صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۳:۰۳
کد خبر: 6668
گزارشگر: 306
۱۱۰۲
۰
۰
۱

رئیس جدید بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شد.

رئیس جدید بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شد.
یزد - رئیس جدید بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی معرفی شد
 
آسیا نیوز / یزد ؛ به گزارش باشگاه  خبرنگار آنا از واحد یزد،  مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار و از تلاش‌های علیرضا هدایتی رئیس سابق بیمارستان قدردانی و حمید حبوباتی  به‌عنوان رئیس جدید معرفی شد.
این مراسم با حضور ابوالحسن حلوانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد،محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد، حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه  و کادر درمان بیمارستان برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با عرض خداقوت به  علیرضا هدایتی از تلاش‌های وی در دوران مسئولیت بیمارستان قدردانی و به  حبوباتی تبریک گفت.
این جلسه که صبح امروز در سالن کنفرانس شهید سلیمانی واحد یزد با حضور مسئولان برگزار شد محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در آغاز جلسه با تسلیت سالروز وفات بانو فاطمه زهرا س اظهار کردرسالت اصلی در بحث بیمارستان درمان است و نه صرفا یک بنگاه اقتصادی،  چراکه مدیریت درمان دانشگاه پیچیده ترین مدیریت حوزه ای در سازمان است چون با جان انسان ارتباط دارد و این ارزانی از جانب خداوند متعال است.
رئیس دانشگاه آزاد یزد با اشاره به این مطلب که یکی  از مهمترین عوامل ماندگاری و رشد بیمارستان شاه ولی بحث درمان است و باید نقاط قوت و فرصت های این بیمارستان را دریافت تا به یک مکان شاخص و جایگاه اصلی در استان  تبدیل شود افزود، یکی ازآثارخیریه دانشگاه آزاد یزد که به عنوان براند تخصصی محسوب می شود بیمارستان شاه ولی است.  
دهقانی اشکذری تصریح کرد، تراز اول در بحث پزشکان خبره در استان را دانشگاه آزاد یزد دارد و ایجاد تعامل دانشکده پزشکی علی ابن ابطالب واحد یزد با این جایگاه پزشکی در استان بادی همکاری کامل را با بیمارستان داشته باشد تا به عنوان یک پایلوت در بحص بیمارسهای خاص جایگاه خود را حفظ کند و نگاه در این راستا توسعه باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نگاه روسای این بیمارستان قطب درمانی استان توسعه بوده است و با توجه به طرح های نیمه تمام بیمارستان در دوره  مسئولیت دکترهدایتی حسب تجارب ارزنده  ایشان،  به عنوان مشاورعالی ریاست دانشگاه آزاد استان در بحث توسعه طرح بیمارستان با همکاری مسئولان دانشگاه منصوب شد.
وی در پایان صحبت خود خاطرنشان کرد که چون بیمارستان با نگاه خیریه در ابتدای امربنا شده است پس هرفرد ی که این مسئولیت را قبول کند در این کار خیر سهیم بوده است.
حجه السلام حسن زارع رئیس دفاتر نهادرهبری دانشگاه آزاد استان با تسلیت سالروز وفات بی بی دو عالم با اشاره به رابطه مدیریت بدن انسان با طبیعت جان ،این مساله را بسیار پیچیده و در عین حال پیوسته بیان کرد و اذعان کرد میدان دادن و توجه کردن بخصو ص به جوانان مهم است البته شرط اینکه مسبب الاسباب  را خداوند در همه کارها قرار دهند به نحوی که این نگاه باید وجود داشته باشد و باید این نگاه را در بین بیماران و دانشجویان ترویج داد. 
دکتر ابوالحسن حلوانی معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه استان یزد پایلوت پزشکی است و بنای بیمارستان شاه ولی براساس بیمارستان خیریه ایجاد شده فلذا باید با همکاری سازمانهای ذیربط در جهت رشد و توسعه و قوت این بیمارستان با همکاری بیش از گذشته با دانشکده پزشکی واحد یزد  با وجود پزشکان مجرب  تعرفه اعتبار بخشی ددر رتبه بندی این بیمارستان اصلاح شود تا ما شاهد حضور پزشکان تراز اول در بیمارستان و رشد کمی و کیفی باشیم.
وی در ادامه خطاب به مسئولان دانشگاه گفت که  هزینه ای  را که واحد یزد برای درمان و آموزش در بیمارستانهای دیگر خرج می کند باید برای دانشکده و بیمارستان خود دانشگاه  تخصیص شود.

سید محمد جواد عرفانفر

رئیس جدید بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شد , حمید حبوباتی رئیس بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  , سید محمد جواد عرفانفر

https://www.asianews.ir/u/49y
اخبار مرتبط
یزد - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه اظهار کرد این واحد دارای ظرفیت بسیار خوبی برای درآمد زایی، کار آفرینی وتوسعه رشته های مهارتی و نیز تاسیس دانشکده کارآفرینی دارد
یزد - پیرامون تخصیص بیمارستانی بنام بیمارستان صنعت و معدن بحث و تبادل نظر گردید
یزد - اولین همایش علوم انسانی و حکمت اسلامی که توسط معاونت علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۸ابان ماه ۱۴۰۰به صورت ویدئو کنفرانس آغاز به کار کرد ه تا 23 آبانماه ادامه و مراسم اختتامیه آن ۲۶ آبان ماه خواهد بود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید