آبان ماه ۱۱ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۷۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند نیز سمند LX ساده مدل ۱۳۹۹ در هفته سوم آبان ماه ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است و سمند LXEF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز در هفته سوم آبان ماه ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا موجود در بازار نیز تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ در هفته سوم آبان ماه ۷ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۴ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۶ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است./

https://www.asianews.ir/u/482
اخبار مرتبط
در لیست خودروسازان پس از توییت وزیر صمت ارزان ترین و گران ترین خودروها درج شده است.
قیمت‌ها در دهه سوم مهرماه تا روز شنبه هفته جاری یکم آبان ماه) بدون تغییر مانده بود، اما طی چند روز اخیر و پس از تعطیلی یکشنبه، روند افزایشی قیمت آغاز شده است و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در صدر گرانترین قرار گرفت.
وزیر صمت گفت:سال آینده تولید خودرو توسط خودروسازان به بیش از یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خواهد رسید که در آن مقطع دیگر قرعه کشی برای خودرو نخواهیم داشت.
هر چند بخشی از دلالان خودرو هنوز منتظر تصمیم واضح دولت درباره واردات خودرو هستند، اما تحلیلگران می‌گویند موضع دولت مشخص است.
خودروهای گروه پژو همچون روزهای هفته گذشته که افزایش قیمت داشتند همچنان در مسیر صعودی قرار دارند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت بنابر گزارش هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، موادی از مصوبه مجلس درباره آزادسازی واردات خودرو مغایر با قانون شناخته شد.
امروز پنج شنبه چهارم شهریور خودروهای داخلی در ادامه روند صعودی روز‌های پیشین، در بازار گران تر شدند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید