صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۵
کد خبر: 6694
گزارشگر: 213
۱۴۱۷
۰
۰
۵
ویدیو با موضوع وداع بازیکن قرمزپوش

ستاره پرسپولیس از تیم ملی خداحافظی کرد؟+فیلم

ستاره پرسپولیس از تیم ملی خداحافظی کرد؟+فیلم
یک ویدیو با موضوع خداحافظی بازیکن پرسپولیس از تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، مهدی ترابی بازیکن درباره شایعه خداحافظی از تیم ملی و پادرمیانی احمد نوراللهی گفت: این حرف‌ها را از خودتان در نیاورید. این چه حرفی است(منبع: فوتبالی)

-----------------------

بیشتر بخوانید:

«پشت پرده» فیلم نامگذاری ماهی علی دایی!

-----------------------------------------------------

ویدیوی واکنش این بازیکن را به پرسش خبرنگار ببینید:

 

 

مهدی ترابی بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر و برای تیم ملی ایران در پست وینگر و هافبک و مهاجم بازی می‌کند.

--------------------

بیشتر بخوانید:

ماجرای علی دایی و «عباس بوعذار» چیست؟

------------------------------------------

 

عملکرد باشگاهی
سایپا
او کار خود را به عنوان بازیکن فوتبال از تیم نوجوانان سایپا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ توسط مجتبی تقوی به تیم اصلی سایپا دعوت شد و در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مقابل مس کرمان به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت.

ترابی در ۱۰ تیر ۱۳۹۷ با قراردادی به پرسپولیس پیوست. با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، توافقی میان پرسپولیس، سایپا و ترابی انجام شد و بر اساس آن، او پس از نیم فصل بازی در سایپا، به صورت رسمی به پرسپولیس اضافه شد. همچنین او پس از مدت کوتاهی حضور در تیم العربی قطر، در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ به پرسپولیس بازگشت.


 ------------------

بیشتر بخوانید:

رونالدو برترین گلزن دیدارهای ملی شد

-------------------------------------------------
العربی
وی در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ با قراردادی به العربی قطر پیوست. او توانست ۲ گل را برای این باشگاه به ثمر برساند؛ هرچند وی مورد توجه سرمربی این تیم قرار نگرفت و از این تیم جدا شد.

بازگشت به پرسپولیس
ترابی پس از نیم فصل بازی در لیگ ستارگان قطر، در ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ به پرسپولیس پیوست تا بار دیگر در لیگ برتر فوتبال ایران برای سرخ‌پوشان توپ بزند

تیم ملی

او در نخستین بازی ملی خود مقابل تیم ازبکستان نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند که باعث پیروزی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان شد. او در دومین بازی خود ۴۵ دقیقه برابر ترکمنستان بازی کرد. او در سومین بازی ملی خود مقابل تیم گوام به عنوان یار تعویضی به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ دومین گل ملی خود را به ثمر رساند.

او در چهارمین بازی ملی خود مقابل عمان از دقیقه ۶۰ به جای وحید امیری وارد زمین شد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. ترابی در پنجمین بازی ملی خود در برابر ژاپن پس از مصدومیت وریا غفوری در دقیقه ۲۱ به میدان آمد و در دقیقه ۴۵ از مدافع ژاپنی پنالتی گرفت و پس از آن که اشکان دژاگه نتوانست پنالتی را گل کند، در ریباند با یک بغل پا دروازه ژاپن را گشود. او در این بازی اولین اخطار ملی خود را دریافت کرد.

باشگاهی:

 پرسپولیس
لیگ برتر (۳): ۹۸–۱۳۹۷، ۹۹–۱۳۹۸، ۱۴۰۰–۱۳۹۹
جام حذفی: ۹۸–۱۳۹۷
سوپر جام: ۱۳۹۸، ۱۳۹۹
العربی قطر

نایب قهرمان جام امیر قطر: ۲۰۲۰
فردی
پدیده لیگ برتر فوتبال ایران فصل ۹۵–۱۳۹۴
بهترین هافبک چپ سال نوروز فوتبالی: ۱۳۹۸
بهترین بازیکن سال نوروز فوتبالی: ۱۳۹۸
بهترین گوش راست سال نوروز فوتبالی از نگاه مردم: ۱۳۹۹/

https://www.asianews.ir/u/4ao
اخبار مرتبط
در پرونده شکایت از عیسی آل کثیر (بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ 84 میلیون و 872 هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.
در حالی که خبرها از «نبود» نام مهدی طارمی در لیست اعلام شده تیم ملی فوتبال حکایت دارند، وی چندی پیش در توئیتر خود مطالبی درباره سرمربی تیم ملی نوشته بود.
در حالی که دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران به ۱۰ پیروزی متوالی رسیده است، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در امارات با یک گل بر میزبان خود غلبه کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش بینی می‌کنم که یک بازی بزرگ برابر یک تیم بزرگ خواهیم داشت و ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.
مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است.
علی کریمی با توجه به آمار بالای مرگ و میر کرونایی در کشور سکوت خود را در این باره شکست و خطاب به مسوولان با تندی انتقاد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید