صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۴
کد خبر: 6637
گزارشگر: 213
۵۹۹
۱
۰
۵
خودکشی به دلیل حکم ناعادلانه

«علت» خودسوزی مرد میانسال در مقابل اداره کار اراک

«علت» خودسوزی مرد میانسال در مقابل اداره کار اراک
براساس برخی گزارش ها روز ۲۳ آبان یک مرد میانسال، ۶۵ ساله در مقابل اداره کار اراک خودسوزی کرده است.

به گزارش آسیانیوز، برخی گزارش ها روز یکشنبه ۲۳ آبان از خودسوزی مردی ۶۵ ساله در مقابل اداره کار اراک خبر دادند.

براساس اخبار این فرد به دلیل رای صادر شده در پرونده اختلاف او با کارفرما اقدام به خودسوزی کرد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت جان باخت.

------------------------

بیشتر بخوانید:

بحران فقر و سرپناه در تهران؛ محرومیت مسکن ۷۰ درصد مردم

-------------------------------------------
به گفته منابع مطلع، این مرد به رای صادر شده توسط هیات‌های حل اختلاف اداره کار (مرجع حل اختلاف بین کارگر و کارفرما) معترض بود.


هنوز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اراک واکنشی به این حادثه نشان نداده است.

در گزارش‌های منتشر شده به هویت این شهروند و جزئیات پرونده او در شورای حل اختلاف اشاره‌ای نشده است.

------------------------

بیشتر بخوانید:

بانک جهانی ایران را کشور «به سوی فقر» اعلام کرد!/افزایش ۹۰ درصدی قیمت «مواد غذایی ضروری»
--------------------------------------------------------------

از سال ۱۳۹۹ تاکنون، گزارش‌های متعددی از خودسوزی و خودکشی کارگران و دیگر اقشار اجتماعی در ایران به‌دلیل افزایش فقر و فشارهای اقتصادی منتشر شده است، از جمله خودکشی سه معلم، خودسوزی سه کارگر مقابل اداره راه و شهرسازی کرمانشاه، خودسوزی منجر به مرگ همسر یک کارگر شهرداری دهدشت و همچنین فرزند یکی از کشته‌شدگان جنگ هشت ساله ایران و عراق در یاسوج./

 


https://www.asianews.ir/u/493
اخبار مرتبط
کارشناس مسکن گفت: ۴۰ درصد از خانوار ایرانی زیر خط فقر مسکن بسر می‌برند؛ یعنی خانواده‌هایی که بیش از ۳۰ درصد هزینه ماهانه یا سالانه خود را صرف هزینه‌های مرتبط با تهیه مسکن می‌کنند فقیران مسکن به شمار می آیند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت که حدود ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور نیاز به کمک فوری و آنی دارند.
بسیاری از خانواده‌ها دختران و پسران خود را در کابل به خاطر فقر و بدبختی به فروش می‌گذارند.
در حالی که بانک جهانی در گزارش تازه خود درباره چشم‌انداز فقر و نابرابری در ایران که تیر امسال منتشر کرده بود، اعلام کرد که رکود ادامه‌دار و تورم بالا، بسیاری از جمعیت ایران را به سمت خط فقر سوق داده است؛ مسوولان اتحادیه های مواد غذایی و بنکداران گفته اند که قیمت مواد غذایی پرمصرف در ایران از ابتدای امسال تاکنون، ۳۰ تا ۹۰ درصد افزایش یافته است.
خطر فروپاشی اقتصاد و گسترش فقر در ایران به مرحله بحران و هشدار رسیده است و کارشناسان اقتصادی تنها راه‌حل عبور از این بحران را پذیرش لوایح اف‌ای‌تی‌اف و ارتباط تجاری با دیگر کشورهای جهان می‌دانند؛ در حالی که رئیس اتاق‌بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران اوایل سال گذشته گفت با وجود همه ادعاها، سهم اقتصاد کشور از اقتصاد جهانی در چهار دهه گذشته نصف شده و به تعبیری رشد اقتصادی ما در این دوره تقریبا صفر بوده است.
رضا کیانیان به قالیباف نوشت: انحصار اطلاعات،سر چشمه ی اصلی ِفسادو رانت و اختلاس وتشدید فقر و فلاکت و فحشا ست؛ این مصوبه اگر اجرایی شود، قاچاق دستگاه های SpaceX رونق خواهد گرفت و قاعدتاً قاچاق این دستگاه ها ، به وسیله ی باند های قدرت صورت خواهد گرفت! می بینید چه عواقبی در انتظار مردم و قدرتمندان است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ننن
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
1

ننگ بر مسوولین بی وجدان اداره کار اصطلاحا مجریان عدالت اداره عار


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید