صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۲
کد خبر: 6611
گزارشگر: 213
۷۳۹
۰
۰
۱
عامل قتل دسته جمعی دستگیر شد

«علت» قتل عام خانوادگی در بیدگل

«علت» قتل عام خانوادگی در بیدگل
فرماندهی انتظامی آران و بیدگل از دستگیری عاملان قتل خانوادگی در یک روستای این شهرستان خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، عامل قتل خانوادگی در آران و بیدگل دستگیر شد.

قتل عام خانوادگی در آران و بیدگل
فرماندهی انتظامی آران و بیدگل از دستگیری عامل قتل خانوادگی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

فرماندهی انتظامی آران و بیدگل روز شنبه اعلام کرد: شخصی که صبح امروز در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل خانواده خود کرده بود با اقدام‌های انجام شده در نهایت در استان قم دستگیر شد.

تاکنون جزییات بیشتری درباره این موضوع اعلام نشده است./ 
رکنا
https://www.asianews.ir/u/48d
اخبار مرتبط
مرد جوانی در تهران که در جریان مشاجره و به دلیل دفاع دوستش از طالبان، مرتکب قتل وی شده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.
آرمان عبدالعالی که روز 28 مهر از طناب دار رهایی یافت و اشک شوق در چشم ها برانگیخته شد، حال برای چهارمین بار در یک ماه اخیر به سوییت انفرادی برای اجرای حکم اعدام منتقل شد و گفته شده قرار است این حکم در هفته جاری اجرا شود؛ این در حالی است که نهادهای حقوق بشری و بین المللی بارها خواستار توقف این حکم شده اند.
مشتری آرایشگاه مردانه هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت.
در حالی که وکلای آرمان عبدالعالی به دلایل مختلف از جمله کودک مجرم بودن و احتمال زنده بودن غزاله شاکر، خواستار توقف حکم اعدام وی شده اند، به پدر آرمان عبدالعالی روز اعدام فرزندش ابلاغ شده است.
دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان امروز اعلام کرد که یک زن جوان به دلیل ناموسی به دست به عمق چاه پرتاب و کشته شده است که به گفته افراد محلی به دلیل ارتباط او با یک پسر بوده است.
در حالی که تلاش های جهانی و حقوق بشری برای جلوگیری از اعدام آرمان عبدالعالی ادامه دارد، پرونده غزاله و آرمان به آخرین مرحله نزدیک شده است؛ پرونده آنها سال 92 با ناپدید شدن ناگهانی غزاله آغاز شد و آرمان به اتهام قتل غزاله به قصاص محکوم شد.
نتیجه نزاع و درگیری دو پسر جوان به خاطر دوستی و علاقه به یک دختر به قتل یکی از آنان انجامید.
جسد چهار شهروند مشهدی در حالت حلق آویز کشف شده است.
براساس شنیده ها وکیل محمد علی نجفی که مرتکب قتل همسر دومش شد، گفته است: مرخصی که به آقای نجفی داده شده حقی قانونی است و او چند روز قبل با مرخصی از زندان آزاد شد، اما ما همچنان پیگیر آزادی مشروط او هستیم تا برای همیشه آزاد شود!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید