صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 6631
گزارشگر: 213
۱۵۷۵
۰
۰
۱
باشگاه استقلال باید غرامت بپردازد

«علت» و جزییات محکومیت عیسی آل کثیر

«علت» و جزییات محکومیت عیسی آل کثیر
در پرونده شکایت از عیسی آل کثیر (بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.
به گزارش آسیانیوز، به کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر(بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

*در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 185 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.


*با توجه به شکایت محمد علی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب)، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواهان به میزان 17 میلیون و 300 هزار ریال است. همچنین تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته وضعیت بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

*در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود./
https://www.asianews.ir/u/48x
اخبار مرتبط
در حالی که خبرها از «نبود» نام مهدی طارمی در لیست اعلام شده تیم ملی فوتبال حکایت دارند، وی چندی پیش در توئیتر خود مطالبی درباره سرمربی تیم ملی نوشته بود.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
ملی‌پوشان ایران که در اولین بازی در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد سوریه گذشته بودند، این بار در دوحه با نتیجه ۳-۰ عراق را شکست دادند.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
لیونل مسی به صورت رسمی به عنوان بازیکن شماره ۳۰ بازیکن پی‌اس‌جی معرفی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید