صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۶
کد خبر: 6630
گزارشگر: 2
۵۹۰
۰
۰
۱
موقعیت شغلی

آخرین فرصت های استخدامی دیجی کالا + شرایط استخدام

آخرین فرصت های استخدامی دیجی کالا + شرایط استخدام
دیجی کالا برای موقعیت‌های شغلی خود به دنبال افراد کاربلد و مشتاق می‌گردد.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ دیجی کالا به عنوانی یکی از بزرگترین شرکت‌های حال حاضر ایران به شمار می‌آید که زمینه فعالیت کارکنان آن بسیار گسترده است و همیشه به دنبال بهترین‌های بازار کار است. در حال حاضر نیز دیجی کالا برای موقعیت‌های شغلی خود به دنبال افراد کاربلد و مشتاق می‌گردد. این آگهی‌های استخدامی در ایران تلنت منتشر شده‌اند که با مراجعه به وب‌سایت ایران تلنت و صفحه دیجی کالا در این وب‌سایت، می‌توانید تمام این آگهی‌های را مشاهده و ارزیابی کنید و اگر با رزومه، مدرک، سابقه کار و مهارت‌های شما همخوانی داشتند، درخواست همکاری برای آنها ارسال کنید.

این فرصت‌های شغلی در چه دسته‌ای هستند و چه کسانی می‌توانند برای آنها رزومه ارسال کنند؟


آگهی‌های استخدامی دیجی کالا در سایت ایران تلنت متنوع هستند و به همین خاطر افراد می‌توانند با توجه به زمینه شغلی که دارند و همچنین مدرک تحصیلی و سابقه کار، شغل مورد نظر خود را در میان این آگهی‌ها پیدا کنند. همچنین باید عنوان کنیم که این آگهي‌ها مدام در حال آپدیت شدن هستند و در صورتی که شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید ایران تلنت را به عنوان مرجعی برای این آگهی‌ها در نظر بگیرید و به آن سر بزنید. اما برخی از مشاغلی که در حال حاضر در وب‌سایت ایران تلنت می‌توانید آنها را مشاهده و برای آنها رزومه خود را ارسال کنید، شامل موارد زیر می‌شود:


متخصص فروش
 سرپرست ناظر بر فروشنده
 مدیر پروژه
 تحلیلگر
 متخصص بازرگانی خارجی
 سرپرست انبار
 تازه فارغ التحصیلان (مهندسی نرم‌افزار)
 مهندس نرم افزار
 مهندس شبکه


این مواردی که نام بردیم تنها بخشی از آگهی‌های دیجی کالا است که در ایران تلنت منتشر شده است. برای این آگهی‌ها همین امروز فرصت دارید تا رزومه خود را ارسال کنید.
اما در مورد امکان ارسال رزومه برای موقعیت‌های شغلی دیجی کالا باید عنوان کنیم که از آنجایی که دیجی کالا شرکت بزرگی است و روز به روز نیز بزرگ‌تر می‌شود، فرصت‌های شغلی آن نیز بسیار گسترده‌تر می‌شود و به همین خاطر این امکان تقریبا برای تمام افراد فراهم است تا بتوانند با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت، سابقه کاری متفاوت، مدارک تحصیلی متنوع و همچنین رده‌های سازمانی مختلف برای این آگهی‌ها اقدام کنند و رزومه خود را برای استخدام در دیجی کالا ارسال کنند. بخش‌هایی که دیجی کالا در آنها به دنبال همکار می‌گردد متفاوت هستند، اما برخی از مهم‌ترین آنها شامل واحد عملیات، بخش IT، مارکتینگ، منابع انسانی، مالی، تبلیغات، حقوقی و توسعه کسب و کار می‌شود.
این فرصت همچنین برای کارجویان فراهم است تا برای موقعیت‌های شغلی زیرمجموعه‌های دیجی کالا نیز رزومه ارسال کنند و به همین خاطر شما با درخواست همکاری برای این شرکت‌ها، این فرصت را دارید تا بخشی از تیم بزرگ دیجی کالا باشید.

مزایای کار در دیجی کالا چیست؟


شرکت‌هایی مانند دیجی کالا معمولا مزایای بسیاری برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند و خب دلیل آن نیز ساخت برند کارفرمایی و همچنین موفق عمل کردن شرکت‌ها در جذب و نگه داشت کارمندان است. برخی از مزایای کار در دیجی کالا که در وب‌سایت آن نیز عنوان شده به شرح زیر است:


 توسعه حرفه‌ای نامحدود
 محیط کار شاد و پویا
 فرصت‌های بی‌نظیر یادگیری
 فرصت دیده شدن
 مسئولیت‌های چالشی
 تعادل کار و زندگی


حتما که مزایای کار کردن در دیجی کالا بیشتر از این مواردی است که در اینجا ذکر شده است. به عنوان مثال، دیجی کالا برای کارمندان بخش عملیات که کار سختی دارند علاوه بر حقوق و مزایای قانونی، بسته‌های حمایتی ویژه نیز در نظر می‌گیرد و به آنها ارائه می‌دهد.

شرایط کلی استخدام در دیجی کالا چیست؟


دیجی کالا برای پروسه استخدامی خود مانند هر شرکت دیگری رویه‌ای مشخص دارد. پس از بررسی رزومه، انتخاب کارجو و تماس با او، مراحل بعدی مانند بررسی کامل رزومه و تطبیق آن با فرهنگ سازمانی، شرایط کیفی، دانش تخصصی و شرح شغلی انجام خواهد شد. پس از گذر از این مرحله، توافقات مالی بین کارجو و دیجی کالا انجام می‌شود و در صورت توافق شخص به تیم خود معرفی می‌شود و کار خود را در دیجی کالا آغاز می‌کند.

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟


برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی دیجی کالا در ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما با طیف وسیعی از آگهی‌های استخدامی مواجه خواهید شد که می‌توانید پس از ارزیابی بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و رزومه خود را برای آن ارسال کنید.
برای راحت‌تر شدن روند ارسال رزومه، ایران تلنت امکان ساخت رزومه آنلاین طبق استانداردهای جهانی را برای شما فراهم کرده است. فراموش نکنید که قبل از مشاهده آگهی‌ها، می‌توانید رزومه آنلاین خود را در ایران تلنت بسازید تا در زمان مشاهده فرصت‌های شغلی به راحتی بتوانید از آن رزومه برای درخواست همکاری استفاده کنید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/48w
اخبار مرتبط
کشور ایران هنوز اقتصادی مبتنی بر عوامل تولید دارد ولی به عبارتی هنوز نیروی کار به شکل کاملا تخصصی مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ در حالی که عدم شایسته سالاری در استخدام ها به خوبی مشهود است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید