صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۹
کد خبر: 6626
گزارشگر: 213
۱۲۷۳
۰
۰
۳
بیماری هایی که با مصرف قرص و پودر در کمین ورزشکاران است

«خطرات» هولناک مصرف مکمل های ورزشی برای بدن+فیلم

«خطرات» هولناک مصرف مکمل های ورزشی برای بدن+فیلم
دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی، متخصص پزشکی ورزشی معتقد است مصرف مکمل های ورزشی سبب بیماری‌های خطرناک بسیاری در بدن ورزشکارارن خواهند شد.

به گزارش آسیانیوز، دکتر مهرشاد پورسعید اصفهانی، متخصص پزشکی ورزشی معتقد است مصرف مکمل های ورزشی سبب بیماری‌های قلبی و کلیوی می‌شود. از وقتی بدن عضلانی برای پسران به‌عنوان یک الگوی زیبایی در این جنس شناخته شد بسیاری برای تحقق این تصور رهسپار باشگاه‌های ورزشی پرورش‌اندام شدند.(خبرآنلاین)

گروهی از آن‌ها هم برای این‌که هرچه زودتر بتوانند عضلات خود را نمایش دهند به مصرف مکمل‌های دارویی که برخی از آن‌ها ممنوعه هستند روی آوردند. این ویدیو را در ادامه ببینید: 

 

 

 




https://www.asianews.ir/u/48s
اخبار مرتبط
در حالی که خبرها از «نبود» نام مهدی طارمی در لیست اعلام شده تیم ملی فوتبال حکایت دارند، وی چندی پیش در توئیتر خود مطالبی درباره سرمربی تیم ملی نوشته بود.
یزد - بررسی مسایل، مشکل و آسیب‌های این حوزه به صورت علمی که موجب کند شدن حرکت فوتبال یزد و ارتقای نیافتن آن در کشور شده از جمله ضرورت ها و اولویت هاست
در حالی که دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران به ۱۰ پیروزی متوالی رسیده است، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در امارات با یک گل بر میزبان خود غلبه کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش بینی می‌کنم که یک بازی بزرگ برابر یک تیم بزرگ خواهیم داشت و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.
زنان فوتبالیست ایرانی در حالی تاریخ‌ساز شدند که فعالیت‌های این تیم طی دو سال گذشته تعطیل بود و حتی از رنکینگ فیفا خارج شده بودند.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی معرفی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید