صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۹
کد خبر: 6662
گزارشگر: 306
۵۲۴
۰
۰
۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایزان

85 درصد رضایت مشتریان راداریم / شاخص های موجود از وضعیت استاندارد هم بهتر است

85 درصد رضایت مشتریان راداریم / شاخص های موجود از وضعیت استاندارد هم بهتر است
یزد - نشست خبری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران امروز سه شنبه با حضور اصحاب رسانه کشوری از طریق ویدئو کنفرانس در محل سالن کنفرانس مخابرات استان یزد برگزار شد

آسیا نیوز / یزد ؛ مدیرعامل شرکت مخابرات ایزان بااشاره اینکه حدود 85 درصد رضایت مشتریان راداریم بیان داشت : شرکت مخابرات تنها شرکتی است که گزینه ای برخورد نمی کند ودر طول سالهای گذشته شاخص ها در اینخصوص رضایت بخش بوده است .

« مجید سلطانی » بابیان اینکه روند حرکت ما به سمت وسوی رضایت بیشتر مشتری است گفت : شاخص های موجود از وضعیت استاندارد هم بهتر است .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  : برای توسعه شرکت‌ مخابرات با استفاده از پول مردم سرمایه‌گذاری شده است واگر مخابرات از چرخه‌ توسعه اینترنت ثابت حذف شود، سرمایه مردم، بدون استفاده خواهد ماند تصریح کرد : هیچ کشوری شرکت مخابراتی مادر خود را کنار نگذاشته است چرا که شرکت‌های مادر مخابراتی قدمت زیادی دارند وسرمایه‌گذاری زیادی برای توسعه این شرکت‌ها انجام شده است. برای توسعه تمام امور نیز از سرمایه مردم هزینه شده است. اگر مخابرات در توسعه اینترنت ثابت حذف شود، سرمایه مردمی که طی ۵۰ سال توسعه پیدا کرده است، بدون استفاده می‌شود و این به نفع مردم نیست. بهتر است در این مورد ما از الگوی استاندارد بین‌المللی استفاده کنیم و می‌توانیم در توسعه ارتباطات ثابت موفق شویم.

وی گفت: سال‌ها قبل طرح هم‌کد سازی انجام شد و این مسئله باعث شد نرخ پالس تغییر پیدا کند تا زیان همسان‌سازی متوجه شرکت مخابرات نشود. در همان زمان، تغییراتی رخ داد اما به واسطه طرح هم‌کد سازی ۸ هزار میلیارد تومان ضرر وارد شده  است که از هیچ محلی تامین نشده است.

سلطانی درباره توسعه ارتباطات زیرساخت و ارائه بیت استریم توسط این مجموعه تاکید کرد:‌ زمانی که من وارد مخابرات شدم «بیت‌استریم» (به این معنی که شرکت مخابرات زیرساخت خود را در اختیار شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت قرار دهند تا آن‌ها روی آن سرویس ارائه کنند) انجام نمی‌شد. تیمی برای بررسی این مساله گذاشتیم تا این طرح، اجرایی شود.

وی افزود : اکنون با هشت شرکت قرارداد بیت استریم منعقد کرده‌ایم اما اجرایی شدن آن نیازمند تغییر سیستم‌ها است.

مدیرعامل شرکت مخابرات درباره میزان سرمایه گذاری برای سرعت گرفتن توسعه مخابرات افزود: سرمایه گذاری در شرکت مخابرات و اپراتورها الزامی است اما تا زمانی که سالانه ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان برای این کار صرف نشود، نمی‌توان جهش قابل لمسی را مشاهد کرد. اگر در بخش ثابت حدود ۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری داشته باشیم باعث جهش می‌شویم، اما سرمایه گذاری کمتر از این مقدار، توسعه محسوسی را رقم نخواهد زد.

سلطانی خاطرنشان کرد:  درباره بهای تمام شده میزان تعرفه تلفن ثابت در شورای رقابت، افزود: پس از گذشت ۹ ماه از بررسی شورای رقابت، ۲ بخش تعرفه ثابت و متغیر برای مخابرات در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات تاکید کرد: هر فرد به ازای کارکرد خود مبلغ ۴۵ ریال پرداخت می کند اما مساله مهم دیگر نگهداری خط است. پس از برررسی صورت‌های مالی سال ۹۹ مشخص شد هزینه تمام شده برای نگهداری خط تلفن در هر ماه ۲۱ هزار تومان است.

وی گفت : برای متعادل نگه داشتن قیمت‌ها پیشنهاد کردیم که از روستاها مبلغ کمتری دریافت کنیم تا میانگین آن حدود ۱۶هزار تومان شود. اگر این اتفاق رخ دهد و این تعرفه پرداخت شود ما از نظر هزینه‌ها سر به سر می‌شویم.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: بیش از ۵ ماه از ابلاغیه شورای رقابت گذشته و سازمان تنظیم باید این ابلاغیه را تایید کند تا عملیاتی شود.

وی در ادامه افزود : ما اکنون ۲۰ میلیون کاربر فعال و بیش از۶ میلیون کاربر پهن‌باند ثابت داریم. ما باید به تمام نقاط کشور سرویس بدهیم که این مسئله کمی کار مخابرات را سخت می کند.

«داوود زارعیان» معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات درباره افزایش تعرفه تلفن ثابت که مدتی است مطرح شده است، افزود: افزایش تعرفه تلفن ثابت اتفاق نیفتاده است. ما این مساله را به دولت قبل اعلام کردیم. هنوز فکر می‌کنیم تعرفه سال ۸۲ با گذشت ۱۸ سال به سود مخابرات است.

وی تاکید کرد: روزی که مخابرات خصوصی شد کمتر از ۱۰۰هزار پورت ای دی اس ال داشت اما اکنون ۱۰ میلیون پورت ای. دی. اس. ال در دسترس مردم است که نشان می‌دهد در این زمینه سرمایه‌گذاری قابل توجهی صورت گرفته است.

« محمد رضا زارع  » مدیرعامل مخابرات استان یزد هم در این نشست  بیان داشت از آنجائیکه تجهیزات به صورت ارزی خریداری می شود و عمدتأ وارداتی است ؛ اظهار امیدواری کرد: که عدالت در تعرفه گزاری و متعادل بودن هزینه ها و درآمدها مد نظر تصمیم گیرنده ها باشد.

وی با اشاره به اینکه : شرکت های مخابراتی زیان ده شده اند گفت : هزینه ها چندین برابر و درآمدها به نسبت افزایش نیافته است وبدینشکل به توسعه لطمه خواهد خورد .

سید محمد جواد عرفانفر

85 درصد رضایت مشتریان راداریم / شاخص های موجود از وضعیت استاندارد هم بهتر است , مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایزان , سید محمد جواد عرفانفر  

https://www.asianews.ir/u/49r
اخبار مرتبط
​یزد - مدیرمخابرات منطقه با اشاره به خبر فوق افزود: با توجه به نیاز ضروری جامعه به ارتباطات مخابراتی خصوصا در شرایط فعلی جامعه، اکثر قریب به اتفاق فعالیت‌ها به صنعت مخابرات متکی شده است
یزد _ مدیر مخابرات منطقه با اشاره به حمایت نهاد های تاثیر گذار از جمله شورای رقابت از مخابرات گفت: اجرای فرآیند اصلاح تعرفه ها گسترش زیرساختهای مخابراتی استان را امکان پذیر می کند و به روند آن سرعت بیشتری می بخشد
یزد - با کسب رتبه برتر کشوری توسط مخابرات منطقه یزد در ارزیابی شش ماهه اول سال 1400 مناطق مخابراتی کشور از زارع مدیریت مخابرات منطقه یزد تجلیل شد
یزد - مدیر مخابرات منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری جشنواره شکرانه انار در روستای سرو علیای بخش عقدا، به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد این روستا به فناوری 4G مجهز شد
یزد - به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل های متقابل، زارع مدیر مخابرات منطقه یزد با محی الدینی شهردار یزد در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند
یزد - مخابرات منطقه یزد در آخرین ارزیابی شرکت ارتباطات سیار ایران در تابستان سال جاری موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد
یزد - سایت جدید طرح (USO) تلفن همراه در روستای زربند شهرستان اشکذر راه اندازی شد
یزد - در حال حاضر تمام تلاش مخابرات منطقه یزد ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان و همگامی با فناوری در عرصه های مختلف است
یزد - با توجه به شرایط فعلی جامعه در خصوص انتشار ویروس کرونا، مخابرات منطقه یزد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات و ظرفیت‌های موجود، تمامی مدارس شهری استان را به شبکه ملی اطلاعات متصل نمودند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید