صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 6628
گزارشگر: 306
۵۷۰
۰
۰
۰
با حضور استاندار یزد و مدیران صنعت و معدن مطرح شد،

تفاهمنامه همکاری انجمن مدیران صنعت با دانشگاه آزادیزد / پیشنهاد تخصیص بیمارستان شاه ولی دانشگاه بنام صنعت و معدن

تفاهمنامه همکاری انجمن مدیران صنعت با دانشگاه آزادیزد / پیشنهاد تخصیص بیمارستان شاه ولی دانشگاه بنام صنعت و معدن
یزد - پیرامون تخصیص بیمارستانی بنام بیمارستان صنعت و معدن بحث و تبادل نظر گردید
 
آسیا نیوز / یزد ؛  صبح امروز مهران فاطمی استاندار یزد و هیات همراه در جلسه محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد و همچنین حسن دهقان دهنوی نماینده ریاست این دانشگاه دراموربیمارستان شاه ولی واحد یزد که بمنظور ایجاد تعامل و همکاری های بیشتر طرفین طی قرارداد تفاهم نامه ای با انجمن مدیران صنعت  و معدن تشکیل شد حضور یافت.
در ابتدا، حاضرین،  پیرامون موضوع اصلی جلسه یعنی تخصیص بیمارستانی  بنام بیمارستان صنعت و معدن به بحث و تبادل نظر پرداختند  که پس از ارائه چندین نظر وپیشنهاد توافق بعمل آمد که در این راستا و در شروع کار از بخش اورژانس بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزادیزد و امکانات موجود این مرکز استفاده شود و متعاقب آن یکی از مراکز درمانگاهی مناسب که در حوالی دروازه قرآن مدتیست بلااستفاده افتاده است برای  این امرمهم تجهیز و مورد استفاده قرار گیرد .
مهران فاطمی استانداریزد نیزضمن استقبال از این پیشنهاد و پس از شنیدن نقطه نظرات حاظرین اظهار داشت در رابطه با این موضوع پر اهمیت باید گفت در بخش صنعت و معدن سرمایه های انسانی زیادی مشغول کار هستند که بعلت تعدد رشته های کاری هرکدام دارای آسیب های خاص خودشان را دارند که با نوع آسیب دیگری متفاوت باید بررسی و درمان شود. 
وی در ادامه افزود اصل این اقدام بسیار مبارک است و ما آمادگی  لازم را داریم که در این راه کمک کنیم و هرگونه مجوزی که لازم  باشد صادر گردد چرا که بسیار لازمست یک بیمارستان اختصاصی  در این لزوم برای  بخش صنعت و معدن ایجاد شود.
در پایان این نشست مقرر گردید موارد پیشنهاد شده صورتجلسه و بعنوان تفاهمنامه همکاری میان انجمن مدیران صنعت و معدن و دانشگاه آزاد اسلامی یزد به امضای طرفین برسد.

سید محمد جواد عرفانفر

تفاهمنامه همکاری انجمن مدیران صنعت با دانشگاه آزادیزد / پیشنهاد تخصیص بیمارستان شاه ولی دانشگاه بنام صنعت و معدن , مهران فاطمی استانداریزد , محمدرضا دهقانی اشکذری رییس دانشگاه آزاد یزد , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/48u
اخبار مرتبط
یزد - اولین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی که توسط معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۸ابان ماه ۱۴۰۰به صورت ویدئو کنفرانس آغاز به کار کرد ه تا 23 آبانماه ادامه و مراسم اختتامیه آن ۲۶ آبان ماه خواهد بود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید