صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۲
کد خبر: 6639
گزارشگر: 2
۶۵۲
۰
۰
۱
باتری اورجینال موبایل

در مورد باتری اصلی و تقویت شده سامسونگ Galaxy S7 چه می دانید؟

در مورد باتری اصلی و تقویت شده سامسونگ Galaxy S7 چه می دانید؟
می خواهیم ویژگی هایی بیشتری از ظرفیت باتری موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7 را برای شما شرح دهیم.

به گزارش واحد تبلیغاتی آسیانیوز؛ طراحان شرکت سامسونگ برای طراحی این سری از گوشی های برند سامسونگ تلاش داشتند که باتری آن از نوع جدا نشدنی باشد به همین دلیل باتری اورجینال موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 تفاوت های فاحشی با مدل قبلی داشت. بعد از تمام کش مکش هایی که بر سر طراحی گلگسی S7 وجود داشت باتری تعبیه شده درون این گوشی دارای ظرفیت بیشتر و همچنین عملکرد قوی تری نسبت به ورژن قبلی یعنی گلگسی S6 می باشد. باتری اصل موبایل سامسونگ مدل Galaxy S7 نسبت به باتری S6 Edge Plus نیز بهتر عمل کرده است. در ادامه می خواهیم ویژگی هایی بیشتر ی از ظرفیت باتری موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7 را برای شما شرح دهیم؛ همراه ما باشید.

 

 ویژگی های باتری سامسونگ s7


با توجه به اینکه طراحان شرکت سامسونگ باتری تعبیه شده در مدل گلگسی S7 را با ظرفیت 3000 میلی آمپری طراحی کرده اند، قابل حدس است صفحه نمایش آن بزرگتر از گوشی هایی مانند Xiaomi Mi 5 که دارای نمایشگری 5 اینچی هستند می باشد. البته در مقایسه صفحه نمایشگر و همچنین باتری گلگسی S7 نسبت به سونی Z5 که یکی از پرچم داران کمپانی سونی در آن دوران بود نیز بیشتر است؛ به عبارتی باید بگوییم Z5 شرکت سونی صفحه نمایشی 5 اینچی و باتری 2900 میلی آمپری دارد. این درحالی است که صفحه نمایشگر گلگسی S7 تقریبا 1/5 اینچی می باشد و گوشی هایی مانند G4 شرکت ال جی با اینکه ظرفیت باتری آن ها مانند باتری موبایل سامسونگ S7 می باشد اما صفحه نمایش کوچکتری دارند. حتی همزمان با تولید گلگسی S7 توسط شرکت سامسونگ کمپانی آیفون نیز گوشی اپل 6 خود را روانه بازار کرد، این مدل گوشی تولید شده توسط شرکت اپل باتری هایی با ظرفیت 1715 میلی آمپری داشتند که این باتری می بایست صفحه نمایش 4.7 اینچی این گوشی را تغذیه می کرد. با توجه به مطالبی که گفتیم باید متوجه شده باشید که با چه باتری فوق العادی روبه رو هستیم حال می خواهیم دوام و مقاومت آن را بررسی کنیم.

 

باتری موبایل سامسونگ

 

میزان پشتیبانی باتری اصلی موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7 از مکالمه شبکه 3G


یکی از مهم ترین پارامتر های یک باتری موبایل میزان پشتیبانی آن از مکالمات درون شبکه 3G می باشد، بدین منظور می بایست بگوییم که باتری گوشی تلفن همراه گلگسی S7 می تواند تا 23 ساعت به صورت مدوام مکالمات شما را ساپورت کند، این میزان پشتیبانی نشان از قدرت باتری های تعبیه شده در این مدل گوشی های شرکت سامسونگ می باشد که در مقایسه با باتری Xperia Z5 از شرکت سونی که قادر به پشتیبانی از مکالمه تا 17 ساعت می باشد بسیار بهتر است. همچنین باتری تعیبه شده در گلگسی S7 در مقایسه با غول تولید کننده گوشی های موبایل یعنی شرکت آیفون و آخرین مدل تولید شده آن یعنی آیفون 6 دارای عملکرد بی نظیری می باشد، چرا که گوشی آیفون 6 تنها می تواند 13 ساعت ماکلمات شما درون شبکه 3G را ساپورت کند.


بررسی دوام باتری موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7 از نظر پخش فیلم


با تولید گوشی گلگسی S7 شرکت سامسونگ توانست رویای تماشای مداوم فیلم برای 15 ساعت را به حقیقت تبدیل کند، هرچند که امروزه این میزان پشتیبانی توسط گوشی های میان رده ایی چون A9 بیشتر شده و به 18 ساعت و 36 دقیقه رسیده، اما در آن زمان که باتری آیفون 6 و Xperia Z5 توانایی پخش فیلم کمتر از 12 ساعت را داشتند عملکرد باتری اورجینال موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7 فوق العاده بود. در آن زمان باتری های تعبیه شده در گوشی نکسوس 5X که دارای ظرفیت 2700 میلی آمپری بودند تنها می توانستد 6 ساعت و 23 دقیقه به صورت مداوم ویدویو پخش کنند که قابل مقایسه با باتری گلگسی S7 سامسونگ نبود.


میزان وب گردی با باتری اصلی موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7


با باتری گلگسی اس هفت شرکت سامسونگ می توانید تقریبا 9:30 دقیقه در صفحات اجتماعی آنلاین باشید، این میزان عملکرد در مقایسه با G4 شرکت ال جی و همچنین Nexus 5X تقریبا 1ساعت و 30 دقیقه بیشتر است. اما باتری آیفون 6 در این زمینه با ظرفیت پشتیبانی 12 ساعت و 30 دقیقه عملکرد بهتری را به ثبت رسانده است.

 

باتری آیفون

 

پایداری باتری اورجینال موبایل سامسونگ مدل گلگسی S7


پایداری و دوام باتری گوشی تلفن همراه گلگسی S7 شرکت سامسونگ نسبت به تمام برند هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم بهتر است، این باتری قادر است 80 ساعت شارژ باتری خود را در حالی که روزی یک ساعت با آن کار شود نگهدارد که عملکردی بی نظیر محسوب می شود.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/495
اخبار مرتبط
بازار موبایل در پیچ و خم وضعیت نامشخص قیمت ارز طی ماه‌های اخیر با اصلاح مکرر قیمت‌ها روبه‌رو بوده است و اصلاح قیمت‌ها درحالی رخ داد که اواخر سال گذشته انتظار تورم قیمتی در این بخش با توجه به افزایش عوارض گمرکی تلفن‌های همراه بالای 600 دلار پیش‌بینی می‌شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید